Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:04:11 GMT

اجازه نمی‌دهم اعتبار یزد خدشه‌دار شود

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۳۱۶۱۰

اجازه نمی‌دهم اعتبار یزد خدشه‌دار شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ نشست  اعضای انجمن کاشی و سرامیک استان با  حضور استاندار یزد برگزار و مشکلات و موانع پیش روی تولیدکنندگان و صادرکنندگان کاشی و سرامیک استان مطرح شد.

 زمانی قمی استاندار یزد در این نشست با بیان اینکه رویکرد استان در حمایت از تولید و اشتغال است گفت: مدیران استان یزد باید به عنوان حامی و پشتیبان در کنار تولیدکنندگان قرار بگیرند و اجازه ندهند تولیدکنندگان در استان مشکلی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمود زمانی قمی افزود: یزد از استان‌های خوش‌نام کشور است و همه از یزد و یزدی‌ها به نیکی یاد می‌کنند و من به‌هیچ‌عنوان اجازه نمی‌دهم اعتبار یزد خدشه‌دار شود و هر اقدامی که  برای حل مشکل تولید و صنعت لازم باشد با جدیت دنبال می‌کنم.

وی با بیان اینکه روزهای پایانی سال را طی می‌کنیم و برای اینکه واحدها با مشکل مواجه نباشند و بتوانند حق‌ و حقوق کارگر را پرداخت کنند از آن‌ها حمایت می‌کنیم گفت: قطعاً مدیران دستگاه‌هایی که انرژی برای واحدهای کاشی و سرامیک تأمین می‌کنند در این زمینه همکاری خواهند داشت تا این مدت  باقی مانده تا پایان  سال نیز با آرامش بگذرد.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: من  به‌ عنوان مدیر استان در کنار تولید و صنعت ایستاده‌ام و حمایت می‌کنم و مشکلات  مطرح‌شده  در این زمینه را  با دستگاه‌های مربوطه در میان می گذارم تا توضیح داده و راهکار ارائه دهند ضمن اینکه گمرک استان نیز باید با حل مسائل گمرکی در مرز  فشار را از تولیدکننده و صادرکننده در استان بردارد.

زمانی قمی ضمن قدردانی از اعضای انجمن کاشی و سرامیک استان به منظور سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال و تولید در استان یزد اظهار داشت: همه تلاش استان، کمک به تولید است و باید به تولیدکنندگان کمک کرد تا از فضای رکود فعلی خارج‌ شوند و به‌ویژه در ماه‌های پایانی سال و ایام منتهی به نوروز به تولید و صنعت استان آسیبی وارد نشود.

انتهای پیام/ غ

همه تلاش استان، کمک به تولید و  تولیدکنندگان برای خروج از فضای رکود فعلی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است

مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی در گفتگو با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، گیر پدرسون، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز سه شنبه 11 اردیبهشت با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفتگو  کرد.

طرفین در این دیدار در رابطه با آخرین تحولات سوریه از جمله لزوم اتخاذ رهیافت‌های جدید جهت کمک به بهبود وضعیت انسانی، مبارزه با تروریسم و همچنین استمرار فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

خاجی در ادامه این گفتگوها، با ابراز نگرانی از بحران انسانی سوریه اظهار داشت: جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و همچنین تجاوزات مستمر این رژیم به سوریه و لبنان تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است.

ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شودنماینده سوریه: اقدام ایران مشروع و دفاع از خود بودپیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • استولتنبرگ: اعتماد اوکراین به ناتو خدشه‌دار شده است
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری