Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:01:36 GMT

افتتاح‌ ۳ پروژه آموزش‌وپرورش شهرستان اهر در دهه فجر

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۳۱۸۵۸

افتتاح‌ ۳ پروژه آموزش‌وپرورش شهرستان اهر در دهه فجر

اهر - رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان اهر از افتتاح‌ سه پروژه آموزش‌وپرورش این شهرستان در دهه فجر خبر داد.

جعفر شجاعی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سه پروژه مجموعه آموزش‌وپرورش شهرستان اهر افتتاح‌شده و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه یکی از سه پروژه این مجموعه باشگاه فرهنگیان شهرستان اهر خواهد بود گفت: باشگاه فرهنگیان شهرستان اهر در سال ۸۷ کلنگ زنی شده و به دلیل آسیب‌دیدگی برخی قسمت‌های آن در جریان زلزله ۹۱، کار آن نیمه‌تمام مانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان اهر با ذکر اینکه دو رئیس قبلی آموزش‌وپرورش شهرستان اهر نیز در این پروژه نقش داشته‌اند عنوان کرد: در زمان آقایان سعادتی و پورسلیمان نیز باشگاه فرهنگیان پیشرفت‌هایی داشت ولی در حد چهارچوب باقی‌مانده بود.

شجاعی افزود: مراحل تکمیلی و ظریف‌کاری باشگاه فرهنگیان در یک سال گذشته انجام‌شده و انشاا... در روزهای مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی مردم بزرگ ایران شاهد افتتاح‌شده و مورد بهره‌برداری از آن خواهیم بود برای این مجموعه که هزینه آن از طریق درآمدهای اختصاصی استان تأمین‌شده مبلغی بیش از ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی به دیگر پروژه‌های آماده افتتاح مجموعه آموزش‌وپرورش شهرستان اهر نیز اشاره کرد و گفت: یک مدرسه سه کلاسه در روستای قلندر توسط دفتر یاران با هزینه ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و مدرسه دو کلاسه روستای شنگوش آباد که مبلغ ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای آن هزینه شده در ایام دهه فجر افتتاح خواهند شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان

هم‌زمان با برگزاری یادواره ۶ شهید دانشجو معلم پردیس‌های علامه طباطبایی لرستان که باحضور سردار علیپور جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان واقع در سالن آمفی تئاتر امور پردیس‌های علامه طباطبایی لرستان برگزار شد، مراسم تودیع و معارفه تعدادی از عوامل این دانشگاه انجام شد.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین گراوند مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه امور پردیس‌ها، احمد حقی مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان لرستان، دکتر رسول فرج‌الهی معاونت هماهنگی این دانشگاه و دیگر روئسای اداره و واحدهای تابع برگزار شد؛ آقای مجتبی رضائیان به سمت رئیس اداره نظارت ارزیابی عملکرد امور پردیس‌های لرستان منصوب و از زحمات دکتر کریم جوزایی که در این مسئولیت فعالیت داشته اند تقدیر شد.

در ادامه آقای پرویز وفایی پور به‌عنوان مسئول دبیرخانه هیئت امنا و مجمع خیرین امور پردیس های لرستان، آقای حجت سالارنژاد به عنوان مسئول دفتر و روابط عمومی امور پردیس ها و آقای یاسر بسطامی به عنوان مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان لرستان منصوب شدند.

در این مراسم که بعد از تجدید میثاق با شهدا و ادای احترام به شهید گمنام دفن شده در دانشگاه برگزار شد، مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان لرستان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه پرسنل مجموعه پردیس ها بر ضرورت نگاه تحول گرا، حفظ انسجام و تلاش روز افزون جمیع همکاران اشاره نمود و رمز موفقیت و توفیقات روز افزون مجموعه را مبتنی بر توکل بخدا یگانه و استعانت گرفتن از شهدا دانست.

در همین راستا حجت الاسلام والمسلمین گراوند نیز بر ضرورت وحدت رویه و همت بیش از پیش همکاران مجموعه پردیس ها و استعانت گرفتن از ائمه معصومین و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پرداختند.یاسر بسطامی مش

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود