Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محسن آشوری در گفتگو با خبرنگار برنا درمورد عملکرد ملی پوشان اعزامی به لیگ جهانی پاریس عنوان کرد: قهرمانی تیم کومیته مردان در این مسابقات برای تمام ما خوشحال کننده است اما معتقدم کادر فنی و ملی پوشان نباید در خواب این عناوین بروند زیرا همانطور که شاهد بودیم کشورهای دیگر نیزبا برنامه ریزی در حال توسعه و بالا بردن سطح کیفی کار خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید با برنامه ریزی در ادامه راه حرکت کنیم تا ضمن حفظ جایگاه فعلی به افتخارات بیشتری نیز دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: تمام نفرات چه در بخش کومیته و چه در بخش کاتا زحمت خودشان را کشیدن اما به هر صورت در کاتا باید سرمایه گذاری بیشتری صورت بگیرد تا نفرات بتوانند در قد و اندازه خودشان در میادین بین المللی حاضر شوند و به جایگاه اصلی شان رسند. در کومیته عملکرد کادر فنی خوب بود اما جای کار هنوز وجود دارد و باید بیشتر تلاش شود.

دبیر فدراسیون کاراته اظهار داشت: بهمن عسگری نیز می توانست به مدال طلا برسد اما متاسفانه با توجه به نحوه برگزاری مسابقات در وزن او نتوانست استراحت لازم را مابین مبارزاتش داشته باشد و به همین دلیل در شرایطی مناسب قرار نداشت تا توانایی های خود را به نمایش بگذارد و با خستگی مسابقه داد. هامون درفشی پور هم در این رقابت های به عنوان سومی دست پیدا کرد اما با توجه اینکه در چند مبارزه آخر با دست شکسته مبارزه کرد واقعا به اعتقاد من ارزش مدال برنز او با طلا برابری می کند.

آشوری درمورد عملکرد تیم اعزامی بانوان نیز تصریح کرد: تیمی 10 نفره  را در این مسابقات حاضر کردیم و در این میان خاکسار موفق شد به مدال این دوره از مسابقات دست پیدا کند. اما در کل به هیچ وجه نباید تیم بانوان را با تیم مردان مقایسه کرد زیرا مردان کاراته کشورمان کار خودشان را از سال 1977 آغاز کردند و بانوان تنها از سال 2014 در مسابقات حضور دارند. واقع موضوع این است که ارزش های اسلامی برای ما از مسائل دیگر مهم تر است و از این بابت خوشحال هم هستیم. بانوان کشور باحفظ و رعایت این ارزش ها در مسابقات حاضر می شوند  که خود این موضوع افتخار بزرگی برای ورزش کشورمان است. ملی پوشان کاراته در این بخش با رقبایی مبارزه می کنند که از تجربیات مربیان مرد بهره می برند و حتی در تمرینات نیز این فرصت را دارند که با مردان تمرین کنند و از تجربیات آنها استفاده کنند.

آشوری گفت: واقعا بانوان کاراته در شرایط نابرابر با رقبا به مبارزه می پردازند.با تمام همه این مسائل بانوان کاراته در مسیر پیشرفت حرکت کردند و با تدابیری که فدراسیون اندیشیده قطعا سرعت این پیشرفت در ادامه راه بالاتر خواهد رفت و شاهد پیشرفت های چشم گیر تری از ملی پشوان کشورمان در این بخش خواهیم بود. البته نقش تمام افرادی که به نوعی در این بخش دستی بر آتش دارند بسیار مهم و قابل توجه است.اگر به جای سهم خواهی و پرداختن به حاشیه با همدلی برای پیشرفت بیشتر تلاش شودقطعاسرعت رسیدن به موفقیت بالاتر می رود.پتانسیل کاراته بانوان ایران بسیار بالا است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!

بوکسور جوان ایران، عنوان قهرمانی و مدال طلای قاره آسیا را به خود اختصاص داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از هشتم اردیبهشت در قزاقستان آغاز شده و تا فردا سه شنبه ادامه دارد.

امروز دوشنبه، دیدارهای نهایی اوزان مختلف رده سنی جوانان برگزار شد و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی بوکسور شایسته ایران که با ناک اوت راتهیل از هند به فینال رسیده بود، به مصاف شهزود پولوونوف‌ از ازبکستان رفت.

اسماعیلی در مبارزه فینال نیز در هر سه راند، برتری محسوسی بر حریف داشت و با ضربات سنگین خود، حریف قدرتمند ازبکستانی را گرفتار کرد. در نهایت وی این دیدار حساس را با برتری به اتمام رساند و سزاوارانه قهرمان جوانان آسیا شد و مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد.

پیش از این و در رده سنی جوانان، امیررضا سلطانی در وزن ۵۴ کیلو و امیررضا ملک‌خطابی در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال برنز رسیده بودند. با این اوصاف تیم جوانان ایران با کسب یک مدال طلا و دو برنز به کار خود پایان داد.

همچنین تیم ملی امید نیز که نخستین حضورش در مسابقات آسیایی را تجربه می‌کرد، توسط محمد محشری در ۷۵ کیلو، سیدعلی سیدصدری‌ در ۸۶ کیلو و رضا خلیل‌زاده در ۹۲ +کیلوگرم، صاحب سه مدال برنز شد.

دیگر خبرها

  • پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • پاداش یک‌ و نیم میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور رقابت‌های جهانی
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به ۹ مدال آور کشتی
  • پاداش ۱.۵ میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور جهانی
  • فردا؛ آغاز اردوی تیم‌های ملی کاراته بانوان
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان