Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@02:09:25 GMT

برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در ۸۰ مدرسه

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۳۴۰۴۸

برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در ۸۰ مدرسه

خبرگزاری شبستان: مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی خراسان شمالی، از برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در ۸۰ مدرسه همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ یاسر خطیب، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی خراسان شمالی امروز چهارشنبه در نشست خبری اظهارداشت: این نمایشگاه در سه محور اصلی «دیروز ما، امروز ما و فردای ما» برگزار می شود که هر مدرسه در خصوص «انقلاب اسلامی» تولید محتوا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، سه محور اصلی فعالیت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان را بصیرت افزایی، تجربه سازی و ارتقای سطح انگیزه دانش آموزان معرفی کرد و هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتقاء سطح انگیزه و احساس تعلق نوجوانان نسبت به جبهه حق در تقابل تاریخی با جبهه باطل، آشناسازی با شخصیت و آرمان های امام راحل، تقویت روحیه انقلابی، برانگیختن خلاقیت و توانمندی دانش آموزان، تحقق دو ماموریت نیروسازی و هم افزایی و همکاری بین دانش آموزان عنوان کرد.

 

خطیب یادآورشد: این نمایشگاه سه راهبرد اصلی انگیزه بخشی و حساسیت آفرینی، بصیرت آفرینی و معرفت بخشی و رفتار سازی و تجربه آفرینی را به همراه دارد.

 

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با همکاری تعدادی از گروه های دانش آموزی شکل می گیرد و هرکدام از این گروه ها با انتخاب یکی از محورها و تولید محصولات نمایشگاهی بر پایه ابتکار در غرفه ها به روایت گری در باب موضوع های انتخابی می پردازد.

 

وی با بیان اینکه نمایشگاه های مدرسه انقلاب استان هر ساله جز 10 استان برتر بوده، گفت: ما توانسته ایم 400 شهید دانش آموز خراسان شمالی را سرگذشت پژوهشی کرده و به چاپ برسانیم.

 

گفتنی است، نمایشگاه مدرسه انقلاب شنبه 14 بهمن ماه  با حضور استاندار خراسان شمالی و نماینده ولی فقیه در استان در دبیرستان دخترانه صدرا افتتاح می شود.

پایان پیام/510

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: عفاف و حجاب یک اصل و راهبرد در دین مبین اسلام است که در رشد و بالندگی انسان و جامعه موثر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: در فرآیند پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نقش زنان مومنه و محجبه یک اصل انکار ناپذیر است.

وی در ادامه با اشاره به هزینه‌های میلیاردی جهان غرب در مسایل مرتبط با زنان افزود: دخالت استکبار در تمامی جنگ‌ها، مصیبت‌ها، کشتارها و … در اقصی نقاط جهان آشکار است و به طور نمونه در ملی شدن صنعت نفت، کودتای ۲۸ مرداد و توطئه‌های پس از انقلاب در قبال خواست مردم ایران ایستاد.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: غرب با از میان برداشتن حجاب درصدد از بین بردن اصل و اساس خانواده، نابودی تربیت دینی و توجه به آموزه‌های دینی که موجب رشد شخصیت والای زنان می‌شود، است.

حجت الاسلام نوری گفت: مردم ایران اسلامی باید چالش تحمیلی استکبار علیه مقوله راهبردی حجاب را از میان بردارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطر نشان کرد: هجمه به دین مبین اسلام در زمان امام جعفر صادق (ع) مشابه عصر کنونی است.

وی با اشاره به تلاش همه جانبه دشمن برای هجمه به دین بیان کرد: جهاد تبیین راه برون رفت از این چالش بزرگ است.

حجت الاسلام نوری اظهار کرد: جوانان غربی با بی‌اعتمادی به رسانه‌های کشورهایشان شعار نابودی رژیم صهیونیستی سر می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به تظاهرات دانشجویان ۴۰ دانشگاه آمریکا بر علیه صهیونیست‌های خبیث و اشغالگر گفت: بازداشت دو هزار دانشجو که صرفاً برای دفاع از مظلومین فلسطین به میدان آمده بودند، دروغ بودن آزادی بیان در این کشور را اثبات کرد.

وی تصریح کرد: عملیات وعده صادق نشان دهنده قدرت روزافزون جمهوری اسلامی ایران و ضعف رژیم صهیونیستی و حامیانش در قبال انقلاب اسلامی است.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: دوران ائتلاف‌های غربی بر علیه مسلمانان گذشته است و جبهه مقاومت با اتکا به جوانان مومن و انقلابی دیگر اجازه تفکر ایجاد ائتلاف‌هایی از این دست را به استکبار را نمی‌دهد.

کد خبر 6095579

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم
  • مرحوم قلی‌پور کیمیای فرهنگ و هنر ایران اسلامی بود
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • گشایش نمایشگاه موزه عبرت در شیروان
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • فیلمی متفاوت از کنکور دادن دانش آموزان قبل از انقلاب
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج