Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، این رقابتها طی 3 روز از یکشنبه تا سه شنبه 8 تا 10 بهمن ماه 1396 با عنوان جام ستارگان در ایام گرامیداشت دهه فجر در سالن شهدای هفتم تیر و زورخانه ملی شهید فهمیده تهران برگزار گردید.

بر همین اساس تیم های حاضر در این رقابتها طی سه مرحله رقابت در رشته های تیمی زورخانه ای، هنرهای فردی(چرخ تیز، چرخ چمنی، کباده، میل بازی و سنگ)،کشتی پهلوانی(5 وزن 55تا 60، 70، 80، 90، 90+ تا 110 کیلوگرم) و هنر مرشدی به نتایج زیر دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله اول تیم شهید شکوهی سنندج 10 بر 4 بر تیم استان خراسان رضوی غلبه کرد و تیم استان یزد نیز 9 بر 8 استان مازندران را مغلوب کرد.

در مرحله دوم جوانان استان خراسان رضوی توانستند 8 بر 6 جوانان استان یزد را مغلوب خود کرده و شهید شکوهی سنندج نیز 12 بر 2 تیم استان مازندران را شکست داد.

در مرحله سوم و پایانی تیم استان خراسان رضوی 11 بر 2 مازندران را شکست داد و شهید شکوهی سنندج 11  بر 4 تیم استان یزد

بنابراین گزارش تیم شهید شکوهی سنندج(نماینده هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان کردستان) با 3 برد و 33 امتیاز به عنوان قهرمان و ستاره لیگ پهلوانی و زورخانه ای جوانان کشور انتخاب شد.

تیم استان خراسان رضوی نیز با 2 برد و یک باخت و 23 امتیاز به عنوان مقام دوم دست یافت و تیم استان یزد با یک برد و 2 باخت و 19 امتیاز مقام سوم  این دوره از رقابتها را از آن خود کرد.

گفتنی است: تیم استان مازندران با 12 امتیاز به عنوان سومی مشترک دست یافت.

لازم به ذکر است: مراسم اهدای مدال و احکام قهرمانی ورزشکاران برتر با حضور دکتر اکبری (مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان)، مجتبی جوهری (رییس فدراسیون) و مصطفی مرادی فر (دبیر فدراسیون) برگزار شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است
  • فرهنگ پهلوانی از گود زورخانه تا گرد جهان
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور