Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی مراسمی با حضور مسئولین محلی کاروان راهیان نور متشکل از 80 نفراز دانش آموزی پسر در قالب 2 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جاجرم، اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان جاجرم با بدرقه ایزدی سرپرست آموزش وپرورش شهرستان، محمدنیا فرمانده ناحیه سپاه و جلالی بسیج دانش آموزی ، جمعی از اولیاء و مربیان ، 80 نفراز دانش آموزان عازم  مناطق عملیاتی جنوب کشور و  یادمان های دوران دفاع مقدس شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کاروان درقالب 2 دستگاه اتوبوس با حضور در یادمان عملیات والفجر 8 در اروند کنار از نزدیک با جانشفانی و ایثارگری شهدا و رزمندگان این عملیات در دوران دفاع مقدس بیشتر آشنا می شوند.

دانش آموزان اعزامی، همچنین با عبور از شهرهای خرمشهر، آبادان و بازدید یادمان آزادسازی خرمشهر از شلمچه نیز بازدید خواهد کرد.

سرپرست آموزش وپرورش شهرستان جاجرم  گفت: آشنا کردن دانش آموزان با فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ و ایثار و شهادت از جمله اهداف برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی است.

جواد ایزدی جاجرم در ادامه افزود : دومین کاروان شهرستان جاجرم نیز باحضو ردانش آموزان دختر ، هفته اول اسفند به اردوهای راهیان نور اعزام می شود.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند

 

در آیین استقبال از ۲ مربی توانمند کردستانی مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاون تربیت بدنی و ورزش اداره کل آموزش و پرورش، مسئولین فرمانداری سنندج، اعضای هیات والیبال استان و شهرستان و جمعی از ورزشکاران و علاقمندان به رشته والیبال شهر سنندج حضور پیدا کردند.

 تیم ملی والیبال دانش‌آموزان جمهوری اسلامی ایران که فردین کلوندی و حامد مرادی ۲ مربی شایسته کردستانی به همراه آرش صادقیانی هدایت آن را برعهده داشتند، توانست با کسب هفت بُرد متوالی در مسابقات دانش آموزان جهان در کشور صربستان عنوان قهرمانی را کسب کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بشرویه، میزبان شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • دانش‌ آموزی که فرشته نجات سه نفر شد
  • مشارکت ۹ هزار دانش آموز دارابی در «چهارشنبه‌های امام رضایی»
  • آموزش زبان فارسی در ارمنستان موجب تقویت تعاملات دو کشور می‌شود
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل / اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش‌آموزان
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل/اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش آموزان
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد