Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولتگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست هم اندیشی با بانوان فعال در عرصه های اقتصادی که امروز چهارشنبه 11 بهمن ماه در محل وزارت کشور برگزار شد اظهار کرد: وزارت کشور با توجه به تنوع وظایفش در همه حوزه ها جلساتی در سطح استانی و ملی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اصلی ترین وظیفه وزارت کشور مربوط به امنیت است که در این راستا همواره جلساتی برگزار می کنیم و از نظرات کارشناسان حوزه ملی بهره مند می شویم، چرا که وظیفه تامین امنیت مردم از لب مرز تا درب خانه هایشان بر عهده وزارت کشور است.

رحمانی فضلی ادامه داد: همچنین وزارت کشور در حوزه سیاسی و سیاست داخلی وظایفی را برعهده دارد، این وزارتخانه جلسات متعددی با احزاب و تشکل ها برگزار می کند که نتایج آن هم در انتخابات و فعالیت های موفق احزاب قابل مشاهده است.

وزیر کشور با بیان اینکه در حوزه اجتماعی، وزارت کشور دستاوردهای گسترده ای دارد متذکر شد: در مقطع کنونی مهم‌ترین دستاورد وزارت کشور ساماندهی آسیب های اجتماعی بود که در این راستا 5 جلسه با مقام معظم رهبری برگزار کردیم و سازمان امور اجتماعی برای توجه بیشتر به آسیب های اجتماعی تشکیل شد.

وی یادآور شد: رئیس جمهور همواره بر ایجاد توسعه در کشور تاکید داشته و این امر موجبات برگزاری جلسات هم اندیشی اقتصادی را فراهم کرده است، چرا که محوریت توسعه بر پایه مسائل اقتصادی دارد و وزارت کشور نیز در همین راستا جلسات متعددی با فعالان اقتصادی برگزار می کند.

رحمانی فضلی ادامه داد: هدف از برگزاری چنین نشست هایی توجه به توسعه و اجرا در امور مختلف از جمله امور اقتصادی است، بر این اساس تمامی نتایج و گزارش های این نشست به رئیس جمهور ارائه خواهد شد.

وزیر کشور اظهار کرد: در مسائل اقتصادی نباید نگاه جنسیتی داشته باشیم، زیرا در واقع طرح چنین مسائلی به معنای اقرار به ضعف است.

وی در ادامه با اشاره به ناآرامی های اخیر در کشور بیان کرد: ناآرامی هایی که اخیرا اتفاق افتاد از سه ریشه نشات می گرفت که یکی از این ریشه ها مربوط به تغییر نسل، تفاوت در سلایق، باورها، میزان استفاده از اختیارات و نحوه برخورد با آنها بود که پاسخگوی نسل فعلی نیست ، همچنین تغییر سبک زندگی، همه رفتارها و باورهای ما را تحت تاثیر قرار می دهد و از سوی دیگر هم باید به موضوع تغییر تکنولوژی به عنوان سومین عامل در ایجاد ناآرامی های اخیر اشاره کرد.

وی متذکر شد: روزانه با انقلاب های زیادی در عرصه تکنولوژی رو به رو هستیم که تاثیر بسزایی بر فرهنگ کشور دارد؛ همان طور در ناآرامی های اخیر مشاهده کردید با محدود کردن اینترنت و یک کانال تلگرامی خاص 50 درصد آشوب های خیابانی آرام شد.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غذای خیابانی در افغانستان؛ سرو آبگوشت پاچه گاو (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پخت متفاوت نان ساجی و آبگوشت به روش جالب مادربزرگ روستایی قشقایی (فیلم) پخت آبگوشت مرغ در ظرف سفالی به سبک بانوی روستایی آذربایجانی (فیلم) پخت آبگوشت عراقی و دنده کباب به سبک بانوی روستایی کردستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • نحوه طبخ و سرو سیری پای توسط یک آشپز مشهور خیابانی (فیلم)
  • غذای خیابانی در افغانستان؛ پخت دیدنی چاپلی کباب به سبک آدم خان (فیلم)
  • مسئله‌گی حجاب؛ از بحران داخلی تا بشارت تمدنی
  • غذای خیابانی در افغانستان؛ سرو آبگوشت پاچه گاو (فیلم)
  • اینترنت در زمان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ قطع نمی‌شود
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود
  • اینترنت فردا قطع می‌شود؟
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • اینترنت در روزهای کنکور قطع نمی‌شود
  • بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی