Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوان قاسمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در طول سال های گذشته بخش آموزش در رشته پرورش اندام قدری مغفول مانده بود لذا برای برای بالابردن سطح کیفی آموزش اقدام به برگزاری دوره های مختلف مربی گری و داوری کردیم.
سرپرست هیات پرورش اندام و بدنسازی خوزستان با اشاره به برگزاری نخستین کلاس مربی گری درجه 2 پرورش اندام در استان افزود: همچنین دو کارگاه آموزشی در زمینه دانش افزایی و اصلاح حرکات بدنسازی برای علاقه مندان این رشته برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: خوزستان از پیشینه بسیار خوبی در رشته پرورش اندام و بدنسازی برخوردار است اما متاسفانه در دو یا سه سال اخیر در بحث مدال آوری ضعیف عمل کردیم لذا باید با کار و تلاش بیشتر به جایگاه اصلی خود برگردیم.
قاسمی در ادامه با اشاره به برگزاری رقابت های پرس سینه باشگاه های استان(انتخابی کشوری) در روز 13 بهمن ماه به میزبانی باشگاه ملی حفاری گفت: این مسابقات همه ساله به صورت تیمی بین تمام باشگاه های استان در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امیدها و بزرگسالان برگزار می شود و نفرات برگزیده به رقابت های کشوری اعزام می شوند.
وی افزود: همچنین مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های استان(انتخابی کشوری) که همه ساله با استقبال بی نظیری در بین علاقه مندان خوزستانی همراه است، روز 20 بهمن ماه به میزبانی شهرستان امیدیه برگزار می شود.
سرپرست هیات پرورش اندام و بدنسازی خوزستان افزود: با توجه به حضور متعدد ورزشکاران استان در رشته پرس سینه، 24 تا 27 بهمن ماه رقابت های پرس سینه قهرمانی کشور به میزبانی باشگاه ملی حفاری در اهواز برگزار می شود.
وی ادامه داد: روز چهارم اسفندماه مسابقات قهرمانی پرورش اندام استان در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امیدها و بزرگسالان در اهواز برگزار می شود و نفرات برتر به رقابت های قهرمانی کشور که 8 تا 11 اسفندماه در شیراز برگزار می شود اعزام می شوند.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبر: کاهش تلفات جاده‌ای از مهمترین اولویت‌های کشور است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه فوق‌العاده شورای عالی حمل و نقل، ایمنی و کاهش تلفات جاده‌ای پیش از ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

محمد مخبر در این جلسه رفع نقاط حادثه خیز و کاهش تلفات جاده‌ای را یکی از مهمترین اولویت‌های کشور دانست و گفت: باید بدون هر گونه، اما و اگر برای رفع نقاط حادثه خیز و کاهش تلفات جاده‌ای تلاش کنیم و منابع مرتبط با آن نیز باید از هر محل ممکن تامین شود چرا که حفظ سلامت و جان مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نمی‌توان از این موضوع مهم به سادگی عبور کرد.

معاون اول رئیس جمهور افزود: استان‌هایی که دارای بیشترین نقاط پرتصادف هستند باید مجدانه و با بکارگیری تمامی ظرفیت‌های استان، نسبت به رفع این نقاط حادثه خیز گام بردارند و گزارش اقدامات صورت گرفته را بصورت مستمر ارائه دهند.

مخبر همچنین با اشاره به گزارش ارائه شده در جلسه مبنی بر وجود برخی موانع پیش روی واردات اتوبوس برون شهری، بر لزوم رفع این موانع تاکید و دستگاه‌های اجرایی ذیربط را مکلف کرد در اسرع وقت نسبت به حل این مشکلات اقدام کنند.

وزیر راه و شهرسازی نیز گزارشی از هماهنگی‌های بین دستگاهی در جهت کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای ارائه کرد و گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده پیش‌بینی می‌شود که در سال جاری شاهد جهش بهتری در کاهش تلفات جاده‌ای و میزان جانباختگان باشیم.

رئیس پلیس راهور فراجا نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت تردد و تصادفات رانندگی و سفر‌های نوروزی ارائه کرد و از کاهش چشمگیر تعداد جانباختگان و حوادث رانندگی خبر داد و گفت: این دستاورد نتیجه تلاش دولت، پلیس و سایر بخش‌های مربوطه بوده و نشان از تمرکز جدی برای رفع نقاط حادثه خیز و اصلاح رفتار رانندگان دارد.

در این جلسه که وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس کل گمرک و رئیس کل بیمه مرکزی نیز حضور داشتند، گزارشی از آخرین وضعیت اجرای مصوبات جلسه گذشته شورا ارائه شد و تصمیمات لازم برای رفع موانع پیش روی برخی مصوبات اتخاذ شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاروان ایران راهی سیبری شد؛ جدال غول‌های پاورلیفتینگ در کراسنویارسک
  • اجرای «سند تحول بنیادین» اولویت آموزش و پرورش باشد
  • نقش کلیدی تخصص، ‌نگاه‌ راهبردی و آموزش در عملکرد هیات‌های ورزشی خوزستان
  • همایش تجلیل از معلمان نمونه در گناوه برگزار شد
  • مخبر: کاهش تلفات جاده‌ای از مهمترین اولویت‌های کشور است
  • پلیس، آموزش و پرورش و شهرداری پرچمداران ارتقاء فرهنگ ترافیک در کرمانشاه هستند
  • اعتماد اجتماعی مردم به فرهنگیان مهمترین سرمایه آموزش و پرورش است 
  • کاهش تلفات جاده ای از مهمترین اولویت های کشور است
  • هویت‌سازی جز اولویت‌های آموزش و پرورش برای آینده دانش‌آموزان است
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است