Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@14:52:35 GMT

فرماندار گلپایگان برکنار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۴۰۰۹۴

فرماندار گلپایگان برکنار شد

‍‍‍‍‍‍

مهرعلیزاده استاندار اصفهان با برکناری حسین فراست فرماندار گلپایگان، محمدرضا توسلی بخشدار مرکزی این شهرستان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری انتخاب کرد.

ایران آنلاین /

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند

فرماندار شهرستان چالدران با اشاره به رایزنی با مقامات ترکیه گفت: راه‌اندازی بازارچه‌های مرزی در چالدران با جدیت بیشتر پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا عبدالله‌نژاد در جریان بازدید نماینده وزرات کشور در امور مرزها از محل راه‌اندازی بازارچه‌های مرزی چالدران اظهار کرد: در راستای شکوفایی ظرفیت مرز در چالدران اقداماتی انجام شده است و به دنبال بازگشایی بازارچه‌های مرزی در این منطقه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه مرزها فرصتی برای پیشرفت و آبادانی هستند، افزود: باید از این ظرفیت مهم برای توسعه چالدران بیش از پیش استفاده شود و همین امر نیز در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد.

فرماندار شهرستان چالدران با اعلام اینکه بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته توسط مسئولین ذی ربط کشوری و استاندار آذربایجان‌غربی با مقامات ترکیه‌ای مراحل مختلف راه‌اندازی بازارچه مرزی در چالدران طی شده است، گفت: بازدید به عمل آمده امروز از محل بازارچه‌ها بر اساس تداوم پیگیری‌های لازم برای تسریع در راه‌اندازی بازارچه‌های مرزی در چالدران است.

عبدالله‌نژاد یادآور شد: برای استفاده از ظرفیت مرز دو بازارچه مرزی در پیراحمد و شیخ سیلو چالدران در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته است که تلاش می‌شود در کمترین زمان ممکن این اقدامات به نتیجه برسد.

کد خبر 748706

دیگر خبرها

  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • تیراندازی در عروسی ۲ قربانی گرفت
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی