Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - ایرنا - فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز جوانان، امنیت، اقتصاد و فرهنگ کشور هدف دشمن برای مقابله با نظام اسلامی قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، سردار امیرعلی حاجی زاده شامگاه چهارشنبه در نوزدهمین یادواره 133شهید شهرستان اشتهارد و گردان امام سجاد (ع) ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) و آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود:
آن ها دوست ما نیستند، منشاء دشمنی از پیروزی انقلاب شروع شده و به امروز مربوط نمی شود و با اصل نظام و شهدای ما مشکل دارند، پس باید خودکفا شویم و دست به زانوی خود بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: ناامن سازی منطقه توسط دشمنان برای مهار مهلت های مسلمانان منطقه انجام شده و در هر جایی مردم حرکتی انجام دهند و انقلابی را آغاز کنند می بینیم که آمریکا و صهیونیست برای مقابله با آن هزینه می کند.
**داعش پاتکی دشمنان علیه انقلاب اسلامی
فرمانده هوافضای سپاه این مسئول نظامی بروز اقداماتی همچون داعش را حرکتی ضد حمله و پاتک دشمنان علیه انقلاب اسلامی دانست و افزود: دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی در زمینه نظامی توفیقی نداشته اند و کاملا می ترسند و اکنون برای ایجاد پایگاه در زمینه های مختلف سرمایه گذاری می کنند.
وی با بیان اینکه شیطنت و حرکت های استکبار متوقف نمی شود، اظهار داشت: یکی از محوری ترین حرکت های آنان برای کاهش هزینه استفاده از جامعه مسلمین و امکانات منطقه و کشور ایران علیه خودمان است به طوریکه آنان می خواهند با استفاده از امکانات منطقه علیه مسلمین عملیات کنند.
وی اضافه کرد: داعش را از داخل کشورهای اسلامی بر علیه خود مسلمین منطقه به وجود آورند و از انرژی جامعه اسلامی و کشورهای منطقه علیه مسلمانان استفاده می کنند.
**اجرای طرح های جدید در داخل کشور با استفاده از پول سعودی
حاجی زاده گفت: اکنون این نظریه و طرح در داخل کشور ما توسط آمریکایی ها، انگلیسی ها و صهیونیست ها با پول سعودی دنبال می شود و تلاش می کنند تا انقلاب ما را مهار کنند.
وی افزود: آن ها تلاش دارند نظام ما را ناکارآمد کنند و این حرکت ها را در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی وحتی ناامن سازی و با حرکت های تروریستی دنبال می کنند.
وی بیان داشت: مشکل آنان با ایران نه هسته ای هست و نه موشکی، بلکه آنان با اصل نظام مشکل دارند و اصل نظام را هدف گرفته اند و منشاء این دشمنی ها در 22 بهمن سال 57 آغاز شده است.
فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای اینکه آنان بتوانند ما را تضعیف کنند و به ما صدمه بزنند و ملت ایران را نسبت به مسئولین ناامید کنند این حرکت ها را ادامه می دهند و امروز قرارگاه عملیاتی برای هر موضوعی دارند و برنامه ریزی برای مقابله می کنند.
وی یکی از محوری ترین تلاش های آنان علیه انقلاب اسلامی را در حوزه اقتصادی عنوان کرد و افزود: آنها می دانند اگر در حوزه اقتصادی با مشکل مواجه شویم اثرش به تمام ملت ایران برمی گردد.
وی ادامه داد: ما نباید تصور کنیم که دشمنی آمریکا با ما فقط در بخش نظامی است زیرا آنان 8 سال تجربه کردند، ولی ما همیشه آماده هستیم و اگر این مساله و موضوع از اولویت آن ها خارج است به خاطر توانمندی نیروهای مسلح است وگرنه در جایی که بتوانند حتما استفاده می کنند.
حاجی زاده با بیان اینکه امروز اولویت آن ها در حوزه اقتصادی است، گفت: باید دشمن را بشناسیم و تهدید را بشناسیم و دشمنی دشمنان را جدی بگیریم که در این صورت کاری از آن ها را برنمی آید زیرا نقاط ضعف دشمنان از نقاط قوت آنان بسیار بیشتر است و مهم این است که مسلط باشد.
**جنگ امروز سرد و خاموش است
وی افزود: امروز جنگ ما از جنس جنگ 8 ساله با صدای توپ و تانک و صدای غرش موشک نیست، یعنی در دوران دفاع مقدس حس می کردیم بطوریکه یا حضور داشتیم یا مجروحین را می دیدیم و تشییع شهدا را می دیدیم و قبول داشتیم جنگی هست و این جنگ کاملا برای همه مشهود بود و تمام مسئولین و ملت یکپارچه پای کار بودند و در مقابل رژیم صدام ایستادند، ولی جنگ امروز سرد و خاموش است و این دشمن شناسی باید از این ناحیه انجام شود.
وی بیان داشت:اکنون یکی از اقدامات دشمنان عملیات روانی با استفاده از رسانه است، همانطور که این اغتشاش در کشور ما شروعش با کار چند نفر افراد مشکل دار بود، ولی آن هایی که هماهنگ شدند به نمایندگی از منافقین، گروه های تروریستی، ضدانقلاب و سلطنت طلب یک سیستم فرمانده کنترل داشتند که بستر آن را دشمنان ما در فضای مجازی آماده کردند، طرح می دادند هماهنگی می کردند و برنامه به آن ها ارایه می دادند.
وی گفت: ارتباطات امروز از طریق فضای مجازی مدرن شده که یکی از مواردی است که اگر ملت ایران و امت حزب الله و دلسوزان نظام حواسشان به آن نباشد آسیب می بینیم و باید در این بخش جامعه را واکسینه کنیم.
حاجی زاده با بیان اینکه دشمنان امروز از این فضا برای جنگ روانی و قدرتمند نشان دادن خود استفاده می کنند، افزود: می گویند زلزله ای که در ایران آمد آمریکا با استفاده از سیستم هارپ انجام داده در حالیکه اگر اینگونه حوادث را به قدرت آمریکا مرتبط کنیم، منشاء علمی ندارد زیرا در این صورت این همه حوادث همچون سیل و طوفان و آتشفشان که در آمریکا اتفاق می افتد با قدرت خودشان جلوی آن را بگیرند.
وی تاکید کرد که فضای مجازی ابزار عملیات روانی بر علیه ملت ایران است و این کانال ها و مجموعه های ارتباطی به سرویس های جاسوسی اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، انگلیس، آمریکا و عربستان سعودی منتهی می شود و از اتفاقات مختلف بهره برداری می کنند و از درون می خواهند ایجاد ناامیدی کرده و اوضاع را به هم ریخته و شایعه ای برای مسئولین درست کنند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: اکنون باید متوجه باشیم که فضای مجازی و عملیات روانی دشمن اگر ندانیم که چگونه با آن مقابله کنیم، به اندازه جنگ 8 ساله برای ملت ما خطرناک است، باید واکسینه شویم و باید بدانیم دشمن وجود دارد و این دشمنان با این ملت و انقلاب دشمنی دارند.
وی اظهار داشت: در حوزه اقتصاد هم همین است، در حوزه اقتصاد متمرکز شده و قرارگاه دارند و وزیر خزانه داری آمریکا برای تضعیف و آسیب زدن به اقتصاد کشور ما مسئولیت در این ارتباط دارد که باید این را بدانیم و مسئولین هم باید بدانند.
وی با اشاره به اینکه رهبرمعظم انقلاب هم بارها به اقتصاد مقاومتی و نگاه به داخل تاکید کرده اند که می تواند این مشکل را حل کند، بیان داشت: ولی زمانی تصورمان این است که دشمن را دشمن ندانیم و به دنبال این باشیم که از طریق بیرون مرزها اقتصاد کشور را درست کنیم که در این صورت راه نفوذ برای صدمه زدن به اقتصاد است.
حاجی زاده گفت: امروز باید به نسخه ای که مقام معظم رهبری صادر کردند دقت کنیم و با جان دل قبول داشته باشیم و همه دست به دست هم دهیم و خط و خطوط سیاسی را در این بین دخالت ندهیم و فارغ از آن کشور را اداره کنیم.
فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما تجربه خودکفایی در حوزه نظامی که سخت تر از دیگر حوزه ها است را داریم، ادامه داد: برای مسایل موشکی ما نمی گویند جلوی آن را می گیریم می گویند این موشک را تست نکنید و آن را توسعه ندهید و مفهومش این است که کلیدش دست آن ها نیست پس در حوزه های دیگر نیز باید چنین باشد و اگر اینگونه باشد، دیگر اختیاری ندارند و هیچ لطمه و صدمه ای نمی توانند به ما بزنند و باید آن را جدی بگیریم.
وی گفت: در مجموع سپاه و بسیج صف طولانی که برای دفاع از نظام ایستاده اند کم نیستند به طوریکه چند روز پیش نیز سه جوان پاسدارمان در دفاع از کشور شهید شدند.
وی افزود: شهید حججی دیگر در کشور جاافتاده و از این حججی ها بسیار داریم، محکم ایستاده اند و در حوزه ای که سپاه ماموریت و مسئولیت دفاع از انقلاب دارد به هیچ وجه کوتاه نمی آییم و مصمم ایستاده ایم و از این مشکلات و موانع عبور خواهیم کرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بی شک بعد از حوادث صدر اسلام، بزرگترین حادثه ای که می شود از آن نام برد که نه تنها در کشور ما بلکه در جهان و برای بشریت اثر تاریخی داشت، پیروزی انقلاب اسلامی بود.
سردار حاجی زاده اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی تنها از بین بردن یک رژیم طاغوتی و مفسد نبود و تنها استقرار یک حکومت جدید و جایگزین نبود زیرا از اینگونه حوادث در جهان کم نداریم بلکه پیروزی انقلاب اسلامی پایه های استعمار جهانی استکبار و نظام سلطه و در راس آنان رژیم آمریکا را متزلزل کرد و ضربه جبران ناپذیری بر آن وارد کرد.
وی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی منشاء حوادث بزرگی شد و شاید به همین دلیل بود که ضربه ی مهلکی به پیکره ی استکبار وارد شد و منافع نامشروع آنان را در منطقه از بین برد و این دشمنی و کینه تا امروز در دل آنان ادامه پیدا کرده است.
**انقلاب اسلامی، منشاء حرکت های بزرگ در جهان
حاجی زاده اهمیت این حادثه را از 2 جهت قابل توجه دانست و افزود: اول اینکه پایه های اعتقادی و نوع نگاه مردم در جهان را این انقلاب تغییر داد و با ارایه ی اسلام اصیل راه جدید و الگوی جدید به مردمان نشان داد که خود، منشاء حرکت های بزرگی در منطقه شد.
وی در بیان دومین اهمیت انقلاب اسلامی، گفت: این انقلاب در یک نقطه ای از جهان به پیروزی رسید که قلب زمین است و اهمیت آن به لحاظ جغرافیایی و ذخایر عظیم انرژی و مواد معدنی در دنیا بی نظیر است.
فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بعد از سقوط رژیم شاهنشاهی، آمریکا که خود را ژاندارم منطقه می دانست، منطقه را ترک نکرد و در افغانستان، سوریه، عراق و دیگر کشورهای منطقه سرمایه گذاری و هزینه های زیادی کرد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی روش و الگوی جدیدی را به مظلومین و مسلمین منطقه نشان داد، افزود: این ضربه های مهلک به بدنه استکبار در طی این 4 دهه، باعث شد اقدامات وسیعی علیه ما انجام دهند و این تک ما پاتک هایی به همراه داشت و یکی از موارد بسیار مهم تحمیل جنگ 8 ساله بود که منجر به شهادت بسیاری از عزیزان ما شد.
حاجی زاده خط شهادت را همچنان ادامه دار دانست و اظهار داشت: دشمنان حتی قبل از تحمیل جنگ 8 ساله اقداماتی همچون ترورها، تحریک اقوام و ناامن سازی کشور را پیاده کردند و بعد از جنگ 8 ساله اتفاقات سوریه، عراق و کشورهای مختلف ناشی از انقلاب ایران بوده است.
6156/1535 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۴۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

انتخاب عاطفه خادمی، بر اساس ماده واحده تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی در جلسه اسفند سال گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز بر اساس مصوبه بهمن ۱۴۰۲ شورای معین این شورا به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.

پیش از این سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بود.

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • رفتار جونمردانه کریستیانو رونالدو با سادیو مانه
  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟