Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مراسم استقبال نمادین از ورود امام خمینی(ره) به ايران اسلامی در دوازدهم بهمن 1357، صبح امروز پنجشنبه با حضور جمع زيادی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در فرودگاه شهید صدوقی یزد برگزار شد.

این مراسم بنحو باشکوهی با حضور جمعی از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران ، مردم ولایتمدار و مسوولان با اجرای سرودهای انقلابی و حماسی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه هم موتورسواران بسیجی با حمل پرچم های جمهوری اسلامی، فرودگاه تا گلزار شهدای خلدبرین را سپری و نسبت به غبارروبی ، عطر افشانی و گلباران قبور منور شهدا اقدام کردند.

شرکت کنندگان در مراسم نمادین استقبال از رهبر کبیر انقلاب اسلامی با تاکید بر ادامه راه و مسیر نورانی حضرت امام راحل (ره) بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی، امام و شهیدان تجدید میثاق و با مقام معظم رهبری تجدید بیعت نمودند.

همچنین مراسمی با حضور جمعی از مردم انقلابی و دوچرخه سواران در روضه محمدیه (حظیره ) در کنار تربت پاک شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی (ره) و یادگار فقید ایشان همراه با گلباران قبور منور آنها برگزار شد.

مشابه مراسم نمادین اسقتبال از حضرت امام خمینی (ره) در اکثر شهرستان های استان برگزار گردید .

ویژه برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تا 22 بهمن ماه با انجام هفت هزار برنامه در استان پیگیری می شود.

حضرت امام خمینی پس از سال ها دوری از کشور در میان پرشور ترین استقبال تاریخی در ساعت 9 و 36 دقیقه روز 12 بهمن ماه 1357 با هواپیمای جمبوجت خطوط هوایی فرانسه با پرواز اختصاصی وارد تهران شدند.

 انتهای پیام/ ی

مراسم استقبال نمادین از ورود امام خمینی(ره) به ايران اسلامی دریزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سردار صفارزاده در بهشت حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد.

‌در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، غفور کارگری رییس و سید محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و جمع دیگری از مدیران ورزشی و فرهنگی حضور داشتند و با قرائت فاتحه یاد و نام این مدیر ارزشمند را گرامی داشتند.

وزیر ورزش و جوانان پیش از حضور در این مراسم، به زیارت آستان قدس حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت رفت.

کد خبر 6089255

دیگر خبرها

  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده