Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، درهمین ارتباط آیین گرامیداشت یوم الله 12بهمن و جشن های دهه فجر با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان و مقامات و مسوولان عالی‎ رتبه کشوری و لشکری و سایر شخصیت های برجسته نظام درحرم مطهر امام خمینی (ره) با تلاوت آیاتی از کلام الله مجیدآغاز شد.
جشن های باشکوه دهه مبارک فجر نیز از ساعت 30 : 9 دقیقه امروز با بانک «الله اکبر» و به صدا درآمدن بوق قطارها، کشتی ها، شلیک توپخانه ها و به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مراکز آموزشی سراسر کشور آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراسم متنوع و برنامه های جشن و سرور در مرقد مطهر امام خمینی (ره)، جایگاه جلوس حضرت امام در بهشت زهرا (س)، فرودگاه مهرآباد به مناسبت سالروز دهه مبارک فجر با حضور پرشور مردم انقلابی با شکوه خاصی همراه است.
جمع کثیری از خانواده های شهدا، جانبازان، کارگران و امت ایران اسلامی همراه با مسوولان کشور حضور چشمگیری در این مراسم باشکوه دارند.
اکنون شبستان های منتهی به مرقد و معابر و خیابان های اطراف بارگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی مملو از جمعیت است.
دلدادگان و شیفتگان راه ایثار و شهادت بار دیگر در سالروز ورود مقتدای خود گردهم آمده اند تا با آرمان های والای امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کرده و پایبندی خود به ارزش های انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.
آیین گرامیداشت دهه مبارک فجر با اجرای برنامه های متنوع نظیر برنامه گروه حاملان قرآن، شعرخوانی، اجرای سرود توسط گروه های هنری و موزیک دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران و سخنرانی یادگار امام سید علی خمینی برگزار می شود.
اقشار مختلف مردم در این مراسم باشکوه یکصدا و همنوا شعارهایی همچون ˈخمینی خمینی تو پیش حسینی، الله اکبر، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، این همه لشکر آمده به امر رهبر آمدهˈ سر می دهند.
جانبازان جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی ایران نیز با حضور پرشور، عظمت و شکوه خاصی به این مراسم داده اند.
از نخستین ساعات امروز تاکنون شبستان جدید حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مملو از جمعیت بوده و شبستان ها و صحن های منتهی به این حرم ملکوتی گنجایش ورود بیش از این جمعیت را ندارند.
شرکت کنندگان در این مراسم ضمن در دست داشتن شاخه های گل به یاد شهدا، با سردادن شعارهایی یاد و خاطره دلاور مردان ایران زمین را گرامی داشتند و ضمن اعلام انزجار از استکبارجهانی و هم پیمانان آنان، بار دیگر بر پیروی از رهبر معظم انقلاب تاکید کردند.
انتشار: روح الله صائب
6003**1625
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه مسئولان با حضور در منزل شهید عبدالله جنگلی و شهیدان علی پنجه از سالها صبر و استقامت خانواده شهدا قدردانی و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.  

رسولی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان مهاباد در این مراسم گفت: شهدا مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی و خون آنان است.

شهرستان مهاباد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز  11 شهید فرهنگی و 67 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدارمسوولان وکارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان