Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@02:17:31 GMT

منتظری به دوران اوج نزدیک شد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۴۶۶۲۰

منتظری به دوران اوج نزدیک شد

مدافع استقلالی ها برابر نفت آبادان درخشان ظاهر شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پژمان منتظری بهترین مدافع استقلال در ادوار لیگ برتر در ابتدای فصل با استقبال هواداران به این تیم پیوست و یکی از کلیدی ترین خرید های منصوریان بود.

منتظری شروع موفقی نداشت و همین موضوع باعث شد تا به تمرین تیم ملی پس از پایان هفته چهارم دعوت نشود تا دقیقا یک روز بعد از این اتفاق با برخوردی که با بیت سعید داشت، از ناحیه کتف دوباره دچار مصدومیت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع باعث شد تا بسیاری منتظری را در پایان خط تصور کنند و گمان کنند که ستاره استقلال به پایان نزدیک شده و احتمالا دیگر موفقیت و کامیابی در ترکیب آبی ها نخواهد داشت.

منتظری در بازگشت به تمرینات پشت سر دو مدافع جوان استقلال باقی ماند اما او نیز مانند رحمتی نا امید نشد و به رقابت ادامه داد تا در نهایت به ترکیب آبی ها در روز محرومیت مدافعان دیگر رسید. دیدار با تراکتورسازی در تبریز اولین حضور فیکس او بود و سپس برابر سایپا در زمین حاضر شد که با یک اشتباه باعث شد تا استقلال برد را از دست بدهد تا باز هم این مدافع محبوب مورد انتقاد قرار بگیرد.

منتظری، در دیدار با پارس جنوبی بعد از مصدومیت چشمی به ترکیب بازگشت و عملکرد او آنقدر امیدوارکننده بود که توانست در دیدار حساس فصل در آبادان نیز مهره فیکس استقلال باشد.

این حضور باعث شد تا منتظری درخشان ترین عملکرد فصل خود را ثبت کند. یک گله زده و بازگرداندن توپ از خط دروازه استقلال در کنار بازی خوب و موثر او در خط دفاعی باعث شد تا منتظری برای اولین بار در فصل جاری بهترین بازیکن استقلال در زمین باشد و تبدیل به آن مهره ای شود که از ابتدا استقلالی ها به دنبال او بودند. آمادگی منتظری در آستانه لیگ قهرمانان آسیا و سال منتهی به جام جهانی مطمئنا اتفاقی شیرین و خوشحال کننده برای شفر و کی روش است که به خوبی می دانند در حال حاضر فوتبال ایران بازیکنان زیادی با تجربه، کیفیت و توانایی منتظری ندارد و می توانند روی او برای دیدارهای حساس و سنگین پیش رو حساب کنند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در ادامه رقابت‌های جام حذفی و فوتبال باشگاه کشور و در مرحله یک هشتم نهایی نماینده فوتبال استان مرکزی میهمان خود پرسپولیس تهران را شکست داد.

در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شد در ۹۰ دقیقه وقت معمول مسابقه دو تیم به تساوی در عدد ۲ رسیدند و آلومینیوم اراک پس از دو وقت ۱۵ دقیقه‌ای اضافه و ضربات پنالتی پیروز میدان شد.

در این دیدار برای پرسپولیس اورونوف و آل کثیر در دقایق ۱۱ و ۲۵ گلزنی کردند و برای آلومینیوم نیز مهدی لیموچی و شروین بزرگ در دقایق ۸۵ و ۹۵ گل زدند.
در ادامه و در اولین ۱۵ دقیقه وقت‌های اضافه سینا اسد بیگی پرسپولیس را با ۳ گل پیش انداخت و در وقت‌های اضافه دوم نیز آل کثیر گل چهارم مسابقه را برای پرسپولیس وارد دروازه اراکی‌ها کرد تا این پایان کار نباشد و شروین بزرگ با یک ضربه سر سومین گل آلومینیوم اراک را زد و در ادامه حرکت زیبای لیموچی، موقعیت را برای گلزنی نقی زاده فراهم کرد تا ایم دیدار در وقت‌های اضافه با تساوی ۴ - ۴ به پایان برسد.
در نهایت در ضربات پنالتی این تیم میزبان بود که پس از تساوی در ۵ ضربه پنالتی معمول در تک ضربات با آخرین ضربه پنالتی توسط نقی زاده و مهار ۲ ضربه پنالتی توسط گوهری پیروز میدان لقب گرفت و سرخ پوشان پایتخت را از جام حذفی کنار زد.
پرسپولیسی‌ها در چهارده دوره از ۱۵ دوره گذشته جام حذفی از مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرده بودند و این‌بار در میان ناباوری هواداران خود در اراک حذف شدند.

دیگر خبرها

  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!