Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف 1 فروند شناور تجاری در آب های ساحلی خوزستان و کشف بیش از 25 تن روغن خوراکی خبر داد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار عبداله نظرپور فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: ماموران پایگاه دریابانی آبادان مستقر در پاسگاه شناور دهانه اروند در راستای مبارزه با قاچاق Contraband کالا و کنترل آبهای ساحلی استان، در نتیجه ساعت ها کار اطلاعاتی و در عملیاتی ثمربخش، موفق شدند یک فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق را که از کشورهای حوزه خلیج فارس به مقصد بنادر آبادان در حرکت بود را متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دراین راستا ماموران در بازرسی دقیق از این شناور، 25 هزار و 920 کیلوگرم روغن خوراکی قاچاق ، بدون مجوز قانونی و با هدف عرضه در بازار Store داخلی کشور از کشورهای حوزه خلیج فارس تهیه و بارگیری شده بود را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی خوزستان در ادامه با اشاره به دستگیری 6 متهم در این عملیات ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی این کالاها را 1 میلیارد و دویست و نود میلیون ریال برآورد کرده اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان، تحویل مراجع قانونی شدند.

نظرپور در پایان خاطرنشان کرد: قاچاقچیان و سوداگران مرگ بدانند دریابانان خوزستان با اشرافیت اطلاعاتی و رصد لحظه به لحظه آب های داخلی و مبادی ورودی کشور با هرگونه فعالیت سودجویانه و خرابکارانه در آب های شمالی خلیج فارس، قاطعانه برخورد خواهند کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سیمین زن مطلقه ای بود که در هتل تن به بی شرمی مردمسافر داد و..!

زهره عروس 11 ساله یک پیرمرد شد / شوهرم توقعاتی دارد که نمی توانم انجام دهم!

عروس نوجوان خواهر شوهرش را از تهران دزدید و ..! / او وقتی باردار شد نقشه انتقام کشید + عکس

گفتگو با جوانی که با یک دختر زندانی ازدواج کرد / سیما عروس زندان شد!

سرنوشت عجیب سه اعدامی در تهران

انتقام هولناک از خواهر دو قلو

دختر 8 ساله مادرش را با مردان کثیف می دید تا اینکه..!

تکنسین اورژانس بندرعباس با یک ترقه نابینا شد! + عکس

گفتگو با پدر 4 قلوهای اصفهانی / شرایط سخت است ولی ..! + عکس

چرا یک دزد حرفه ای شدم!درد دل های شنیدنی یک دزد!

شوهرم بخاطر تن ماهی من را کتک زد و حالا..!

ناگفته‌های زندگی محمدرضا شاه + فیلم

سلفی های زشت 2 شکارچی در کوه های سبزوار + عکس

مینا وقتی در 17 سالگی باردار شد با نقشه کثیف داماد را به قزوین کشاند و ..!+ عکس

دختر 8 ساله پاکدشتی را 20 میلیون تومان فروختند / سمیرا بزودی عروس می شود + عکس

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان

سرهنگ  کامران خوشناموندفرمانده انتظامی هندیجان گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، کارکنان انتظامی این فرماندهی با کنترل محور‌های مواصلاتی ورودی شهرستان هندیجان ۳۲ دستگاه خودروی وانت و سواری شوتی را شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علایم هشداردهنده آنها را متوقف کردند.  

او افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی آجیل خارجی، نوشیدنی‌های غیرمجاز، تجهیزات الکتریکی، کالای خانگی و تجهیزات پزشکی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان درپایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی قاچاق کشف شده را ۶۷ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط ۳۲ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان هندیجان معرفی شدند.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • سامانه بارشی جان دوباره می‌گیرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد