Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، گفت: برنامه‌های دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با گستردگی و تنوع و با محوریت مردم و به‌ویژه جوانان برگزار خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، دکتر محمد نوذری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، صبح امروز (12 بهمن) در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان فرزانگان این شهر، اظهار کرد: روز ورود امام راحل به میهن اسلامی، یک روز باشکوه و تاریخی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، بابیان اینکه هیچ استقبالی به شکل استقبال از امام راحل در روز ورود ایشان در 12 بهمن 57 در دنیا وجود نداشته است، ابراز کرد: تمام نظریه‌پردازان سیاسی و جامعه شناسان دنیا، پیروزی انقلاب اسلامی را پیش‌بینی نمی‌کردند و انقلاب اسلامی یک تحول شگرفی در جهان و منطقه ایجاد کرد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، با اشاره به اینکه در زمان رژیم پهلوی، ایران حیات خلوت آمریکا بود، افزود: ایران در آن زمان به‌عنوان یک پایگاه مهم آمریکا در مقابل رژیم شوروی سابق برای آمریکا بود و با پیروزی انقلاب اسلامی تمام معادلات سیاسی قرن بیستم به هم خورد.

 

وی، با اشاره به دشمنی نظام سلطه با انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان فکر می‌کردند که نظام نوپای انقلاب اسلامی ایران شکننده است و جنگ تحملی را برای مقابله با نظام و انقلاب برای ایران اسلامی تحمیل کردند که در این جنگ 27 کشور جهان علیه نظام اسلامی ایستادند.

 

دکتر نوذری، یادآور شد: بعد از جنگ نیز دشمنان با ابزارهای مختلف به دنبال ضربه زدن به‌نظام اسلامی بودند که یکی از این ابزارها، تحریم‌های اقتصادی بود و امروز هم به دنبال این هستند که زیرساخت‌های مختلف کشور را در عرصه‌های اقتصادی و به‌ویژه توان و زیرساخت‌های دفاعی کشور را دچار مشکل کنند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، گفت: امروز ایران اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار دارد و به همت جوانان به یک درخت تنومند در عرصه‌های مختلف تبدیل‌شده است، ایران اسلامی امروز در تمام معادلات سیاسی منطقه و جهان تأثیرگذار است و نقش مهمی در این معادلات دارد که برای نظام استکبار قابل‌تحمل نیست.

 

وی، با اشاره به اینکه ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی به‌عنوان یک کشور بااقتدار در برابر جریان لیبرال دموکراسی قرار دارد، بیان کرد: نظام اسلامی بر اساس اندیشه‌های امام راحل به یک نظام تمدن ساز اسلامی در مقابل جریان لیبرال دموکراسی و یک کشور قدرتمند در منطقه و جهان تبدیل‌شده است.

 

نوذری، با تأکید بر اینکه امروز نیز نیازمند وحدت کلمه همه جریان‌های سیاسی داخل کشور هستیم، افزود: آنچه امروز در مقابل دشمنان و نظام سلطه مهم است وحدت کلمه است، برای توسعه و پیشرفت کشور و این مراحل در حال گذار، نیازمند وحدت هستیم.

 

وی، گفت: امروز هم دشمنان دست از دشمنی و توطئه برنداشته‌اند، در حوادث و اغتشاشات اخیر نیز به دنبال منافع و سیاست‌های شوم خود بودند اما امروز باکار و تلاش و علم، می‌توان کشور را به سمت تولید و توسعه و پیشرفت ببریم، امروز در شرایط سختی قرار داریم و گذر از این شرایط سخت با وحدت کلمه امکان‌پذیر است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: همانند سال‌های گذشته بلکه باشکوه‌تر از قبل مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد و مردم‌سالاری دینی را نظام و انقلاب اسلامی به نمایش خواهند گذاشت.

 

نوذری، در پایان با تأکید بر برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر با رویکرد و محوریت مردمی، خاطرنشان کرد: تنوع و گستردگی برناهای دهه فجر داشته باشد و باید برنامه‌های به‌گونه‌ای باشد که نسل جوان با آرمان‌های نظام اسلامی و اندیشه‌های امام راحل بیش از گذشته آشنا شوند.

 

گفتنی است، زنگ انقلاب در ساعت 9 و 33 دقیقه هم‌زمان با لحظه ورود تاریخ امام راحل به ایران اسلامی در مدرسه فرزانگان شهر ایلام با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی این استان بعد از استقبال از تمثال مبارک امام (ره) از فرودگاه شهدای ایلام تا این دبیرستان به صدا درآمد.

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز همدردی با دانشجویان آمریکا در حمایت از مردم غزه، اظهار کرد: در برابر فعالیت های رژیم صهیونیستی، این دانشجویان می ایستند و مقابله می کنند و اینکه این اقدام جهانی شده باید آن را بزرگ دانست.

وی با بیان اینکه روز شوراها روزی برای تبریک نیست بلکه بهانه ای برای این که شان شوراهای شهرها و روستاها یادآوری شوند، خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی باید در طول سال جاری و ساری باشد. امروز شورای محلات آغاز به کار می کنند و اقدامات متراکم ستاد مشارکت محله ای قابل تقدیر است.

نادعلی افزود: اعتقاد ما این است که جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات باعث اجرای بهتر امور در این سطح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند