Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران با اشاره به تداوم نهضت مدرسه‌سازی در استان گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون ۲ هزار و ۴۰۰ مدرسه در قالب ۱۴۵۰۰ کلاس درس ساخته شد. ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، قربان‌علی شیرزاد صبح امروز در مجمع خیران مدرسه‌ساز مازندران در مجتمع فرهنگی دنیای آرزوی ساری با بیان اینکه برای این طرح‌ها 411 میلیارد تومان هزینه شد، اظهار داشت:526 طرح با 318 هزار متر مربع متعلق به خیران بوده که با مشارکت 100 درصد اجرا شده و هزینه آن نیز  114 میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم‌اکنون 122 طرح با 23 هزار متر مربع داریم که 100 درصد خیرساز است و11 هزار متر مربع با مشارکت خیران در 127 کلاس درس با مساحت  24500 مترمربع در حال ساخت و ساز است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران گفت: تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز که در مدارس خیرساز حضور دارند می‌تواند در جذب مشارکت‌ها کمک کند.

شیرزاد عنوان کرد: انتظار این است مشارکت‌های مردمی شهرستان با جمع آوری اطلاعات زمینه‌سازی اطلاع‌رسانی ملی را انجام دهیم و با رایزنی با خیران اقدامات اولیه را انجام دهیم.

وی بیان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام باید مدنظر قرار گیرد و انتظار داریم در شهرستان‌ها شورای بانوان خیرساز را راه اندازی و جلسات منظمی را در شهرستان‌ها داشته باشیم .

شیرزاد گفت: بیستمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز با عنوان نیک اندیشان جوان از هم اکنون تا اردیبهشت 97 برگزار م‌ شود و از آمادگی برای برپایی جشنواره‌های شهرستانی خبر داد.

انتهای پیام/ش

R41358/P1377/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان امروز از هتل صخره ای خرم آباد بازدید کرد

دکتر ابوطالب شفقت در این بازدید گفت: پیمانکار از امروز کارگاه ساخت این طرح مهم زیرساختی را فعال کند و دستگاههای متولی نیز موظفند در اسرع وقت جاده دسترسی و زیرساخت های اب و برق وگاز و تلفن را فراهم کنند.

طرح احداث هتل صخره ای خرم آباد در هه هفتاد در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۰۰ متز مربع  آغاز شده و به دلیل برخی موانع نیمه کاره مانده است.

دکتر ابوطالب شفقت در بازدید از این طرح گفت:مدیریت استان آماده همکاری با سرمایه گذاران و خیران برای کمک به توسعه استان است.

دیگر خبرها

  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود