Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه مشاوران املاک شهرستان ورامین از توقف صدور اخطاریه عوارض کسب و پیشه و دریافت آن برای سه صنف مشاوران املاک، نمایشگاه داران اتومبیل و طلافروشان، ازسوی شهرداری ورامین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما، ابوطالب شیرکوند شادر صبح امروز جمع خبرنگاران، با اشاره به اخطارهایی که از طرف شهرداری بابت دریافت عوارض کسب و پیشه به مشاورین املاک و نمایشگاه داران اتومبیل داده شده بود، اظهار داشت: عصر چهارشنبه  جلسه ای با حضور محمود میرزایی دبیر اتحادیه، بهرامی نماینده اتحادیه در امور مالیاتی و عوارص و یاسر هادی زاده معاون اداری مالی شهرداری در این رابطه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه، مستندات قانونی مبنی بر اینکه دو صنف مشاورین املاک و نمایشگاه داران اتومبیل با توجه به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده از عوارض کسب و پیشه معاف هستند، به معاون شهردار ارائه شد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک، نمایشگاه داران اتومبیل، آژانس های کرایه، وانت بارها و پارکینگ های شهرستان ورامین تصریح کرد: با مذاکرات صورت گرفته، معافیت این دو صنف مورد قبول واقع شد و با تأیید تخلف صورت گرفته طبق قانون شهرداری ها، به طور فوری، دستور توقف اخطارها توسط معاون اداری مالی شهرداری ورامین صادر شد.

شیرکوند ادامه داد: همچنین در این جلسه عنوان شد که برابر همین قانون، صنف طلافروشان نیز معاف از عوارض شهرداری هستند که مورد پذیرش واقع شد و دستور توقف صدور اخطار و دریافت عوارض از صنف طلافروشان نیز توسط معاون شهردار صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: به این ترتیب، از کلیه مشاوران املاک و نمایشگاه داران اتومبیل، درخواست می شود که چنانچه از امروز به بعد برایشان اخطاری از سوی شهرداری صادر شد، فوری اتحادیه را در جریان بگذارند و بابت اخطارهای قبلی نیز ریالی به شهرداری پرداخت نکنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم

صاحب یک خودروی پراید در عراق، وسیله نقلیه‌اش را در محل تعیین شده برای جرثقیل پارک کرد. مالک جرثقیل نیز راننده پراید را به شیوه خودش مجازات کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | توسعه فضای سبز با عوارض قطع درختان
  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری