Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، در این مراسم معنوی و باشکوه ، استاندار قم گفت: وحدت کلمه رمز اصلی پیروزی نهضت اسلامی بود و امروز نیز ادامه این مسیر نیازمند یکپارچگی همه جانبه حاکمیت و مردم است.
سید مهدی صادقی استانداری قم افزود: شکل گیری انقلاب اسلامی ،حرکتی مردمی بود و دهه مبارک فجر یادآور خاطرات شیرین یکدلی مردم ایران برای هدف مشترک شکست رژیم ستم شاهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: آنچه پس از 40 سال با وجود همه مشکلات داخلی و خارجی بدست آورده ایم نتیجه اعتقاد به اسلام و کمک ائمه اطهار(ع) بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بهره برداری از 146 پروژه با اعتبار 492 میلیارد تومان در این استان گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی در برنامه های دهه مبارک فجر حضور فعال خواهند داشت.

** تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) نیز دراین آیین ، پیروی مردم از مقام معظم رهبری را مهر ذلتی بر پیشانی دشمنان و طمع‌کاران به انقلاب دانست و گفت: دشمنان هیچ‌گاه ناامید نمی‌شوند و همواره برای خدشه واردکردن بر پیکر نظام اسلامی تلاش می‌کنند؛ از این‌ رو باید پاسداری از انقلاب بادل و جان انجام شود.
شرکت‌کنندگان در این آیین معنوی، پس از زیارت مضجع شریف کریمه اهل‌بیت(س)، بر سر مزار شهدای انقلاب مدفون در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) حضور یافته و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، مزار این شهدا را گلباران کردند.
7403/ 6133/ خبرنگار- محسن آقاگلی ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند

همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، همزمان با ایام حزن و اندوه شهادت امام جعفر صادق(ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام با حضور خیل عاشقان و منتظران امام زمان(عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار خواهد شد.

در این مراسم که روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت 16:30 از انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد؛ پیکرهای مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی(عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، «در آغوش امام(عج)» به خاک مقدس جمکران سپرده خواهند شد.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان و زائران میعاد منتظران برگزار خواهد شد.

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود