Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، اسدالله علیزاده گفت: فعالیت های این انجمن در آینده نزدیک و با حضور تمام سرمایه گذاران این منطقه آغاز می شود.
وی ارتباط موثر با سرمایه گذاران را یکی از اهداف اصلی تشکیل انجمن سرمایه گذاران منطقه آزاد ارس عنوان کرد و افزود: این انجمن به منظور استفاده از کمک های فکری سرمایه گذاران و حمایت از فعالان اقتصادی منطقه شکل می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیزاده خاطرنشان کرد: شناسایی و رفع موانع سرمایه گذاری و تولید نیز بخش دیگری از اهداف تشکیل انجمن است.
بر اساس این گزارش، منطقه آزاد ارس در زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی و داخلی، جزو مناطق پیشتاز محسوب می شود و این منطقه به عنوان صنعتی ترین منطقه آزاد ایران، میزبان تعداد کثیری از سرمایه گذاران در حوزه های مختلف اقتصادی، تجاری و صنعتی است.
منطقه آزاد ارس با 51 هزار هکتار وسعت در شمالغرب کشور واقع شده و در زمان حاضر در حدود 50 شرکت خارجی در این منطقه سرمایه گذاری کرده اند.
خبرنگار: پرویز انصاری ** انتشار: رستگار
3071/6183
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۹۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به ظرفیت‌های منحصر به فرد استان در حوزه گردشگری اظهار کرد: این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها، آذربایجان غربی را به یکی از مناطق ویژه گردشگری و تاریخی تبدیل کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، جلسه راهبری طرح‌های سرمایه‌گذاری استان به ریاست محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد.

در این جلسه درخواست‌ها و روند سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی و گردشگری استان بررسی و استاندار آذربایجان‌غربی دستورات لازم جهت تسهیل، روان‌سازی و تأمین امکانات لازم برای این سرمایه‌گذاری را صادر کرد.

محمدصادق معتمدیان در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های منحصر به فرد استان در حوزه گردشگری، وجود ۱۸۰۹ اثر ثبت شده ملی، پنج اثر ثبت جهانی و ۵۳ منطقه نمونه گردشگری، طبیعت بکر و زیبا، آب و هوای مناسب و موقعیت جغرافیایی ویژه، اظهار کرد: این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها، آذربایجان‌غربی را به یکی از مناطق ویژه گردشگری و تاریخی منطقه تبدیل کرده است.

وی ظرفیت‌های کشاورزی استان را نیز یادآور شده و افزود: زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری از جمله تغییر الگوی کشت و احداث باغات با درختان کم‌آب‌بر و با ارزش افزوده بالا و همچنین ظرفیت سرمایه‌گذاری در حوزه فرآوری محصولات کشاورزی، می‌تواند فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران در استان را فراهم کند.

استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه از اهتمام جدی مدیران استان برای جذب سرمایه‌گذار و رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاری در استان خبر داده است و گفت: تلاش می‌شود ضمن معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری به سرمایه‌گذاران، روند سرمایه‌گذاری در استان روان‌سازی و امکانات مورد نیاز سرمایه‌گذاران در کمترین زمان تأمین شود.

معتمدیان ادامه داد: این سرمایه‌گذار ملی قصد دارد در حوزه کشاورزی و گردشگری آذربایجان‌غربی فعالیت کند و در حال حاضر این شرکت، باغ سه هزار هکتاری گردو و پسته را در ماکو احداث کرده که در نوع خود در خاورمیانه بی‌نظیر است.

کد خبر 747862

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار