Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با حضور جمعی از والدین دانش آموزان مدارس بهمئی در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر لیکک برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای ماغر؛ کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری ظهر امروز با حضور جمعی از والدین دانش آموزان مدارس شهرستان بهمئی و با سخنرانی استاد روانشناس در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر لیکک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که یکی از توصیه های رهبر معظم انقلاب، فرزندآوری بوده است و آن را مجاهدت می داند، مسئولین شهرستان بهمئی در راستای این توصیه بارقه های عمل را بسته و روند عملی کردن این توصیه را طی می کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در این نشست تربیت فرزندان را از ارکان مهم مبارزه با آسیب های اجتماعی عنوان کرد.

صادق جریده گفت:آموزش و پرورش بهمئی بنا به رسالتی که برای مبارزه با آسیب های اجتماعی دارد، کارگاه های آموزشی برای دانش آموزان و والدین آنها در سطح شهرستان برگزار می کند.

وی گفت: در این کارگاه ها از اساتید و کارشناسان مجرب استفاده می شود که انتظار داریم خانواده ها با استفاده بهینه از کارگاه ها، شیوه های صحیح تربیت فرزند را یاد بگیرند.

کارشناس مسئول تربیت بدنی، سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره آموزش و پرورش بهمئی در این نشست از استقبال والدین دانش آموزان تقدیر کرد.

اکبر وزش در پایان از رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان به دلیل حمایت از برگزاری کارگاه های آموزشی مبارزه با آسیب های اجتماعی در سطح مدارس تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/  

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریف مجیدیان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: آموزگاران در این کارگاه‌های آموزشی، روش‌های تدریس روخوانی و روان خوانی، و تدریس مبانی قرآن را فرا گرفتند.

وی بیان داشت: هدف از برگزاری کارگاه‌های توانمند سازی، تقویت شایستگی‌های حرفه‌ای و اعتقادی آموزگاران مدارس ابتدایی شاهد در درس قرآن، است.

مجیدیان افزود: در این کارگاه‌ها معلمان باروش‌های نوین تدریس قرآن، در بخش‌های روان خوانی و روخوانی دو مدرس برجسته قرآنی آشنا شدند.

وی تصریح کرد: در این کارگاه‌های آموزشی ۴۶ نفر از شهرستان کهگیلویه شهر دهدشت، ۳۹ نفر از شهر یاسوج و ۲۷ نفر نیز از شهرستان گچساران حضور داشتند.

مجیدیان با بیان اینکه فعالیت‌های تعلیم و تربیت باید به ایثارگری ختم شود، گفت: این کارگاه‌های آموزشی به منظور بررسی شیوه‌های نوین تدریس، چگونگی تکالیف مهارت محور و توانمندسازی آموزگاران دوره‌های ابتدایی برگزار شد و می‌تواند تأثیر به سزایی در روش تدریس آموزگاران و فرایند یاد دهی و یادگیری مطالب درسی دانش آموزان داشته باشد.

وی افزود: در فرایندهای آموزشی، پرورشی و تربیتی دانش آموزان به این بخش باید توجه ویژه و وافر داشت.

کد خبر 6091095

دیگر خبرها

  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است