Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتمین کنگره کمیته تحقیقات دانشجویی شبکه همکار جنوب با همکاری ۸ دانشگاه علوم پزشکی جنوب کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم آغاز به کار کرد. ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جهرم، هشتمین کنگره کمیته تحقیقات دانشجویی شبکه همکار جنوب صبح امروز با همکاری 8 دانشگاه علوم پزشکی جنوب کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاووس صلح جو، معاون پژوهش، فناوری و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی جهرم در این مراسم اظهار داشت: این کنگره با همکاری 8 دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بندرعباس، هرمزگان، یاسوج، بوشهر، لار و گراش به مدت دو روز آغاز به کار کرده است و تا جمعه 13 بهمن ماه 96 ادامه دارد.

صلح‌جو با اشاره به اینکه بیش از 500 مقاله ارسال شده است، گفت: بیش از 60 داور مقالات ارسال شده به کنگره را داوری کردند که پس از داوری 400 مقاله پذیرفته شده است.

وی بیان کرد: در دانشگاه علوم پزشکی جهرم برای نخستین بار 200 مقاله به شکل پوستر الکترونیک بدون حضور دانشجویان به نمایش گذاشته می‌شود و 100 مقاله به صورت سخنرانی ارائه می‌شود و مابقی به صورت پوستر حضوری است.

صلح‌جو با اشاره به محورهای کنگره گفت:  کنگره 11 محور موضوعی دارد که محوریت ویژه آن بیماری‌های واگیر است که در محورهای مختلف نفرات برتر انتخاب و جوایزی اهدا می‌شود. 

امیررضا دهقانیان مسئول کمیته تحقیقات دانشجویی شبکه همکار جنوب نیز با بیان این مطلب که دانشگاه علوم پزشکی جهرم پتانسیل خوبی در مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان دارد گفت: به واسطه فعالیت‌های خوب دانشگاه علوم پزشکی جهرم در حوزه پژوهش، تصمیم بر آن شد که این دانشگاه میزبان هشتمین کنگره کمیته تحقیقات دانشجویی شبکه همکار جنوب کشور شود و این کنگره هر سال یک بار با محوریت خاص برگزار می‌شود. 

وی با توجه به اینکه هنوز کیفیت پژوهش‌ها درکشور به معنای واقعی خود نزدیک نشده است گفت: هدف از برگزاری این کنگره‌ها به صورت سالانه، تقویت و پیشرفت دانشجویان در پژوهش است تا افقی روشن در پژوهش کشور ایجاد شود. 

براساس این گزارش محورهای همایش شامل علوم پایه، طب سنتی و مکمل، پزشکی نوین، ارتقای سلامت و بهداشت، کشف و ارزیابی دارو، بیماری‌های واگیر، علوم پیراپزشکی و پرستاری، بهداشت محیط، اعتلای اخلاق در نظام سلامت، قرآن و طب است.

انتهای پیام/ش

R41382/P1377/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه همایش پیشکسوتان بهورزی و گسترش قطب ۹ کشور، در جمع خبرنگاران گفت: ۱هم اکنون هزارو 100  بهورز در مناطق روستایی حوزه تحت پوشش این دانشگاه شاغل هستند و  دست کم ۶۵۰ نفر دیگر نیاز است که به وضع ایده‌آل در تامین نیروی انسانی موردنیاز در این حوزه برسیم.

دکتر عبدالله‌زاده  افزود: ۵۰۰ دانش آموز بهورزی هم‌اکنون در حال گذراندن دوره آموزشی هستند و در مهر و بهمن سال آینده فارغ‌التحصیل  وبلافاصله پس از فارغ‌التحصیلی به‌کارگیری می‌شوند.

وی گفت: طبق وعده معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با موافقت رئیس سازمان استخدامی کشور یک آزمون دیگر در ۳ ماه آینده برگزار خواهد شد تا که مابقی کسری نیروی بهورزی در  کشور از جمله ۱۵۰ نیروی مابقی به‌کارگیری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تامین شود.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: این ۱۵۰ نیرو پس از طی دوره آموزشی ۲ ساله و فارغ‌التحصیلی در این دوره در مراکز و خانه‌های بهداشت روستایی مشغول به کار می‌شوند.

در این مراسم از بیش از ۱۰۰ پیشکسوت و مربی بهورزی تجلیل شد..

دیگر خبرها

  • مُلک و مِلک مولود مانای معلم است
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • برگزاری دوازدهمین کنگره کشوری سوختگی
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال