Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب از گلستان، «آخوند مدد آقا هوشمند» در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در بخش داشلی برون گنبد کاووس، اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای عموم همه مردم است، مردم در همیشه صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور و انقلابی خود در طول تاریخ با حفظ وحدت و همدلی در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کرده و نقشه های آنان را نقش برآب کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی؛ زندگی در کمال امنیت و آرامش امروز مردم کشور از ثمرات و برکات انقلاب اسلامی است.
مدیر حوزه علمیه رحمانیه دوزالوم اینچه برون، خاطر نشان کرد: دهه انقلاب اسلامی ایران مرهون زحمات و صبوری همه فرق و مذاهب ملت بزرگ ایران است مبارک فجر باعث طلوع انقلاب اسلامی ایران و بیداری انسان ها و مسلمانان جهان شد.
مردم ایران اسلامی با اتحاد و همدلی به دنبال تجلی انقلاب اسلامی ایران بودند
معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور نیز در این نشست، گفت: مردم ایران اسلامی با اتحاد و همدلی به دنبال تجلی انقلاب اسلامی ایران بودند و امروز باید قدر امنیت و آزادی خود را بدانیم.
«حجت الاسلام نورعلی دیلم»، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران مرهون زحمات و صبوری همه فرق و مذاهب ملت بزرگ ایران است.
معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان اینکه دشمن همواره در فکر نفوذ و ایجاد تفرقه در کشور است، ابراز کرد: ضروری است با برگزاری مراسم های مردمی، بصیرت و روشنگری انقلاب را برای نسل جوان تبیین نمائیم.
وی، افزود: با استفاده از ظرفیت تمامی بخش ها و نهادها مردم را از حیله و نیرنگ دشمنان آگاه سازیم.
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۱۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور پیامی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود را تسلیت گفت.
 
در متن این پیام آمده است:

إنّالله و إنّاالیه راجعون
 
رحلت عالم فاضل و روحانی با اخلاص مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری رضوان الله تعالی علیه، موجب تألم و تأثر شد.

آن عالم انقلابی و از علمای بنام اهل سنت استان کرمانشاه، عمر خود را در راه خدمت به اسلام و آرمان های انقلاب و تقریب و وحدت بین امت اسلام سپری نمود و در طول بیش از چهل سال مجاهدت در سنگر امامت جمعه جوانرود منشأ خدمات بسیاری برای مردم منطقه بودند.
 
اینجانب درگذشت آن روحانی بزرگوار را به خانواده محترم معزا، جامعه اهل سنت استان کرمانشاه به ویژه مردم شریف جوانرود و تمامی شاگردان و دوستداران ایشان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت می نمایم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟