Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@04:45:13 GMT

در خرید فرش چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۵۱۶۵۱

در خرید فرش چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

این متن توسط مشاور کارخانه فرش کاشان تهیه شده است

با توجه به انبوه  طرح ها و کیفیت های فرش ماشینی که هر ساله توسط کارخانه های  کوچک و بزرگ روانه‌ی بازار فرش می‌شوند، بازار خرید فرش هم نسبت به سالهای قبل از وضعیت بهتری برخوردار هست .

این اتفاق با نزدیک شدن به شب عید ، آغاز سال جدید و  ورود نقشه های جدید فرش و تغییر دکوراسیون منزل بیشتر و داغتر میشود

برای خرید فرش چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

برای خرید فرش 4 گزینه برای انتخاب داریم

فرش 500 شانه

فرش 700 شانه

فرش 1000 شانه

فرش 1200 شانه

با توجه به نیاز شما ، مکان مورد نیاز و قیمت فرش  میتوان انتخاب خود را کامل کرد

فرش های 500 شانه در ردیف فرش های ضعیف کارخانه فرش کاشان  و فرش نگین مشهد لحاظ میشوند معمولا برای مکان های کم رفت امد و یا به درخواست خریدار به دلیل پایین بودن مبلغ فرش خریداری میشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرش های 700 شانه اصلی ، 1000 شانه و 1200 شانه  از لحاظ عمری واستقامت در درجه مطلوب و خوبی قرار دارند تفاوت این 3 مورد فقط در ریزبافتی و نقشه فرش خلاصه میشود (البته فرش های شانه بالا تر نرم تر هستند) که با توجه به درخواست مشتری و مبلغ ان خریداری میشود.

خیلی اسیر اعداد و ارقام اعلامی از سوی فروشندگان فرش  نشوید. اینکه مثلا صرفا یک فرش  دارای  تراکم 3600 و شانه 1200 باشد کافی نیست مواد و نخ استفاده شده در فرش شرط کیفیت محصول میباشد.حتما فرشی را خریداری کنید که 100% اکرولیک هیت ست شده باشد .  ممکن است فرشی دیگری با مشخصات عددی ضعیف‌تری عملکردی به مراتب بهتر داشته باشد چون از نخ 100% اکرولیک استفاده شده است.

فرش های  را خریداری کنید که کارخانه ان را ضمانت کرده است.

اگر فردی هستید که زیاد فرش خود را تعویض میکنید و اهل تنوع هستید، حواستان باشد موقع خرید فرش، مدل‌هایی را انتخاب کنید که به اصطلاح روی بورس باشند و بتوانید سریع‌تر آنها را بفروشید.

نیازها و خواسته‌های خود را کاملا بررسی کرده و سپس اقدام به خرید فرش جدید کنید. حتما قبل از سفارش فرش محیط منزل را در نظر بگیرید و نسبت به فضای  اندازه گیری شده فرش مورد نظر خود را سفارش دهید .همیشه  فضای منزل خود را کامل فرش نکنید

ابتدا به سراغ فرش های 700 شانه بروید در صورت انتخاب نکردن به شانه های بالاتر مراجعه کنید .

انتخاب فرش های 700 شانه به دلیل کم بودن هزینه برای مشتری به صرفه تر هست(در صورت انتخاب طرح )

در صورتی که قصد خرید فرش دارید قبل از خرید به سایت فرش کوروش مراجعه کنید تا با مدل های جدید اشنای کافی داشته باشید که در صورت خرید حضوری با دید بازتری فرش های کارخانه را تماشا کنید .

برای مشتریانی که امکان خرید حضوری در نمایشگاه کارخانه در شهر تهران را ندارن از طریق تلگرام و سایت کارخانه امکان سفارش و مشاوره فراهم هست کافیست با شماره 02177320031 -یا تلگرام 09101556168  تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۱۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم

ژاوی حضور دو تیم کاتالان در فصل آینده لیگ قهرمانان را اتفاقی فوق العاده می داند.

طرفداری | بارسلونا فردا شب در لالیگا مهمان ژیرونا است. این دیدار از لحاظ رقابت برای کسب جایگاه دوم در لالیگا اهمیت ویژه ای دارد. ژاوی در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و گفت:

دیداری حساس. آن ها اعتماد به نفس بالایی دارند. باید به ژیرونا تبریک بگوییم، فصلی فوق العاده را سپری کردند و در سطحی بسیار بالا هستند. بازی سختی خواهد بود، آن ها پویایی زیادی دارند. فردا مقابل تیمی در سطح لیگ قهرمانان بازی می کنیم. این را فقط به خاطر جایگاه آن ها نمی گویم، بلکه سطح این تیم این مسئله را اثبات کرده است. رقابت با میشل؟ نه هیچ رقابت سختی بین ما وجود ندارد اما می خواهیم انتقام نتیجه آخرین تقابل با آن ها را بگیریم.

اریک گارسیا؟

او در بارسا جایگاهی داشت. نمی خواستم از تیم جدا شود اما مسئله فیرپلی مالی وسط بود. خواهان بازگشت او برای فصل آینده هستیم.

ویتور روکه؟

در صورتی که فردا ریکاوری کند و در دسترس باشد، می تواند بازی کند و این همان چیزی است که ما می خواهیم. اگر به او نیاز داشته باشیم، بازی خواهد کرد. ویتور روکه بازیکن بارسلوناست و به ما کمک خواهد کرد. پس از پایان فصل با هم صحبت خواهیم کرد.

قطعی شدن حضور ژیرونا در لیگ قهرمانان؟

این مسئله چیزی را تغییر نمی دهد. آن ها برای پیروزی می جنگند و می خواهند در جایگاه دوم قرار بگیرند. حتی با شکست مقابل اتلتیکو مادرید نیز ذهنیت آن ها را تغییر نداد. داشتن دو تیم کاتالان در فصل آینده لیگ قهرمانان، فوق العاده خواهد بود.

آینده؟

الان زمان صحبت در مورد آینده نیست.

 

لواندوفسکی؟

اگر او پذیرای انتقادات است، پس باید انتقاداتی که از سمت مربی به او وارد می شود را نیز درک کند. ارزش زیادی برای لواندوفسکی قائلیم و در مورد آینده، پس از پایان فصل تصمیم خواهیم گرفت.

اوریول رومئو؟

ابتدا همه چیز بسیار خوب شروع شد و سپس او کمتر بازی کرد زیرا ما بازیکنان دیگری را برای قرار گرفتن در ترکیب ترجیح دادیم. همه چیز به عملکرد بازیکن بستگی دارد. در بارسا رقابت زیادی وجود دارد. او خیلی کمتر از تصور من فرصت بازی پیدا کرد.

جایزه پیچیچی برای لواندوفسکی؟

این هدف اصلی ما نیست، کسب جایگاه دوم هدف اصلی است. اگر در کنار آن لواندوفسکی بتواند برنده پیچیچی شود، عالی است.

آرائوخو؟

فوتبال بازی اشتباهات است، مهم این است که اشتباهات را تا بیشترین حد ممکن کاهش دهیم. شرایط خاصی وجود دارند که در آن ها نه فقط رونالد، بلکه بقیه نیز ممکن است اشتباه کنند. فکر نمی کنم این مسئله ربطی به موضوع مذاکرات برای تمدید قراردادش داشته باشد. او بارها در فصل جاری ما را نجات داده، نباید این را فراموش کنیم.

فرمین لوپز؟

او کشفی بزرگ برای بارسلونا بود. او را در تمرینات دیدی و بلافاصله به او اعتماد کردیم. از عملکردش خوشمان آمد، او شکوفایی مهمی در تیم بود. فرمین بازیکنی در سطح بارساست و باعث افتخار است که او را در تیم داریم.

پدری؟

او کاملاً ریکاوری کرده است. تقریباً هیچ وقت 4 یا 5 هافبک را به صورت همزمان در اختیار نداشته ایم. پدری آماده رقابت است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • هر شانه تخم مرغ چند؟
  • نباید با معلم‌مان کشتی بگیریم/ دولت‌ها تا یک سال اول‌شان به معلم‌ها توجه می‌کنند/ حضور طلاب در مدارس مسبوق به سابقه است/ «نیرزاده» هم طلبه بود
  • ژابی آلونسو: تشنه قهرمانی در اروپاییم!
  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
  • نکاتی برای یافتن حلقه ازدواج مناسب از سایت زر
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • چه جوری یک هفته‌ای پروانه کسب‌وکار بگیریم؟