Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@12:59:37 GMT

نخستین المپیاد ورزشی اردبیل آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۵۱۶۷۵

نخستین المپیاد ورزشی اردبیل آغاز شد

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل در حاشیه آئین افتتاح این به خبرنگار ایرنا گفت: در این المپیاد ورزشی بیش از 500 ورزشکار حضور دارند.
عوض نخست افزود: در این المپیاد ورزشی در 20 رشته ورزشی بانوان و آقایان به رقابت خواهند پرداخت.
وی اظهار کرد: طناب زنی، طناب کشی، روپایی، کشتی پهلوانی و سنتی، والیبال سه نفره و بسکتبال از جمله رشته های ورزشی این المپیاد می باشد که در طول دهه فجر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نخست ادامه داد: امروز همچنین همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت آغاز ایام الله دهه مبارکه فجر و همزمان با لحظه ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن عزیزمان برگزار شد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان اردبیل گفت: دوچرخه سواران شرکت کننده در این همایش ابتدا در گلزار بهشت فاطمه اردبیل با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تجدید میثاق کردند و سپس راس ساعت 9:33 (لحظه ورود حضرت امام به ایران اسلامی) مسیر میدان توحید تا مجموعه ورزشی تختی اردبیل را رکاب زدند.
وی با بیان اینکه این همایش به رغم برودت زیاد هوا با حضور انبوه دوچرخه سواران اردبیلی همراه بود، اظهار کرد: در پایان با اهدای جوایزی از شرکت کنندگان در همایش دوچرخ سواری تجلیل بعمل آمد.
وی بیان کرد: امسال بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر بیش از110 برنامه فرهنگی ورزشی در شهرستان اردبیل برگزار خواهد شد که برگزاری مسابقه بسکتبال بین تیمی از جمهوری آذربایجان با تیم منتخب اردبیل، برگزاری مسابقات تکواندو و کاراته، برگزاری جلسه هیات های ورزشی استان ، تجلیل از هیات ها ، مربیان، ورزشکاران و باشگاههای برتر استان، برگزاری مسابقات کشوری گلبال ، غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان را از جمله انهاست.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۱۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند

به گزارش «نماینده»، سید جعفر تشکری هاشمی در دویست و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران و پس از ارائه گزارش محله گردی توسط امانی و با اشاره به وضعیت دوچرخه های رها شده در محله جوادیه، گفت: اینکه شهروندان به چه شکل و به چه نحوه‌ای از دوچرخه‌ها استفاده ‌کنند به انتخاب مردم خواهد بود، مهم این است که دوچرخه‌هایی که سرمایه این شهر بودند و اکنون بدون هیچ دلیل منطقی محو شده‌اند و صدها و هزاران میلیارد تومان از اموال این شهر درحال از بین رفتن است را احیاء کنیم.

وی تأکید کرد: مدیریت شهری باید شانس گرفته شده از مردم را دوباره به آنها برگرداند ، به راحتی می‌توان از این دوچرخه‌ها در خیابان‌ها یا حد فاصل مراکز آموزشی و تجاری تا ایستگاههای حمل و نقل عمومی استفاده کرد؛ اما متاسفانه در حالی که این امکانات وجود دارد مردم را محروم کرده‌ایم و حقشان را از آنها سلب کرده‌ایم.

تشکری هاشمی با اشاره به برگزاری مناقصه برای ساماندهی وضعیت دوچرخه ها گفت: گویا چندین مرتبه مناقصه برگزار و برنده نیز مشخص شده؛ اما با گرفتاری در یک سیکل معیوب اداری کار متوقف شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تقاضای من این است که اجازه دهند مردم شهر از امکان دوچرخه سواری استفاده کنند و بارها انجمن‌هایی که مرتبط با دوچرخه هستند به کمیسیون مراجعه کرده‌ و از ما خواستند که مانع استفاده از دوچرخه نباشیم.

وی افزود اخیرا با مدیرعامل محترم سازمان ترافیک جلسه ای در همین خصوص داشتیم که قول دادند در اسرع وقت موانع را مرتفع نمایند.

وی با اشاره به پروژه در حال تکمیل اتصال بزرگراه شهید نواب به بزرگراه شهید تندگویان گفت: آنطور که متوجه شده‌ایم این پروژه مانع دسترسی به محله جوادیه خواهد شد و مشکلاتی را برای اهالی منطقه ایجاد می‌کند باید هرچه سریعتر جلساتی برگزار شود تا مشکلی برای ساکنین ایجاد نشود و اگر قرار است کاری برای مردم انجام دهیم مشکلی برای آنها ایجاد نکنیم و با افتتاح این پروژه زحمتی برای مردم ایجاد نکنیم.

دیگر خبرها

  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود