Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  در حاشیه این آیین که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ، امام جمعه هنزا ، فرماندار و شماری از مسئولان محلی برگزارشد فرماندار رابر در گفت وگو با خبرگزاری صداوسیما در رابر گفت: ساخت هتل پلاسی در این منطقه می تواند به جذب گردشگر داخلی و خارجی کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در ادامه این سفرکلنگ کارخانه آسفالت 120 تنی در ابراهیم آباد رابر به زمین زده شد.


فرماندار رابرگفت: ۳میلیاردو۲۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی برای احداث این کارخانه هزینه می شود و به گفته سرمایه گذار تجهیزات خریداری شده وقرار است ظرف مدت یکماه به بهره برداری برسد.


وی افزود: تامین آسفالت مورد نیاز شهرستان برای آسفالت معابر و کاهش هزینه نقل و انتقال این ماده از سایر نقاط از مهم ترین دلایل ایجاد این واحد صنعتی است.


گفتنی است در این سفر وزیر علوم وتحقیقات ومسئولین حاضر با حضور در گلزار شهدای روستای قنات ملک به مقام شامخ شهدا ادای احترام وبر قبور پدرو مادر سردار سلیمانی فاتحه قرائت نمودند.

انتهای پیام/ی

قرائت فاتحه بر قبور پدر و مادر سردار سلیمانی در سفر وزیر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۲۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر