Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل کانون پرورش دهندگان مرغ تخم‌گذار گفت: تمام واحد‌های مرغداری استان تهران و ۸۰ درصد واحد‌های مرغداری استان قم با بیماری آنفولانزای فوق حادپرندگان درگیر هستند.

ایران آنلاین /فرزاد طلاکش، درباه آخرین وضعیت شیوع آنفولانزای فوق حادپرندگان اظهار کرد: روند شیوع بیماری در تمامی استان ها به جز قم به کندی در حال پیشروی است، به طوریکه در روزهای اخیر گزارشی مبنی بر شیوع بیماری به صورت توده‌ای اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی؛ در 20 روز گذشته به طور متوسط، 80 درصد واحدهای مرغداری استان قم درگیر بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان شده اند.

این مقام مسئول ادامه داد: تمامی واحدهای مرغداری استان تهران با بیماری آنفولانزای فوق حادپرندگان درگیر هستند، بنابراین تخم مرغ‌های توزیعی در استان تهران از منابع وارداتی و استان‌های مشهد، فارس  و اصفهان تامین می شود.

طلاکش نرخ هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری را 6 هزار و 200 تومان اعلام کرد و گفت:  نرخ هر عدد تخم مرغ در خرده فروشی ها 500 تومان اعلام شده که این قیمت کاملا متعادل است.

دبیرکل کانون پرورش دهندگان مرغ تخم‌گذار در پاسخ به این سوال چرا هر عدد تخم مرغ در خرده فروشی‌ها به قیمت 600 تا 800 تومان به فروش می‌رسد، بیان کرد: براساس آخرین آمار از روند بازار و کنترل تعزیرات؛ تنها ممکن است برخی خرده فروشان اقدام به گران فروشی کنند که در صورت گزارش مردم با متخلفان، به طور قطع برخورد خواهد شد.

به گفته وی؛ هم اکنون هر شانه تخم مرغ با نرخ مصوب 12 هزار و 600 تومان در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی کارمندی و میادین میوه و تره بار عرضه می شود.

دبیرکل کانون پرورش دهندگان مرغ تخم‌گذار قیمت تخم مرغ در بازار را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به کاهش دمای هوا، اگر شیوع بیماری روند چند ماه اخیر را داشته باشد، مطمئنا با محدودیت جدی در عرضه و در نهایت نوسان قیمت روبرو خواهیم شد، در غیراین صورت افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

/باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، گفت: بخش مسکن کشور پیشران توسعه اقتصادی است و هیچ هدف‌گذاری این مهم‌تر از آن نیست که در مسیر جهش تولید برنامه‌ریزی کنیم و گام برداریم.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به هدف ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب سه گروه مجزا در کشور تولید خواهد شد، خبر داد.

وی تصریح کرد: گروه اول، مسکن اجتماعی ذیل طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های یک الی ۴ ساخته خواهد شد. گروه دوم، مسکن استطاعتی برای دهک‌های هدف ۵ الی ۷ به منظور تنظیم بازار مسکن برنامه‌ریزی‌شده است و گروه سوم نیز مسکن اقتصادی ویژه دهک‌های ۸ تا ۱۰ است که می‌تواند در جهت محقق کردن انتظارات سهامداران ساخته شود.

وی افزود: باید فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کنیم تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تأمین مسکن مردم را کاهش دهیم.

کد خبر 6089975 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • طرح بامزه بلیچر ریپورت برای سه مربی لیگ انگلیس؛ کچل‌های تخم مرغی! + عکس
  • برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دهان و دندان
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • سلامت دهان و دندان موجب تقویت سلامتی در قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت