Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، گسترش فولاد تبریز و مشکی‌پوشان مشهد در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌ودوم لیگ برتر از ساعت 14:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه اختصاصی بنیان دیزل به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

با این تساوی گسترش فولاد به امتیاز 30 رسید و مشکی‌پوشان نیز در قعر جدول 15 امتیازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترکیب گسترش فولاد تبریز: فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی(2+45- مصطفی سالاری)، ادسون هنریکه، عزیز معبودی، مسیح زاهدی، احمدرضا زنده‌روح، آندرانیک تیموریان، سید محمد خرم‌الحسینی (41- نیما مختاری)، سامان نریمان‌جهان، امید جهانبخش(57- میلاد زنیدپور)، پیمان بابایی/ سرمربی: فیروز کریمی

ترکیب سیاه جامگان مشهد: محمدحسین عین‌افشار، وحید عسگری، محسن آقایی، میرهانی هاشمی، محمدعلی فرامرزی، مصطفی احمدی، حسین بهرامی (46- محمدمهدی عسگری)، حسین زامهران(69- سهیل صالحی)، پیام ملکیان، یونس شاکری(1+ 90- امیرحسین صالحی)، نیکولوزی سابانادزه / سرمربی: رضا عنایتی

استادیوم: بنیان دیزل تبریز/ تماشاگر: 250 نفر

تیم داوری: رضا عادل، حمیدرضا کنعانی، رحیم حاجیلو و علی احمدی/ ناظر: فریدون اصفهانیان.

کارت زرد: سید محمد خرم‌الحسینی(23)- سامان نریمان‌جهان(64) -مسیح زاهدی(66) میلاد زنیدپور(1+90)، حسین زامهران(66) میرهانی هاشمی(82)

کارت قرمز:........... .

لحظات حساس

دقیقه 25: شوت امید جهانبخش به دست آقایی، مدافع سیاه جامگان برخورد کرد ولی داور اعتقادی به هند پنالتی نداشت و اعتراض‌های فیروز کریمی هم در کنار زمین بی‌ثمر بود.

دقیقه 32: شوت سرکش تیموریان از فاصله 30متری با اختلاف زیادی از بالای دروازه سیاه جامگان به اوت رفت.
دقیقه 33: شوت کم قدرت خرم‌الحسینی به راحتی در اختیار عین‌افشار قرار گرفت.
دقیقه 34: سابانادزه قصد داشت با ضربه قیچی برگردون دروازه گسترش را باز کند که توپ او خط عرضی زمین را طی کرد.

دقیقه 43: زاهدی نفوذ سریعی از سمت راست به داخل محوطه جریمه سیاه جامگان داشت که تکل عین‌افشار اجازه حرکت به او را نداد و در ادامه عسگری توپ را به کرنر فرستاد؛ در این صحنه بازیکنان گسترش و کریمی اعتقاد زیادی به پنالتی داشتند.
دقیقه 2+45: شوت شاکری راه به جایی نبرد و از کنار دروازه گسترش به بیرون رفت.

دقیقه 75: شوت راه دور تیموریان به راحتی توسط عین‌افشار مهار شد.

دقیقه 90: زنیدپور در تصمیمی عجیب قصد داشت از قوس میانه زمین خودی دروازه سیاه جامگان را باز کند که عین‌افشار اجازه گل شدن توپ را نداد.

در حاشیه

هیچ یک از دو تیم برای این بازی بازیکن محروم ندارند.

امید جهانبخش که آخرین بازی خود برای گسترش فولاد را هفته پانزدهم برابر پدیده انجام داده بود، مجددا به ترکیب تیمش بازگشته است.

تماشاگران گسترش فولاد استقبال نسبتا بهتری از هفته‌های قبل در این دیدار به عمل آوردند.

فوتبال هفته بیست‌ودوم گسترش فولاد مشکی‌پوشان چارچوب

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه

تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، در سه هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه به طور همزمان هر دو بازیکن ایرانی را در اختیار نداشته و مصدومیت کاری کرده تا آنها در بازی‌ها و تمرینات غایب باشند.

تمرینات کایسری اسپور در روزهای اخیر و پیش از دیدار امشب مقابل کاراگومروک در حالی پیگیری شده که تصویری از علی کریمی و مجید حسینی مثل هفته‌های گذشته در آن دیده نمی‌شود و با این شرایط بعید نیست آنها در دیدارهای بعدی هم غایب باشند.

مجید حسینی در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه 10 بازی برای کایسری اسپور انجام داده، اما مصدومیت در دیدار دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ کاری کرده تا او در ماه‌های گذشته نتواند به میدان برود و در تمرینات باشگاه ترکیه‌ای هم غایب است.

علی کریمی نیز که در 28 مسابقه فصل جاری سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده، در سه دیدار اخیرشان به دلیل انجام عمل جراحی روی کمر نتوانسته حضور داشته باشد که امشب هم در مسابقه کایسری اسپور در هفته سی و پنجم لیگ برابر کاراگومروک غایب است و دور از لیست قرار دارد.

 

دیگر خبرها

  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • آزمون و رم در خانه مغلوب بایرلورکوزن شدند؛ مارسی و آتالانتا به تساوی رسیدند
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان