Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@14:21:47 GMT

مقبره شهید «عبدالله اسکندری» رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۵۴۱۲۸

مقبره شهید «عبدالله اسکندری» رونمایی شد

همزمان با سالروز 12 بهمن و سالروز طیعه‌ی پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با حضور فرمانده سپاه قدس، مقبره‌ی نمادین سردار بی‌سر مدافع حرم، عبدالله اسکندری، در شیراز رونمایی شد.

‌به گزارش ایسنا، با حضور سردار قاسم سلیمانی و جمعی از فرماندهان سپاه فجر فارس و خانواده‌ی سردار شهید عبدالله اسکندری، از مقبره‌ی سردار بی‌سر مدافع حرم در شیراز رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش مقبره سردار شهید عبدالله اسکندری، در کنار مقبره شهید عباس دوران،‌ در محل گلزار شهدای شیراز احداث شده است.

سردار شهید عبدالله اسکندری، از فرماندهان دوران دفاع مقدس و رییس اسبق بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان فارس بود که سوم خردادماه سال 93 و در مسیر دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) در سوریه، سر مبارکش توسط تروریست‌های تکفیری داعش از تنش جدا شد.

شهید اسکندری از اولین شهدای مدافع حرم استان فارس به شمار می‌رود که حتی پیکر مبارکش به وطن بازنگشت.

از چندین ماه گذشته، کمپینی در فضای مجازی با عنوان سردار بی‌سر شهید عبدالله اسکندری با هدف پیگیری ایجاد مقبره‌ای نمادین برای این شهید مدافع حرم، تشکیل و بر لزوم اجرای این اقدام تاکید شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعد و برق ۵۰ راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحمید کریمی گفت: همزمانی بارندگی‌های شدید اخیر و رعد و برق، تگرگ، وزش باد شدید با فصل کوچ عشایر استان فارس از شهرستان‌های قشلاقی به ییلاقی سبب شد که ۵۰ رأس گوسفند عشایر فارس بر اثر وقوع رعد و برق تلف شوند.

مدیر کل امور عشایر فارس خاطرنشان کرد: اکیپ‌های سیار ستادی و شهرستانی مدیریت بحران اداره کل امور عشایر فارس با حضور مستمر در مناطق عشایری استان، خسارت‌ها، آسیب‌ها و مشکلات ناشی از بارندگی‌های روزهای اخیر را رصد نموده و در پی تماس از سوی عشایر منطقه دشت ارژن مبنی بر تلف شدن تعدادی از دام‌های عشایری، در اسرع وقت و با هماهنگی‌های لازم در مناطق مورد نظر حاضر شدند.

وی افزود: اکیپ ویژه اداره کل نیز با حضور مدیرکل و هیئت همراه، رضازاده رئیس هلال احمر شیراز، رنجبر بخشدار دشت ارژن در بین عشایر حاضر و از نزدیک مسائل پیش آمده را مورد بازدید و بررسی قرار دادند.

کریمی گفت: با بررسی‌های اولیه مشخص شد تعداد قریب بر ۵۰ رأس دام سبک عشایر مناطق عشایری دشت ارژن، بن رود و زنگنه با برخورد رعد و برق تلف شده و از بین رفته‌اند.

در این بازدید به عشایر خسارت دیده، اقلامی همچون پلاستیک، لوازم خوراکی و پتو توزیع اعطا شد و با توجه به اعلام هشدارهای بارندگی از تاریخ ۱۵ الی ۱۷ ماه جاری به کلیه خانوارهای عشایر کوچرو و ساکن تاکید شد که از اتراق، و نصب چادر در ارتفاعات و کنار رودخانه‌ها جداً خودداری کنند.

کد خبر 6097086

دیگر خبرها

  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • حداکثر سرعت مجاز در معابر شیراز بازبینی شد
  • رونمایی از سند راهبردی شیراز همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ (ع)
  • نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • رعد و برق ۵۰ راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد
  • سند راهبردی شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز
  • اجلاسیه شهدا در گراش