Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@18:32:40 GMT

تقدیر آیت‌الله العظمی نوری همدانی از قالیباف

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۵۴۱۵۱

تقدیر آیت‌الله العظمی نوری همدانی از قالیباف


به گزارش جماران، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که در بیت این مرجع تقلید برگزار شد یکی از موضوعات قرآن کریم را مسئله آزمایش و امتحان دانست و اظهار داشت: علم و درجات علمی اشخاص زود مشخص می‌شود و با یک سنگ محک‌هایی می‌توان فهمید فلان شخص در چه حدی است اما امتحان خداوند تنها به علم نیست بلکه به عمل، ایمان و اعتقاد و باورهای درونی در طول زندگی بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: انسان هر کاری که در طول زندگی انجام داده است در پیشگاه خداوند باز و روشن است بنابراین باید در انجام اعمال خود مراقبت کرده و بدانیم در معرض امتحان پروردگار قرار داریم و باید ببینیم تا چه اندازه توانسته‌ایم در این امتحان سربلند باشیم.

مرجع تقلید شیعیان با بیان مساوی نبودن امتحانات الهی گفت: فراز و فرودها همگی در امتحان الهی مؤثر هستند، خداوند متعال پیش آمدهایی پیش می‌آورد تا انسان‌ها کاملاً شناخته شوند و صداقت، راستی و درستی و خیانت‌های انسان همگی سنجیده می‌شود.

آیت‌الله نوری همدانی خطاب به قالیباف گفت: شما امتحان‌های خود را به‌خوبی پس داده‌اید، خدمت به اسلام و نظام مهم است که شما امتحان خود را در این زمینه به‌خوبی پس داده‌اید و پرونده شما همگی خوب بوده است، هرکجا که هستید موفق و مؤید باشید.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی، در این پیام نوشت:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
إذا مات الْعالم ثلم فی الْإسْلام ثلْمةٌ لا یسدّها شیْءٌ

درگذشت عالم وارسته و استاد محقق آیت‌الله حاج شیخ ضیاءالدین نجفی تهرانی یار دیرین امام و رهبری موجب تأسف و تأثر گردید.

ایشان که پرورش‌یافتۀ خاندانی نامدار از فقاهت و مرجعیت بودند، در سال‌های متمادی، با کسب سطوح عالی نزد اساتید صاحب اندیشه و علم عمر خویش را صرف ترویج و نشر اصول و معارف دینی و شعائر اهل‌بیت (ع) و تربیت شیفتگان علوم اسلامی در حوزه و دانشگاه معطوف داشتند.

این فقیه بااخلاص و متواضع، علاوه‌بر فعالیت مستمر در عرصه‌های تبلیغ و آگاهی‌بخشی به نسل جوان ازجمله به‌عنوان مؤسس و امام جماعت مسجد نبی‌اکرم (ص) مسئول حوزۀ علمیۀ شرق تهران، برگزاری جلسات اخلاق و تألیف کتب دینی، حضور فعال در دوران دفاع مقدس در میان رزمندگان اسلام، نقش ارزنده‌ای به‌ویژه در امور فرهنگی اجتماعی، خیریه و عام‌المنفعه را ایفا نمودند که در کارنامۀ ایشان ماندگار خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت بقیةالله الاعظم (عج)، روحانیت معزز و حوزه‌های علمیه، شاگردان و ارادتمندان و بیت مکرم، برای ایشان غفران واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی

کد خبر 6091471 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • چرا به سمت قبله نماز می‌خوانیم؟ + دلائل علمی
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • معلمی سنگین‌ترین مسوولیت عالم است
  • معلمی سنگین‌ترین مسئولیت عالم است
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم