Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام گفت: ان‌شاالله نظر مساعد دولت و مجلس بر تصویب منطقه آزاد مهران است که در صورت تحقق مشکل بیکاری و اشتغال رفع می‌شود. ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مهران،  قاسم سلیمانی دشتکی امروز  در جشن گلبانگ انقلاب در شهرستان مهران اظهار کرد: استقلال،آزادی، جمهوری اسلامی خواسته مردمی بود که از ظلم دیکتاتوری شاه به قیام پرداختند و تحت رهبری فرزانه حضرت امام (ره) از ظلم و جور طاغوت رهایی یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تفسیری از آزادی گفت: مردم شعار آزادی دادند تا بتواند درد خود را بیان نمایند و برای خواسته های خود در بند کسی نباشند.

استاندار ایلام به شعار استقلال اشاره کرد و گفت: استقلال یعنی عدم وابستگی به شرق و غرب و امروز در دنیا تنها کشوری که به استقلال کامل رسیده است ایران و کشور عزیز  ما ایرانیان است که یکی از محوری‌ترین قدرت منطقه و جهان است.

وی ادامه داد و گفت: بیان شعار جمهوری اسلامی یعنی داشتن حکومت و دولتی بر اساس دین رهایی‌بخش اسلام که ذات اسلام بر اساس استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی است.

استاندار ایلام ادامه داد: نهضت و قیام مردمی ملت با رهبری حضرت امام خمینی (ره) حکومتی مشروع را بر پایه اسلام و آرای مردم بنا نهاد و ادامه‌دهنده این نهضت بودند.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه همه موظفیم حافظ خون شهدا باشیم و اشکالات را اصلاح کنیم، اضافه کرد: نباید کسانی خودسرانه حرکت و بر خلاف انقلاب و منویات مردم و رهبری عمل کنند، باید تلاش کنیم موانع و مشکلات را اصلاح تا خدشه‌ای به‌نظام وارد نشود.

استاندار ایلام به ویژگی های شهرستان مهران اشاره کرد و گفت: مهران یکی از شهرستان‌های معنوی که مزین به خون پاک شهدای دفاع از جمهوری اسلامی ایران است .

وی گفت: مهران علاوه بر معنویت خون پاک شهدا مزین به قدوم زوار حسینی (ع) است و می‌طلبد همه مسئولان استان به ارائه خدمات و عمران وآبادی و اجرای طرح‌های زیر ساختی اقدام کنند.

استاندار ایلام در پایان اقدامات لازم که در خصوص منطقه ویژه اقتصادی انجام‌شده ‌را بیان و تصریح کرد: با پیگیرهای انجام‌شده ان‌شاالله نظر مساعد دولت و مجلس بر تصویب منطقه آزاد مهران است که در صورت تحقق مشکل بیکاری و اشتغال  رفع می‌شود.

انتهای پیام/

R7718/P1377/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری

خبرگزاری آنا:  با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی امام‌جمعه، مهندس خسروانی فرماندار، جمعی از مسئولین شهرستان، اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز و مرکز آباده طشک و معلمان مجتمع آموزشی سما در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا انوری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در مراسم گرامیداشت روز معلم و پاسداشت مقام استاد و سالروز شهادت استاد علامه شهید مطهری که در این واحد دانشگاهی برگزار شد، تصویب رشته‌های جدید ازجمله رشته دکتری تخصصی شیمی آلی، رشته مراقبت‌های زیبایی پوست و مو در این واحد دانشگاهی را از اقدامات مؤثر در چند ماهه اخیر برشمرد و اظهار کرد:‌ امیدوارم رشته‌های جدید دیگری نیز در آینده نزدیک در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به رشته‌های واحد نی‌ریز افزوده شود.

وی با ارائه گزارشی از روند رو به رشد و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز افزود: به لطف تلاش‌ همکاران و استادان در این واحد دانشگاهی و مجتمع آموزشی سما، شاهد رشد و پیشرفت مجموعه در ابعاد و زمینه‌های مختلف هستیم.

به گزارش آنا، اهدای یادمان و تندیس هفته گرامیداشت مقام معلم به استادان دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد نی‌ریز و مرکز آباده طشک و معلمان مجتمع آموزشی سما ازجمله برنامه‌های این مراسم بود و در این مراسم از ابراهیم سرمدیان به‌عنوان مدیر برتر مجتمع‌های آموزشی سما در کل استان فارس، جواد عدالت‌جو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آباده طشک به‌عنوان فرد تأثیرگذار در راه‌اندازی و شکل‌گیری مدارس سما در شهرستان نی‌ریز و از محمد شبستری به‌عنوان کارمند برتر مجتمع آموزشی سما با اهدای تقدیرنامه، تندیس و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود و خروج محوطه داخل گمرک مهران باید کنترل شود
  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • سد کنجانچم دشت مهران پرآب شد
  • سد کنجانچم دشت مهران را آبیاری می‌کند