Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- ایرنا- رئیس هیات تیر و کمان فارس گفت : سه ورزشکار از استان فارس به همراه تیم ملی تیروکمان سنتی ایران به رقابت های بین المللی منطقه آزاد جلفا اعزام می شوند.

تفضل روحانی پنجشنبه به ایرنا گفت : عیسی ابراهیمی و فرحناز ابراهیمی از استان فارس در تیم ملی الف ایران بازی می کنند و فرزانه حسینی دیگر ورزشکار فارسی است که به همراه تیم ملی ب ایران در این رقابت ها به میدان می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روحانی افزود: تیم ملی تیر و کمان مردان و زنان ایران خود را برای بازی های بین المللی منطقه آزاد جلفا که قرار است در دهه مبارک فجر برگزار شود ، آماده می کند.
در تیراندازی با کمان سنتی، از یک کمان منحنی شکل چوبی و یک تیر که نوک آن به یک سنگ یا فلز بسته شده، استفاده می شود و هر فرد می تواند با لباس محلی و خاص منطقه خود در مسابقه شرکت کند.
خبرنگار:حمیدرضا خلیقی** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
7368 / 1876

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تیمی ریکرو ایران شکست

تیم ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران در بخش تیمی را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی با امتیاز 2017 در رده هشتم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو ایران در بخش تیمی 2008 بود که در بازی‌های آسیایی هانگژو برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد ایران را 9 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری