Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - در نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی طرح های شهرستان های ابهر و خرمدره با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، اولین روز از دهه فجر امسال در شهرستان ابهر با سفر رئیس سازمان بهزیستی کشور به همراه استاندار و مسئولان استان زنجان در مراسم همایش انقلاب در هتل لاله هیدج و آئین بهره برداری بزرگترین هتل آپارتمان ویژه نگهداری بانوان سالمند در شمالغرب آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این هتل آپارتمان در ابتدای سال 92 در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع و زیر بنای 2 هزار متر کلنگ زنی و در 3 طبقه احداث شد و با اعتبار 34 میلیارد ریال در مدت 4 سال به بهره برداری رسید.
همچنین مرکز ترک اعتیاد شهر هیدج با سرمایه گذاری بخش خصوصی و نظارت سازمان بهزیستی با ظرفیت 60 نفر در مسیر روستای شویر توسط مسئولان به بهره برداری رسید.
در این روز با حضور استاندار و مسئولان 7 پروژه عمرانی شهرداری ابهر نیز بطور همزمان به بهره برداری رسید که بهربرداری از پارک بانوان حسین آباد در زمینی به مساحت 3 هزارو پانصد متر مربع و با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری در منطقه حسین آباد افتتاح شد.
بهره برداری از پارک نیکان در زمینی به مساحت 10هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 4میلیارد و 500میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری از دیگر برنامه های امروز در ابهر بود.
پیاده راه کوچه بانک ملی در خیابان ولیعصر بعنوان اولین پیاده راه ابهر در زمینی به مساحت 600 متر مربع و با اعتباری بالغ بر900میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری با هدف روانسازی ترافیک شهری و ترویج فرهنگ پیاده روی احداث و به بهره برداری رسید.
موزه شهدای گمنام در پارک پردیس ابهر در جوار مزار شهدای گمنام از دیگر پروژه های عمرانی در زمینی به مساحت 250متر مربع و با اعتباری بالغ بر 2هزار و 500میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری با هدف حفظ فرهنگ ایثار و شهادت احداث و به بهره بردای رسید.
نمازخانه و سرویس بهداشتی در چهار راه امام حسین ابهر در دو طبقه و در زمینی به مساحت 140مربع و با اعتباری بیش از یکهزار و 300 میلیون ریال و توسعه ساختمان اداری شهرداری ابهر با زیر بنایی به مساحت 240 متر مربع و با اعتباری بالغ بر هزار و 600میلیون ریال از محل اعتبارت شهرداری و با هدف خدمات رسانی و تسریع در کار ارباب رجوع به بهره برداری رسید و اتوماسیون اداری با اعتباری بیش از 600میلیون ریال با هدف تسهیل و تسریع در انجام کار ارباب رجوع و شفاف بودن روند اجرای کارها راه‌اندازی شد.
عملیات اجرایی احداث مجتمع تفریحی، گردشگری و ورزشی پارک آبی کسرای شهرستان خرم‌دره و ساختمان اطلاع رسانی گردشگری این شهرستان آغاز شد.
آغاز عملیات احیای مسیر جاده ابریشم در شهرستان خرمدره نیز از دیگر برنامه های سفر استاندار زنجان به این شهرستان بود.
وی در پایان با حضور در بیمارستان بوعلی سینای خرم‌دره، واحد سی تی اسکن این مجموعه درمانی را به بهره برداری رساند.
7324/8068
خبرنگار: اکرم بیات** اننتشار : اسماعیل جهانبخش

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری تاکید کرد: مسئولان و عوامل اجرایی این طرح باید تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم این منطقه بکار گیرند و بهره برداری از این طرح باید در اولویت قرار گیرد.
استاندارکهگیلویه و بویراحمد هم گفت: تا پایان آبان ماه ۱۴۰۳ این طرح به بهره برداری می‌رسد.
احمدزاده ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی و تکمیل این طرح صنایع مختلف هم از این نعمت برخوردار شوند و این خدمت و آبرسانی به شهر ۲۷ هزار نفری لیکک و حومه باعث شکوفایی و توسعه شهرستان شود.
وی با اشاره به گرمسیری بودن شهرستان بهمئی و شرایط اقلیمی از مسئولان و دست اندرکاران طرح خواست تا پایان اجرای این طرح به صورت شبانه روزی و بی وقفه تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان هم با اشاره به اینکه، با بهره برداری از این طرح آبرسانی، بالغ بر ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب آب به شهرستان بهمئی انتقال داده می‌شود گفت: این طرح دارای ۲ ایستگاه پمپاژ و ۴ مخزن ذخیره آب است که با توجه به افزایش جمعیت شهرستان بهمئی، از سال ۱۳۹۰ عملیات اجرایی آن آغاز شد.
آرش مصلح با بهره برداری کامل از این طرح بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهرستان از آب آشامیدنی پایدار و سالم برخوردار می‌شوند و با توجه به رشد شهرستان نزدیک به ۳ میلیون متر مکعب برای تامین آب صنایع و خدمات شهرستان در نظر گرفته شد.
علی محمدی فرماندار بهمئی هم در این بازدید با اشاره به اینکه، پیشرفت کاری طرح انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بیش از ۸۰ درصد است گفت: علت تاخیرطولانی طرح، معارضات اجتماعی بوده است ولی با این وجود دولت ظرف یکسال اخیر بیش از ۳۰۰ میلیاردتومان اعتبار به این طرح تزریق کرد.

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود