Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  رضا ابرارخرم مدیر منطقه 2 شهرداری همدان از پیشرفت 92 درصدی پیاده راهسازی خیابان اکباتان خبر داد و گفت: نزدیک 5 میلیارد تومان برآورد اجرایی این پروژه بوده که تاکنون 4 میلیارد و 500 میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

 وی با اشاره به اینکه اکباتان 640 متر طول و 25 متر عرض دارد، اظهار کرد: خوشبختانه روند اجرای پروژه پیاده‌راه‌سازی این خیابان مطلوب بوده و تاکنون 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابرار خرم با اشاره به اینکه نزدیک 5 میلیارد تومان برآورد اجرایی این پروژه بوده که تاکنون 4 میلیارد و 500 میلیون تومان برای آن هزینه شده است، افزود: این میزان اعتبار تنها برای کف‌سازی خیابان اکباتان بوده است.

مدیر منطقه 2 شهرداری همدان با اشاره به اینکه با توجه به روند کاری پروژه و امکان ایجاد برخی تغییرات، هزینه اجرای پروژه چند درصدی افزایش خواهد داشت، تصریح کرد: این پروژه تا یک ماه دیگر تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی درباره راه دسترسی آهن‌فروشان مستقر در خیابان اکباتان نیز بیان کرد: یکی از مشکلات ما در این خیابان صنف آهن‌فروشان بود که با همکاری مسؤولان قسمتی آماده‌سازی شده و راه دسترسی از کنار پارکینگ منطقه باستانی هگمتانه ایجاد می‌شود و دیگر وارد پیاده‌راه اکباتان نخواهند شد.

ابرارخرم درباره تعیین تکلیف دست‌فروشان پیاده‌راه اکباتان نیز گفت: بعد از اجرای کار، ساماندهی دست‌فروشان یکی از مهمترین اقدامات شهرداری خواهد بود؛ چراکه این پیاده‌راه باید سامان مناسبی برای استفاده گردشگران و شهروندان داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه باید امنیت اجتماعی و رفت و آمد مردم را تأمین کرد، گفت: این پروژه در حوزه گردشگری و اقتصادی این منطقه تأثیرگذار است و اصناف به همین منظور کمک دارند.

مدیر منطقه 2 شهرداری همدان سنگ‌فرش به کار گرفته شده در پیاده‌راه اکباتان را از نوع سنگ‌فرش پیاده‌راه بوعلی دانست و گفت: با اجرای سنگ‌فرش در پیاده‌راه اکباتان و با اجرای کامل پروژه امکان تردد خودروهای امدادی از اورژانس، آتش‌نشانی  وجود دارد.

وی با بیان اینکه در کنار مجریان طرح، ناظران شهرداری هم فعال هستند، افزود: استقبال و همکاری کسبه منطقه بسیار خوب بود و این اقدام آنها ارزشمند بوده و قابل تقدیر است.

مدیر منطقه 2 شهرداری همدان تصریح کرد: پیاده‌راه‌سازی یکی از ملزومات جذب گردشگر در شهرهای گردشگرپذیری همچون همدان است به خصوص در این زمینه اکباتان ظرفیت مطلوبی برای تبدیل شدن به پیاده راه گردشگری را داشت و این کار از زیرساخت‌‌های لازم برای جذب و حفظ گردشگر است.

انتهیا پیام/د.ا

پیاده راه اکباتان 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک دیواره تاریخی در همدان

 به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حمیدرضا حیدری از کشف آثار تاریخی از جمله یک دیواره تاریخی از یک بنا در حین عملیات پیاده‌راه‌سازی در خیابان باباطاهر شهر همدان خبر داد.
 

 وی اظهار کرد: در حین حفاری در عمق ۱.۵ متری در ابتدای خیابان باباطاهر یک دیواره تاریخی از یک بنا کشف شده که قدمت آن هنوز مشخص نیست.

حیدری با بیان اینکه هنوز مشخص نیست این دیواره تاریخی باشد یا نه، ادامه داد: همکاران باستان‌شناس بر روی این اثر کار می‌کنند تا دقیقا مشخص شود تاریخی است یا خیر؟

وی با تأکید بر اینکه احتمال وجود آثار اطراف میدان امام خمینی (ره) و خیابان‌های شش‌گانه شهر همدان زیاد است، تصریح کرد: البته این گفته بر اساس صحبت‌های باستان‌شناسان است.

گفتنی است، ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال عملیات اجرایی پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد و قرار است پیاده‌راه باباطاهر در فاز اول در ۱۰۰ متر و با ۱۰ میلیارد اعتبار تا ابتدای سبزه‌میدان انجام شود.

دیگر خبرها

  • کشف شواهد یک دیوار تاریخی دیگر در خیابان باباطاهر همدان
  • کشف یک دیواره تاریخی در همدان
  • آثار کشف‌ شده در خیابان باباطاهر همدان مربوط به دوره ایلخانی است
  • اثر کشف‌شده در خیابان باباطاهر همدان به دوره ایلخانی برمی‌گردد
  • «سد باهوش» ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ساخت سد باهوش تنگستان ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه پایانه صادرات و ترانزیت در بوشهر ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بهسازی پسماند تموشل
  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد