Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم‌آباد- استاندار لرستان گفت: لرستان از استان‌های پیشتاز در امدادرسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید موسی خادمی در آئین تجلیل از خدمات امدادگران جمعیت هلال‌احمر در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: جمهوریت الهی با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) به پیروزی رسید تا حکومتی مبتنی بر اسلام پایه‌گذاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از شعارهای محوری حضرت امام رحمت‌الله وحدت بود که بسیار ایشان بر روی آن تأکید می‌کردند و همین وحدت نیز رمز پیروزی انقلاب بود.

انقلاب همه سلایق و تفکرات را گرد هم آورد

استاندار لرستان بیان کرد: یکی از هنرهای بنیان‌گذار انقلاب شکوهمند اسلامی این بود که همه سلایق و تفکرات و همه ملت را به شکلی گرد بیاورد تا مردم شعار وحدت آمیز استقلال آزادی جمهوری اسلامی سر دهند و با آن هماهنگ شوند.

خادمی در ادامه از مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان به خاطر فعالیت‌هایی که در بحث ساماندهی حوادث دارد تقدیر کرد و افزود: در طی این مدتی که من در استان حضور دارم خیلی فعالیت‌های خوب و اثرگذاری انجام دادند که حقیقتاً جای تشکر دارد.

استاندار لرستان تصریح کرد: وجه مشترک خدمات جمعیت هلال‌احمر که اهمیت دارد انسانیت است زیرا خدمات آن طبقه‌بندی نمی‌شوند و به همه انسان‌ها به یک‌شکل خدمات بشردوستانه ارائه می‌دهد چراکه  ملیت، مذهب، سلیقه، رنگ و پوست نقشی ندارد و  انسان در مقابل انسان‌محور فعالیت‌های هلال‌احمر است.

 وی بیان کرد: اگر انسان مهم‌ترین چیزاش که جان اوست درراه خدا داد بدانند که بالاتر از آن چیزی وجود ندارد چراکه جان مهم‌ترین جنبه‌های وجودی انسان است که یک انسان دیگری می‌تواند انجام دهد.

لرستان از استان‌های پیشتاز در امدادرسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه بود

خادمی گفت: اینکه انسان‌ها جان خود را در کف قرار دهند و بسیج شوند برای انسان‌های دیگری این کار ارزشمند و قابل‌تقدیر است و اوج ایثارگری است که نمونه واقعی آن در جمعیت هلال‌احمر قابل‌مشاهده است.

استاندار لرستان به خدمات جمعیت هلال‌احمر لرستان در زلزله کرمانشاه اشاره کرد و گفت: لرستان از استان‌های پیشتاز بود و همه تلاشش را کرد تا به‌واسطه همسایگی و قرابت‌هایی که بین دو استان وجود دارد و بسیج همه امکانات به آسیب دیدگان یاری برساند.

وی اظهار کرد: خدمات شایان استان لرستان در زلزله کرمانشاه در حالی بود که ما استان پر امکاناتی نیستیم اما همه مسئولان ملی و خود مسئولان استان کرمانشاه واقعاً خدمات استان و جمعیت هلال‌احمر لرستان را تحسین کردند و ابراز رضایت داشتند.

خادمی بیان کرد: امدادگران هلال‌احمر لرستان با همان غیرت و داشته‌هایی که در وجودشان بود و با حداقل امکانات توانستند بسیار خوب ظاهر شوند و کارهای خیلی خوب و تأثیرگذار انجام دهند.

استاندار لرستان همچنین به حادثه اشترانکوه نیز اشاره کرد و گفت: در حادثه‌ای که برای کوهنوردان در اشترانکوه اتفاق افتاد استان خیلی خوب عمل کرد به صورتی که دستگاه‌ها باهم توانستند به نحو مطلوب این حادثه را جمع کنند. این در حالی بود که همان لحظات نخست جستجوها خوب انجام شد اما به دلیل شدت حادثه هیچ فرصتی برای نجات افراد وجود نداشت اما تلاش‌ها ستودنی بود و هیچ قصوری در لرستان مشاهده نشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ بابک محمودی با اشاره به انتشار هشدار هواشناسی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به هشدار این سازمان مبنی بر بارش رگباری و شدید باران و نیز وزش شدید باد در روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) ۱۳ استان تحت تاثیر این بارش‌ها خواهند بود.

وی افزود: این بارش‌ها در روز ۱۱ اردیبهشت نیمه جنوبی استان‌های ایلام، لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و شمال غرب کردستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در روز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) نیز در استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر، نیمه غربی استان‌های فارس، کردستان و لرستان شاهد بارش‌های شدید بهاری خواهیم بود.

محمودی با اشاره به اینکه بارش‌ها در روز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) ادامه دارد، افزود: پیش‌بینی می‌شود در این روز استان‌های یزد، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه و کردستان شاهد بارش‌های شدید و رگباری باشند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر خاطر نشان کرد: امدادگران در این استان‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند تا در صورت نیاز به یاری مردم و آسیب دیدگان بشتابند.

وی از هموطنان خواست در این روز‌ها حتی‌امکان از تردد در ارتفاعات و یا اسکان در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

محمودی افزود: هموطنان در صورت بروز حادثه می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته با شماره ندای امداد (۱۱۲) تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • آماده باش هلال احمر برای بارندگی شدید و سیل و در ۲۴ استان تا آخر هفته
  • معلمان اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند
  • رییس جمعیت هلال‌احمر روز معلم را تبریک گفت
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است