Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وب سايت اتاق: يکي از بهترين راه هاي تزيين درب کمد ديواري و هر اتاقي که نياز به تزيين دارد ولي از طرفي با مشکل کمبود فضا روبرو است، استفاده از آينه هاي طرح دار و يا ساده است. مدل هايي مخصوصي از آينه ها فقط براي همين منظور طراحي مي شوند که در اين مطلب قصد داريم در همين مورد با شما صحبت کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نصب کردن آينه پشت درب اتاق يا آينه کاري درب کمد ديواري، کاري بسيار مفيد و مقرون به صرفه است، خصوصا وقتي که با محدوديت فضا روبرو هستيم. همانطور که احتمالا مي دانيد، استفاده از آينه هاي بزرگ و متعدد يکي از بهترين روش ها براي بزرگ جلوه دادن دکوراسيون اتاق هاي کوچک است. تزيين درب کمد ديواري يا درب اتاق با آينه به نحو احسنت مي تواند اين کار را انجام دهد. واضح است که نوع آينه انتخابي بايد با متناسب با سبک دکوراسيون داخلي اتاق انجام شود، مثلا براي دکوراسيون هاي کلاسيک آينه هاي گرد و طرح دار مناسب است و دکوراسيون هاي مدرن با آينه هاي مربعي و مستطيلي زيباتر ديده مي شوند. شکل ها زير تعدادي از ايده اي جالب براي تزيين به وسيله آينه ها را نشان مي دهد.


ابتدا با کمدهاي ديواري شروع مي کنيم که معمولا با درب هايي ساده در اتاق خواب قرار مي گيرند. خيلي ها دوست ندارند آينه اي در اتاق خوابشان داشته باشند اما وقتي خبري از فضاي آرايش مجزا در خانه نباشد، مجبوريد چنين کاري را انجام دهيد. نصب کردن آينه هاي قدي و بلند بروي درب کمد لباس اين مشکل را به راحتي رفع مي کند. به اين طريق نه فضايي از اتاق خوابتان اشغال مي شود و نه اينکه آينه هاي جدا روي ديوار اضافي و شلوغ ديده مي شوند.






استفاده از آينه هاي جداي ديواري يا آينه هاي ايستاده، وقتي مي شود اين کار را بروي درب کمد انجام داد، تلف کردن بيخودي فضا است. متاسفانه خيلي از اتاق هاي کوچک منازل آپارتماني در ايران، با وجود اينکه فضاي بسيار کمي دارند، بازهم از آينه و ميز آرايش استفاده مي کند که مقدار زيادي فضا را اشغال کرده و اتاق را شلوغ و ناراحت نشان مي دهد. با طراحي هوشمندانه کمد ديواري مي توانيد تمام لوازم مورد نياز خود را در آن جاسازي کرده و از آينه پشت يا روي درب نيز بعنوان آينه آرايش استفاده کنيد.


اگر قصد تزيين درب کمد ديواري را داريد گزينه هاي زيادي براي سيستم خود درب پيش رويتان قرار مي گيرد مثلا به جاي درب هاي معمولي مي توان از درب هاي کشويي يا ريلي استفاده کرد، کار کردن با چنين درهايي ساده تر بوده و هنگام باز و بسته شدن درب نيز مشکلي در رفت و آمد و گرفتگي فضا ايجاد نمي کند. از درب هاي کشويي معمولا در دکوراسيون هاي مدرن استفاده مي شود چرا که طرح درب بايد صاف و ساده باشد و در نتيجه آينه قرار گرفته روي درب نيز به همين صورت ساده نصب مي شود.



مسلما پرطرفدارترين طرح براي تزيين درب کمد ديواري، استفاده از درب هايي آينه کاري شده به شکل هندسي است. چنين طرح هايي فقط مناسب دکوراسيون هاي کلاسيک و سنتي هستند و کمتر در دکوراسيون هاي مدرن يا امروزي و معاصر ديده مي شوند. البته بجاي استفاده از فقط يک طرح يا شکل، مي توان دو شکل هندسي را روي يک درب نيز بکار برد. در اين روش هر چه مرز بين شيشه هاي روي درب کمد باريک تر باشد، نماي کلي ظريف تر و زيباتر ديده مي شود.




بغير از درب کمد، درب اتاق خواب يا حمام و سرويس بهداشتي هم مي تواند از مزيت حضور آينه هاي رو دري بهره ببرد. چنين آينه هايي هم جنبه تزييني بسيار بالايي دارند و هم جنبه کاربردي بالا. سيستم نصب اين آينه ها بروي درب خيلي ساده و سريع انجام مي گيرد، در حقيقت اين آينه ها مخصوص پشت درب طراحي شده اند و نصب آن براي هر کسي ممکن و آسان است و ديگر هيچ نيازي به دريل و سوراخ کردن ديوار نداريد تنها چيزي که نياز داريد، فقط يک درب ساده است.






منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی سیستانی ها ٰ؛ آب هیرمند سیستان را اینگونه زیبا کرد | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، به دنبال بارندگی های اخیر در کشور افغانستان، بخش کمی از سیلاب و دشتمال وارد منطقه سیستان شده و به دشت خشکیده آن جان دوباره بخشیده است، اگرچه این روزها موقت و زودگذر است اما خوشحالی مردم را به دنبال داشته است.

سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان کد خبر 848329 منبع: فارس برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان باران افغانستان رود هيرمند

دیگر خبرها

  • تاثیر لاین نوری بر دکوراسیون داخلی 
  • اصفهانِ زیبا ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد
  • رنگ نقش مهمی در معماری ایفا می‌کند
  • شادی سیستانی ها ٰ؛ آب هیرمند سیستان را اینگونه زیبا کرد | تصاویر
  • طرح یک شرکت آمریکایی برای نصب آینه در فضا برای تولید انرژی خورشیدی
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • (ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی