Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروغ عدالت ‌پور جمعه در واکنش به فروش بلیت در دیگر سایت‌ها اعلام کرد: طی تماس با پلیس فتا از خاطیان شکایت کرده ایم و اطمینان می دهیم جلو فروش بلیت با قیمت‌های نامتعارف در بازار سیاه گرفته می‌شود.
وی درباره تدابیر به ‌کار رفته برای جلوگیری از فروش بلیت در بازار سیاه به خبرنگار ایرنا گفت: خرید بلیت از طریق سایت اعلام‌ شده Irantic.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com و تنها با ارائه کد ملی امکان‌ پذیر است و هر فرد فقط می‌تواند حداکثر چهار سانس از سینماها و در هر سانس حداکثر دو بلیت خریداری کند بدین ترتیب فروش بلیت به ‌صورت سامان‌یافته صورت می‌گیرد.
وی افزود: فروش غیرقانونی بلیت برای برگزارکنندگان جشنواره مهم است و این موضوع را رصد و پیگیری می‌کنیم و به تخلف‌ها رسیدگی خواهد شد.
پیش فروش بلیت های این دوره از جشنواره از هفتم بهمن ماه آغاز شد. قیمت بلیت‌ها نیز به‌صورت متغیر 12هزار تومان، 15هزار تومان و 20هزار تومان در برخی سالن‌ها درنظر گرفته شده است.
همچنین بلیت‌های تالار حافظ با قیمت 10هزار تومان به فروش می‌رسد؛ ضمن اینکه تخفیف‌هایی برای دانشجویان نیز در گیشه درنظر گرفته شده است.
بازار سیاه فروش بلیت‌ها از طریق اپلیکیشن دیوار صورت گرفته و افرادی با دادن آگهی بلیت‌های خود را گران‌تر از قیمت اصلی می‌فروشند.
هفدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز، از جمعه 13بهمن‌ماه با اکران فیلم بمب؛ یک عاشقانه ساخته پیمان معادی آغاز خواهد شد.
خبرنگار:سیده سمیرا متین‌نژاد ** انتشار دهنده: غلامرضا مالک زاده
7375 / 1876
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد.

نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود.

همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی