Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی(ICAPP) و دومین کنفرانس ویژه 'راه ابریشم' صبح جمعه با حضور سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه در محل سالن اجلاس سران با حضور شخصیت های سیاسی و حزبی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مختلف جهان آغاز شد.

به گزارش امروز جمعه خبرنگار حوزه احزاب ایرنا، این کنفرانس به میزبانی حزب موتلفه اسلامی با مشارکت صد نفر از رهبران، دبیران کل و مقامات ارشد 40 حزب و سازمان سیاسی از 25 کشور آسیایی و نیز مسوولان سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی آغاز به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت کنندگان در این رویداد بین‌المللی در نشست‌های مختلف در سه موضوع اصلی 'نقش احزاب در کاهش تنش‌ها و مواجهه با افراط‌گرایی، احزاب و توسعه پایدار شهری و نقش احزاب در توسعه سیاسی، تبادل فرهنگی و گسترش مبادلات تجاری در مسیر راه ابریشم' سخنرانی می‌ کنند.
در این کنفرانس علاوه بر سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه، چهر‌ه‌ها و شخصیت های سیاسی داخلی و خارجی سخنرانی می کنند.
تعدادی از دبیران کل احزاب ایران از جریان‌های مختلف سیاسی نیز در این کنفرانس بین‌المللی به بیان دیدگاه‌های خود می پردازند.
بیش از نیمی از کشورهای شرکت کننده در این اجلاس از کشورهای اسلامی هستند. نمایندگانی از کشورهای چین، ترکیه، عراق، کره، ژاپن، هندوستان، پاکستان، لبنان و... در این اجلاس شرکت می کنند.
سیام**6984** 1440
خبرنگار: امیر خانزاده**انتشار: گلشن

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی


ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را تحریم کرد.

  با تصمیم کمیته فنی مچ اندازی، تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ ازبکستان شرکت نمی‌کند.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا، پس از اینکه کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در تصمیمی یکطرفه و مطرح کردن بهانه‌های عجیب، میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ را از جزیره کیش در ایران به تاشکند در ازبکستان منتقل کرد، امروز جلسه کمیته فنی مچ اندازی با حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون تشکیل شد.

بعد از بحث و بررسی در خصوص تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون آسیا و سلب میزبانی از ایران، رای گیری در رابطه با اعزام یا عدم اعزام تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی ازبکستان به صورت مخفی صورت گرفت که در نهایت با رای اکثریت اعضای کمیته فنی مقرر شد تیم ملی ایران(نایب قهرمان سال ۲۰۲۳ آسیا) به نشانه اعتراض در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت نکند.

تمامی اعضا تاکید کردند فدراسیون ایران مسابقات آسیایی ازبکستان را تحریم کرده و در نامه‌ای به فدراسیون جهانی اعتراض خود را بابت این اتفاق و دلسردی حدود ۳۰۰ ورزشکار ایرانی که قرار بود در این رویداد شرکت کنند، اعلام کند.

مقرر شد فدراسیون و کمیته مچ اندازی تمرکز خودشان را روی برگزاری باشکوه مسابقات بین المللی مستریونیورس ۲۰۲۴ ایران و حضور حداکثری ورزشکاران داخلی و خارجی و همچنین اعزام تیم پرقدرت به مسابقات جهانی ۲۰۲۴ مولداوی بگذارند.

از سوی دیگر فدراسیون بدنسازی جهت دلجویی از ورزشکاران منتخب کمیته فنی جهت شرکت در مسابقات آسیایی، شرایط را برای حضور ورزشکاران در قالب تیم ملی در مسابقات بین‌المللی جام زنده یاد یزدان‌راد (مستریونیورس ایران) در خردادماه سال جاری مهیا خواهد کرد.

 
 

دیگر خبرها

  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود