Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی شامگاه پنجشنبه در دیدار زندانیان سیاسی و مبارز قبل از انقلاب اسلامی استان قزوین افزود: زندانیان سیاسی قبل از انقلاب اسلامی از پیشکسوتان و پیشقراولان انقلاب اسلامی هستند که اوج مشقت های مردم را در دوران مبارزه تحمل کردند.
وی ادامه داد:خودزنی در جامعه به ناامیدی منجر می شود در حالیکه باید به مردم امید داد و صادقانه و واقع بینانه با مردم رفتار و برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مساله اصلی در جامعه حفظ وفاق و وحدت ملی است و برای تحقق آن باید تعامل و ارتباط خود را با مردم بیشتر کرده و همه در یک جهت حرکت کنیم .
زاهدی ادامه داد: سلیقه ای عمل کردن از آفات نظام مدیریت است در حالی که باید بر طبق برنامه پیش رفت و وعده ها را با واقعیت های جامعه متناسب کرد.
وی افزود: جهت گیری و هدف اصلی بنده در استان،ایجاد آرامش سیاسی است تا بتوانیم اولویت ها و برنامه ها را پیگیری و محقق کنیم.
استاندار قزوین افزود:استان قزوین متعلق به همه جریانات سیاسی اعم از چپ و راست یا اصولگرا و اصلاح طلب است و بنده هم استاندار همه مردم استان هستم.
وی افزود: براساس قانون انتخاب شهرداران در حوزه اختیارات شوراها می باشد و در امضای حکم آنها از گرایش سیاسی هیچ شهرداری سئوال نکردم و فکر می کنم در طول این مدت توانسته باشم فضای سیاسی به نسبت آرامی را بر استان حاکم کنم.
استاندار قزوین گفت:درخواست دیدار زندانیان سیاسی قبل از انقلاب اسلامی استان قزوین با مقام معظم رهبری را پیگیری خواهم کرد.
وی افزود:هنوز موضوع نوسازی صنعتی در سطح کشور و استان جدی گرفته نشده است و کالای داخلی توان رقابت با مشابه خارجی خود را ندارد.
استاندار قزوین بیان کرد:موضوع آب مهمترین مساله استان قزوین است و برای این مهم باید اجرای طرح آبیاری قطره ای وتغییر الگوی کشت جدی گرفته شود.
وی خاطرنشان ساخت: در سایه برجام و واردات ابزارهای لازم، سد نُهُب الان 83 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اگر برجام نبود از سال 87 تاکنون بیش از 15 درصد پیشرفت نداشت .
وی افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که در روش های مدیریت بازنگری کرده و توان مردم را به میدان بیاوریم و از دولتی شدن همه برنامه ها و فعالیت ها کاسته شود.
6101*6012 خبرنگار:هادی درزی رامندی ** انتشار دهنده: علی حیدرشاه حسینی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند

استاندار کرمان با تحسین اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش «شهردار شو» با حضور دهه هشتادی‌ها گفت: انقلاب اسلامی از روز اول تکیه اصلی‌اش بر نسل جوان و نوجوان بود و این اقدام کار بسیار بزرگ و منحصربفرد و فراموش شده‌ای بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدمهدی فداکار امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان با تحسین اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش شهردار شو با حضور دهه هشتادی‌ها، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از روز اول تکیه اصلی‌اش بر نسل جوان و نوجوان بود و این اقدام کار بسیار بزرگ و منحصربفرد و فراموش شده‌ای بود.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی به عنوان اولین بحران کشور بعد از انقلاب که به قول شهید سلیمانی بهترین فرصت‌ها در آن فراهم شد، عمده رزمندگان همین نسل جوان بودند و افزود: مردم توقعات متعدد دارند شاید یک شهردار نتواند پاسخگوی همه انتظارات باشد، اما وقتی جمع زیادی مشارکت می‌کنند پاسخگویی بهتر می‌شود و پیامد تصمیماتشان را هم می‌پذیرند.

استاندار کرمان خطاب به دهه هشتادی‌ها حاضر آن‌ها را مدیران فردای جامعه دانست که شهامت به خرج دادند و مسئولیت شهردار محله را پذیرفتند و گفت: راه‌اندازی این پویش با محوریت مسجد اتفاق خوشایندی بود که موجب تقویت رابطه مسجد با نوجوانان و جوانان شد.

در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان که با حضور دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، استاندار کرمان در تالار خیام دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، گروه سرود پسران سلیمانی به سرپرستی بلال حسنی به اجرای برنامه پرداختند و از رئیس و اعضای شورای شهر رفسنجان نیز به مناسبت روز ملی شوراها تقدیر شد.

مجید کهنوجی شهردار رفسنجان در این مراسم با تشکر از شورای شهر مردمی گفت: اگر شهرداری موفقیتی دارد، به خاطر نیت الهی و حمایت شورا از شهردار و شهرداری است.

کد خبر 748901

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد