Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@23:35:28 GMT

اجرای تئاتری با حضور جواد عزتی و مه‌لقا باقری

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۶۲۳۶۸

اجرای تئاتری با حضور جواد عزتی و مه‌لقا باقری

نمایش «زندانی خیابان نفر دوم» به کارگردانی مه لقا باقری از روز جمعه 13 بهمن در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، دور جدید اجراهای این مجموعه با نمایش «زندانی خیابان دوم» به کارگردانی مه‌لقا باقری در سالن استاد سمندریان از روز جمعه 13 بهمن‌ماه ساعت 20:30 آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش «زندانی خیابان دوم» با بازی مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی، جواد عزتی، امیر کاظمی و رویا میر علمی طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از 13 بهمن‌ تا روز جمعه 18 اسفند اجرای عموم خود را ادامه می‌دهد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 

آفتاب‌‌نیوز :

فرشید باقری هم یکی از بازیکنان مس رفسنجان به شمار می‌رود که با حضور محرم نویدکیا توانسته به روز‌های اوج خود برگردد و پس از چند حضور تاثیرگذار سرانجام در مصاف دربی کرمان پایش به گلزنی هم باز شد. نمایش باقری در این هفته‌ها هواداران استقلال را به یاد نمایش‌های این تیم در قبلی قم انداخته که در ادامه به استقلال پیوست، اما در استقلال نتوانست به چیزی که در ذهن داشت دست پیدا کند. 

مس رفسنجان با محرم نویدکیا در ۱۱ بازی قبلی خودش در لیگ و جام حذفی ۱۷ گل به ثمر رسانده که هیچ‌کدام به صورت مستقیم از روی نقطه کرنر به دست نیامده بود، تا اینکه در نیمه دوم بازی مقابل گل‌گهر در دربی کرمان که با تساوی یک بر سم تمام شد، هافبک دفاعی جنگنده نارنجی‌پوشان رفسنجانی ارسال دقیق سعید واسعی دیگر ستاره این روز‌های تیم نویدکیا را به گل تبدیل کرد.

البته خبر بدی هم در این مسابقه به کادر فنی مس از زمین مخابره شد و فرشید باقری در دقیقه ۹۰ با دریافت کارت زرد چهار اخطاره شد تا بازی بعدی تیمش مقابل صنعت نفت در آبادان را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • معاونت پرورشی باید در مدارس تقویت شود
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • (ویدئو) یک دختر جواد عزتی را بغل کرد؛ حراست گیر داد
  • لِه شدن جواد عزتی و الناز حبیبی در فشار مردم!
  • ماجرای پاکت قهوه‌ای پول چیست؟/ دارودسته باعث پیشرفت آدم‌ها است!
  • (تصاویر) استقبال پرشور از جواد عزتی و الناز حبیبی در مشهد