Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-09@07:25:39 GMT

پست اینستاگرام داریوش شجاعیان برای مادرش

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۶۲۸۵۸

پست اینستاگرام داریوش شجاعیان برای مادرش

داریوش شجاعیان در اینستاگرام پیامی برای مادرش نوشت

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داریوش شجاعیان ستاره استقلال استوری را در اینستاگرام منتشر کرد و پیامی برای مادرش نوشت. داریوش شجاعیان (زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۷۱ – نورآباد ممسنی،فارس) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک هجومی و هافبک دفاعی در لیگ برتر خلیج فارس برای استقلال تهران بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اصالتاً لر زبان است و اهل نورآباد ممسنی است. فوتبال خود را از مدرسه فوتبال ولی عصر شیراز با مدیریت نصراله حسین دیده ماه آغاز نمود .

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچی غیرمجاز قبل از شکار در فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری مهر، داریوش فرخی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه از دستگیری شکارچی غیرمجاز قبل از شروع به شکار توسط محیط‌بانان این اداره در پناهگاه حیات وحش کاوه ده این شهرستان خبر داد.

داریوش فرخی با اعلام این خبر گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه طی گشت و کنترل مناطق حفاظتی، متوجه حضور شکارچی غیر مجاز در منطقه شدند و مأموران بلافاصله وارد عمل شده و موفق به دستگیری شکارچی قبل از اقدام به شکار شدند.

وی اظهار داشت: از متخلف یک قبضه سلاح شکاری تک لول کالیبر ۱۲ و ۴ تیر فشنگ مربوط به سلاح، کشف و ضبط شد و متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات محیط زیستی و غیرمجاز موضوع را بلافاصله به اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان اطلاع دهند.

کد خبر 6099661

دیگر خبرها

  • زن فرانسوی از داستان تکان‌دهنده تجاوز جنسی سربازان آمریکایی به مادرش می‌گوید
  • پیام تسلیت سخنگوی شهرداری تهران در پی درگذشت مرحوم تبریزی
  • ماجرای کوچ عمو پورنگ از تلویزیون
  • رییس رسانه ملی با خانواده شهید داریوش رضایی نژاد دیدار کرد
  • پدر خشمگین دخترش را در میدان خراسان کشت؛ مادرش گذشت کرد
  • عمو پورنگ از تلویزیون رفت
  • هشدار وزیر خارجه آلمان درباره حمله اسرائیل / یک میلیون فلسطینی نمی‌توانند در هوا ناپدید شوند
  • (تصاویر) حمید صفت، بازیگر سریال هفت سر اژد‌ها و مادرش
  • روایت‌های ممنوعه از جنگ جهانی دوم؛ زن فرانسوی از تجاوز جنسی سربازان آمریکایی به مادرش می‌گوید
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز قبل از شکار در فیروزکوه