Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه افزود: انقلاب ما نتیجه مشقتها و دشواری های بسیاری بود که توسط مبارزان تحمل شد و در نهایت خداوند پیروزی را برای مبارزان و مجاهدان و شکست و ذلت را برای دشمنان به بار آورد.
وی اضافه کرد: ایمان و اعتقاد به خدا، مساجد و نفوذ نمازهای جماعت، شعارهای الله اکبر و اشهد ان لا اله الا الله، اعتقاد به قیامت و رستاخیز از جمله عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله عابدینی اظهار کرد: رافت و انسجام از عوامل دیگر پیروزی انقلاب اسلامی بود و همه مردم سراسر ایران همچون یک گروه سرود، برای پیروزی انقلاب همنوا شده بودند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: اتحاد ملت ایران در برابر طاغوت و استکبار جاودانه است چون بر اساس اعتقاد به حبل متین و محبت به آل رسول الله و انبیاء الهی و اعتقاد به غدیر خم و مکتب عاشورا است.
وی ادامه داد: عامل دیگر پیروزی انقلاب اسلامی رهبری واحد بود که مردم را برای خود مردم نه برای خود می خواست و تمامی هم و غم او آباد کردن دنیای دیگران بود.
وی افزود:این انقلاب الهی ،ولایی و قرآنی را خداوند عنایت کرد تا عنصر امید در قلوب مردم ایران باقی بماند.
خطیب نمازجمعه قزوین ادامه داد:شاه با ریختن خون مردم در مدرسه فیضیه و خیابان ها در واقع به گفته امام راحل خون خود را ریخت و با حمله به مقدسات مانند صدام و حکومت شوری زمینه را برای سرنگونی خود فراهم آورد.
وی افزود:اعتقاد داریم انقلاب اسلامی ایران هر روز و هرلحظه در حال پیشرفت است و باید همواره در مسیر انقلاب قرار داشته باشیم.
آیت الله عابدینی خاطرنشان کرد: انقلاب همواره راه خود را در پیش دارد و انقلابی نما ها هیچ تاثیری در مردم انقلابی و عاشورایی نخواهند داشت و نمی توانند پیوند میان مردم و انقلاب را قطع کنند.
وی افزود: انقلابی بودن و انقلابی ماندن با هم متفاوت است و باید تلاش کنیم همواره انقلابی بمانیم چون انقلابی گران واقعی همیشه منتظر ظهور منجی عالم بشریت و عدالت الهی بوده و هیچ چیز را برای خود نمی خواهند.
وی گفت: انقلابی ها شاه و آمریکا را با توکل بر خداوند از کشور اخراج کردند و صهیونیست ها را از جنوب لبنان بیرون کرده وحتما از سرزمین های اشغالی نیز بیرون خواهند کرد.
وی در بخش دیگری از خطبه ها اظهار کرد: خداوند قرآن های ناطق از قبیل ائمه معصوم و حضرت فاطمه زهرا( س ) را برای سعادت انسان ها قرار دارد که پیروی از آنها موجب سعادت دنیوی و اخروی خواهد شد.
وی ایام شهادت حضرت صدیقه کبری( س )، یوم الله 22 بهمن، تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام با دستور امام ( ره ) و سالروز ادای احترام همافران به امام قبل از پیروزی کامل انقلاب را گرامی داشت.
6101*6012 خبرنگار:هادی درزی رامندی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۵۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم‌انداز صندوق بین‌المللی پول از اقتصاد ایران و جهان

به گزارش تابناک، رشد اقتصادی ایران در سال گذشته ۴٫۷ درصد برآورد شده اما برای سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵، به ترتیب رشد اقتصادی ۳٫۳ و ۳٫۱ درصدی پیش‌بینی شده است. بنابراین پیش‌بینی رشد ایران در سال پیش رو ۰٫۴ واحد درصد و برای سال ۲۰۲۵، ۰٫۱ واحد درصد کم شده است.

صندوق بین‌المللی پول علت این کاهش چشم‌انداز رشد را کندشدن رشد اقتصاد غیرنفتی و درآمد نفتی ایران اعلام کرده است. عواملی مثل هزینه تأمین مالی همچنان بالا، اثرات بلندمدت همه‌گیری کووید-۱۹، جنگ روسیه و اوکراین، رشد ضعیف بهره‌وری و کاهش پیوستگی اقتصادی کشورها باعث شده‌اند سرعت احیای اقتصاد جهانی نسبت به مشابه‌های تاریخی پایین‌تر باشد.

این نهاد بین‌المللی پیش‌بینی می‌کند تورم متوسط کشورها از ۶٫۸ درصد در ۲۰۲۳، به ۵٫۹ درصد در سال ۲۰۲۴ و ۴٫۵ درصد در سال بعد کاهش یابد، با نظر به این که کشورهای توسعه‌یافته زودتر از کشورهای در حال توسعه و بازارهای نوظهور به تورم‌های هدف خود بازگردند. صندوق بین‌المللی پول نسبت به ریسک‌های متعدد اقتصاد جهانی خوشبین‌تر از گذشته است. گزارش این نهاد ادعا می‌کند این ریسک‌ها تا حدی تعدیل شده‌اند.

هم‌زمان که ریسک‌های آسیب‌زننده‌ای مثل شوک‌های قیمتی ناشی از تنش‌های بین‌المللی و نوسانات ارزیِ ناشی از تفاوت سرعت کاهش تورم کشورها در پیش‌اند، اتفاقاتی مثل بودجه‌های انبساطی‌تر از پیش‌بینی گزارش، کاهش سریع‌تر تورم (مثلاً به خاطر دست بازتر بانک‌های مرکزی در شرایط تداوم افزایش مشارکت در بازار کار) و رشد بیشتر بهره‌روی تحت تأثیر هوش مصنوعی و اصلاحات ساختاری قوی‌تر می‌توانند وضعیت اقتصادی دو سال آینده دنیا را بهتر از چشم‌انداز فعلی IMF کند.

دیگر خبرها

  • «داستان راستان» نردبانی برای خیزش‌های انقلابی بود
  • چشم‌انداز صندوق بین‌المللی پول از اقتصاد ایران و جهان
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • طنین معنویت سرزمین وحی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران+ گزارش عکس
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دانشگاه آزاد ملارد طنین‌انداز شد
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است