Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالصمد صفرنژاد پیش از خطبه های نماز جمعه نوشهر با تبریک دهه فجر گزارشی از پروژه های منطقه ارائه کرد و افزود: این که فقط از اعتبارات معمول استفاده کنیم از هر کس بر می آید و مهم آن است که بتوانیم فرصت های جدید فراهم آوریم.
فرماندار شهرستان نوشهر، رفع محرومیت بخش کجور را مستلزم وجود جاده مناسب دانست و تاکید کرد: ما که نمی خواهیم جاده جدید احداث کنیم، فقط جاده موجود را بهینه سازی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفرنژاد با بیان این که بودجه درشتی برای روستاها اختصاص داده شده است ، اظهار داشت: افراد واجد شرایط برای اجرای طرح های توسعه ای در روستاها می توانند در وبگاه کارا ثبت نام کنند که در شهرستان نوشهر، تاکنون یک میلیارد و 200 میلیون تومان به این امر اختصاص یافته است.
خبرنگار: شهاب رویانیان ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1654/1602/7513/
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در جاده های قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش گفت: با توجه به تعطیلی این ایام ، شاهد حجم تردد بالا  در راه‌های ارتباطی، به ویژه در آزادراه‌ها و جاده‌های اصلی استان هستیم.

 سرهنگ ذاکری منش  افزود : باتوجه به  بارندگی، سطح جاده‌ها لغزنده است  لذا از رانندگان درخواست میشود با احتیاط بیشتر حرکت کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

 خودداری از سرعت و سبقت غیرمجاز، رعایت فاصله  طولی ، صحبت نکردن با تلفن همراه و بستن کمربندی ایمنی از نکاتی است که رعایت آن هنگامی رانندگی  الزامی است.

 

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • کامل کردن یک راه نیمه تمام
  • تعیین تکلیف پروژه ۱۵ ساله سد قشلاق تا ۳۱ اردیبهشت
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده های قزوین
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی