Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه استان هرمزگان در آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه انقلاب اسلامی ایران را انقلابی همه جانبه عنوان کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ائمه جمعه استان هرمزگان در آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه انقلاب اسلامی ایران را انقلابی همه جانبه عنوان کردند.

اقدام امام راحل در تغییر نظام سلطنتی بی نظیر بود

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس، در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به بزرگداشت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام راحل(ره) به پشتوانه ملت فهیم ایران توانست، انقلابی جهانی را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بندرعباس افزود: جوانان باید همواره تاریخ انقلاب را مطالعه کنند، تا برعلت های شکل گیری انقلاب آگاهی بیشتری پیدا کنند، و با بررسی امکانات در شهرها و روستاها قبل از انقلاب و بعد از آن به لزوم شکل گیری انقلاب پی خواهند برد.

نعیم آبادی تصریح کرد: پیش از انقلاب، پزشک ایرانی در شهر بندرعباس دیده نمی شد واغلب پزشکان، هندی بودند اما امروزه پزشکان ایرانی برای درمان بیماران به خارج از کشور می روند.

وی با اشاره به نقش موثر امام خمینی(ره) گفت: امام راحل با تغییر نظام سلطنتی و دور کردن خاندان پهلوی از سیاست ایران اقدامی بی نظیر انجام دادند.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه عمر دولت کودتایی رضا بسیار کوتاه بود، ادامه داد: در فرهنگ سیاسی ذکر شده که منفورترین نظام ها، نظام کودتایی هستند به همین دلیل دولت نظامی او در کم ترین زمان سرنگون شد.

نعیم آبادی افزود: شاهان پهلوی که دست نشانده انگلیس و آمریکای جنایتکار بودند، به دلیل نداشتن تدبیر و توان مدیریت کشور دستورات کشورهای غربی ، استعمار گر را اجرا می کردند.

وی گفت: رضا شاه با تغییر لباس های بومی در واقع تلاش می کرد فرهنگ جامعه را تغییردهد، چرا که پوشش یکی از نشانه های فرهنگ غنی  هر ملت قلمداد می شود.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به فشارهایی که در دوران پهلوی بر طلاب وارد می شد، تصریح کرد: سربازان رضا شاه برای ازبین بردن نمادهای اسلامی در شهر به حوزه ها حمله می کرد، و تلاش می کرد اقداماتی را انجام دهد که موجب نفرت مردم از طلبه ها شود.

نعیم آبادی ادامه داد: شاهان پهلوی اسلام را دین اعراب می دانستند و اعتقادی به انجام مبانی اسلام در کشور نداشتند به همین دلیل به سمت غرب کشیده می شدند.

وی افزود: با نگاهی گذار به تاربخچه انقلاب و بررسی امکانات در روستاها و شهرها و مقایسه آن با قبل از انقلاب قطعا مردم در ماندگاری هر چه بیشتراین انقلاب تلاش های بیشتری خواهند کرد.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: پرداخت خمس در جامعه از تکالیف هر فرد محسوب می شود و افرادی که از پرداخت آن بگریزند قطعا مورد لعن قرار خواهند گرفت.

نعیم آبادی با اشاره به اینکه پرداخت خمس واجب آسان و قطعی از سوی خداوند است، خاطر نشان کرد: عمل به دستورات الهی قطعا واجب است، و خداوند قوانینی را برای انسان معین کرده که در حوزه تونمندی انسان باشد به همین دلیل نمی توان گفت قوانین سلام سخت و دشواراست، پرداخت خمس نیز یکی از قوانین آسان اسلام است که متاسفانه ما انسان ها پرداخت آن را برای خود سخت کرده ایم.

الگو گیری یمنی ها از انقلاب اسلامی بینی آمریکا را به خاک مالید

حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: یکی از خصوصیت های ملت بزرگ ایران تقابل با ظلم و ستم است و این روحیه را هم در مقابل رژیم ستم شاهی و هم در طی هشت سال دفاع مقدس از خود بروز داد.

میرزایی با اشاره به ویژگی های انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی الگویی برای ملت های آزاده جهان شد تا در برابر ظلم ظالمان و ستم ستمکاران بپا خیزند هم چنانکه در سالهای اخیر شاهد این تأثیر مهم بودیم.

میرزایی با اشاره به درس های انقلاب در سال 57 گفت: پایداری و مقاومت در برابر پروژه های جبهه استکبار که هر روز ترفندی را علیه جوامع اسلامی به کار می برند درس انقلاب است و شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی، مبتنی بر عدم پذیرفتن سلطه نظام های استکباری است.

وی متذکر شد: نظام جمهوری اسلامی با استعانت از آموزه های دینی و راهبری امام راحل و ادامه مسیر توسط مقام معظم رهبری توانسته است در طول چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی مستقل از تمام نظام های استکباری عمل کند.

خطیب نماز جمعه با اشاره به خوش خدمتی های برخی کشورهای منطقه به استکبار و جنایات هزار روزه آنان در یمن، عنوان کرد: کسی نیست از شورای امنیت سازمان ملل سؤال کند، این همه ادوات جنگی که بر سر مردم مظلوم یمن ریخته می شود را کدام کشور به عربستان می دهد.

امام جمعه پارسیان با اشاره به جلسه آمریکا با اعضای شورای امنیت با موضوع تقابل با ایران گفت: آن چه بینی آمریکا و اذناب آنها را در منطقه مثل عربستان و امارات به خاک می مالد مقاومتی است که یمن آن را از انقلاب اسلامی ایران الگو گیری کرده و الان در کارگاه تولید موشک، موشک هایی با برد 350 کیلومتر درست کرده و از خود دفاع می کند.

میرزایی، با مضحک خواندن ادعای آمریکا از ارسال موشک توسط ایران به یمن، تصریح کرد: زمانی که شدید ترین محاصره ها توسط عربستان و امارات در یمن انجام می شود تا جایی که حتی آب و غذا و دارو هم به دست مردم مظلوم یمن نمی رسد چه طور موشک های ایرانی وارد یمن می گردد.

وی، با اشاره به کلام مقام معظم رهبری در خصوص نا امنی های افغانستان و نقش آمریکا و صهیونیست در پشت قضیه، اظهار کرد: آمریکا به جهت حاشیه امن رژیم صهیونیستی نمی خواهد منطقه روی خوش ببیند و از رهگذر ناامن کردن نیابتی، بیشترین خدمت را به این رژیم نا مشروع می کند.

خطیب نماز جمعه پارسیان، با اشاره به شرایط پیچیده و ظالمانه استکباری و لزوم هوشیاری در جهت کاهش ضریب خسارت به جوامع اسلامی و در حاشیه امن قرار نگرفتن رژیم صهیونیستی، افزود: شکوه بخشیدن به راهپیمایی 22 بهمن باعث امیدواری مظلومان و یأس و انفعال قدرتهای زورگو است و همچنین فعال سازی ماشین تبلیغاتی و رسانه ای علیه رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار و افشای چهره خائن جهان اسلام مثل ال سعود و امارات یکی دیگر از وظایف مهم امروز ماست.

انقلاب اسلامی ایران، انقلابی همه جانبه است

حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه کیش در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه کیش با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمامی شئون زندگی با بیان اینکه امام راحل(ره) نمودی از انسان کامل بود اظهار کرد: امام راحل(ره) نمونه ای از انسان متقی بود که به شدت اهل رعایت احکام دینی بود و در حد توان برانجام مستحبات نیز تاکید داشت.

امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه انقلاب موجودی زنده و پویاست گفت: هویت انقلاب به شعارهای انقلابی است و برخی به بهانه های واهی به دنبال تغییر شعارهای انقلاب هستند.

وی با بیان خاطره ای از فرزند شهید امام راحل(ره) بر توجه امام (ره) بر برگزاری نمازهای شب اشاره کرده و افزود: هر زمان نماز شب از ایشان فوت می شد به شدت متاثر شده و گریان می شدند.

خطیب جمعه کیش افزود: ما با امام فاصله بسیاری داریم اما باید خود را به رفتار و کردار امام نزدیک کنیم و با تقوی می توان به این مهم دست یافت.

وی با تاکید اشاعه فرهنگ ناب انقلاب اسلامی در جامعه به ویژه در میان جوانان تصریح کرد: قشر جوان باید انقلاب را بشناسند و باور کنند که انقلاب اسلامی، انقلابی همه جانبه است و تمام ابعاد اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و هنری را در بر می گیرد.

امام جمعه کیش با بیان اینکه بسیاری از انقلاب ها در جهان به وجود آمدند که هر یک تنها به یک بعد از ابعاد جامعه توجه داشته اند افزود: انقلاب اسلامی نه صرفا سیاسی، اقتصادی، فرهنگی یا هنری بلکه تمامی این ابعاد را در برگرفته و انقلابی است که جامعیت کامل دارد زیرا برگرفته از اسلام ناب محمدی است که به تمام زندگی انسان اشراف کامل داشته و ابعاد آن را به طور کامل در بر می گیرد.

وی شعارهای انقلاب را هویت انقلاب برشمرد و تاکید کرد: اگر بخواهیم هر انقلاب را تعریف کنیم باید به شعارهای آن انقلاب نگاه کنیم.

حسن زاده ادامه داد: شعارهای انقلاب هویت و معنای انقلاب را تعیین می کند و یکی از اصیل ترین شعارهای انقلاب ما اسلامی بودن آن و پایبندی به مبانی و اصولی دینی بوده و هست.

وی شعار سلطه ستیزی را از دیگر شعارهای زیربنایی انقلاب اسلامی خواند و افزود: دفاع از مظلومان عالم از دیگر شعارهای ناب انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه کیش با بیان اینکه انقلاب موجودی زنده و پویاست که زنده بودن و حیات آن به زنده بودن و پویایی شعارهای آن بستگی دارد تصریح کرد: انقلاب بدون شعار انقلاب نیست.

وی با اشاره بر اهمیت حفظ شعارهای انقلاب تاکید کرد: برخی به بهانه های واهی در صدد تفییر شعارهای انقلاب هستند، آنها قبلا بودند، امروز هستند و فردا هم خواهند بود

خطیب جمعه کیش با تاکید بر اینکه برخی به بهانه جهانی شدن سعی می کنند شعارهای انقلاب را از بین ببرند تصریح کرد: آن ها با از بین بردن شعارهای انقلاب، سعی در کشتن انقلاب و نابودی آن دارند.

وی ادامه داد: آن ها با نابودی شعار انقلاب به دنبال نابودی ابعاد دینی، سلطه ستیزی و بیگانه ستیزی انقلاب هستند ما باید مراقب باشیم و تلاش کنیم تا از شعارهای انقلاب حفاظت و صیانت کنیم.

امام جمعه کیش در بخش دیگری از خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه کیش بر مظلومیت ملت یمن تاکید کرد و افزود: سال هاست که مردم یمن با مقاومت و سخت کوشی در برابر تجاوزات کشوری که خود را خادم الحرمین می نامد و با این عنوان بمب برسر مردم مظلوم یمن می ریزد ایستاده اند.

وی با اشاره به آمار و ارقام منتشر شده از سوی یونیسف گفت: در طول سال های جنگ میان مردم مظلوم یمن و ظالمان مستکبر عربستان بیش از 5 هزار کودک یمنی کشته و مجروح شده اند و بیش از یک میلیون و هشتصد هزار کودک دچار سوء تغذیه و بحران گشته اند.

به گفته امام جمعه کیش براساس آمار اعلام شده بیش از 22 میلیون نفر از مردم یمن (76 درصد) دچار مشکلات حاد تغغذیه شده اند اما مردم مقاوم مسلمان یمن با تحمل این وضعیت اسفناک توانسته اند در این مبارزه راه پیشرفت را طی کرده و در حوزه موشکی پیشرفت های قابل توجه و شایانی داشته باشند.

وی تاکید کرد: مردم یمن امروز موشک هایی با برد 350 کیلومتر را در کارگاه های خود از صفر تا صد می سازند و با این دستاورد بی نظیر بینی آمریکا و دست نشاندگان استکبار را به خاک مالیده اند.

امام جمعه کیش همچنین با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و تقارن آن با ایام فاطمیه(س) افزود: این فجر فاطمی را گرامی داشته وبا تقدیر از مسئولان ستاد برگزاری مراسم دهه مبارک فجر امید است برنامه ها به شکلی زیبا و در خور شأن انقلاب اجرایی شود.

پیشرفت ایران اسلامی از برکات انقلاب است

حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما خار چشم همه دشمنان و استعمار گران عالم شد و جامعه را از چنگال استبداد و طاغوت نجات داد.

امام جمعه حاجی آباد افزود: به لطف خداوند متعال اختیار ملت ایران به دست خودشان است این در حالی است که قبل از انقلاب دیگران حاکم برکشور ما بودند و شاه کاملا در اختیار آمریکا بود لذا انقلاب ما را از یک کشور مصرفی صفر و مستعمره  رهایی بخشید.

مختاری بیان داشت: امروز ایران اسلامی ما مقتدر وبدون نیاز به غرب و شرق چهل سال روی پای خودش ایستاده و به کوری چشم دشمنان د در زمینه های علمی، تکنولوژی، هوا و فضا، موشکی و ساخت ماهواره جزء 10 کشور برتر دنیا هستیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما به دنبال رفاه عمومی برای همه مردم است نه فقط یک عده خاص ، افزود:شاید عده ای هم به اشتباه رفتند ولی در دوران پهلوی رفاه عمومی معنا نداشت و کسی غم خوار پیرمرد و پیرزن روستایی نبود.

خطیب جمعه حاجی آباد گفت:در دوران پهلوی حتی برخی از محله های تهران آب لوله کشی نداشت ولی امروز ما در دورترین روستاهای کشور نیز آب لوله کشی، برق، مخابرات وو دیگر امکانات داریم .

مختاری با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل و استکبار جهانی دائما در حال نقشه کشیدن برعلیه ایران اسلامی هستند،اظهار کرد: آمریکا هرروز یک ترفند و یک نقشه ای می کشد اگر ما کشور ضعیف و توسری خوری بودیم آمریکا با ما کاری نداشت آنها در مقابل ما ایستاده اند و نقشه می کشند و برخورد می کنند.

مختاری ادامه داد: آمریکا از پیشرفت ایران ناراحت است آنها می ترسند که ایران الگوی تمام بشریت بشود .

وی خاطرنشان کرد: چالش ها و مشکلاتی در کشور وجود دارد که باید مسئولان آستین همت را بالا بزنند و در جهت رفع آن بکوشند.

انقلاب اسلامی ایران برگرفته از سیره حضرت زهرا (س) است

حجت الاسلام والمسلمین علی بهروزه، امام جمعه شهرستان بشاگرد در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اهمیت دوری از نفاق و منافق، اظهار کرد: نفاق بسیاری از افراد مشهور و صاحب نام در اسلام را به بیراهه کشیده و منافق کرده است.

 امام جمعه بشاگرد با بیان اینکه قرآن کریم جایگاه منافقان را در پایین ترین نقطه دوزخ قرار داده است،افزود: خسارتی که منافقین به اسلام و مسلمین زده اند از گذشته تاکنون قابل مشاهده بوده که نمونه بارز آن گروهک های منافقی است که برای پیروزی انقلاب به صورت نظامی کمک هایی کرده و پس از آن به دشمنی با ملت برخواسته و ذلیلانه از کشور بیرون رانده شده اند.

بهروزه در ادامه ضمن تسلیت شهادت فاطمه زهرا(س) ایام فاطمیه را عاشورای دوم دانست و به برپا کردن عذاداری در هر دو رپایت برای این ایام تآکید کرد.   وی تصریح کرد:همزمان شدن ایام فاطمه ایه با دهه فجر موقعیت مناسبی برای یادآوری چالش ها،آرمان ها و دست آورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم و در صدد برطرف کردن آسیب های پیش رو باشیم.   نماینده ولی فقیه بشاگرد انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از سیره حضرت زهرا (س) عنوان کرده و مردم را مؤظف به حفظ آن دانست.   بهروزه در ادامه با اشاره به سالروز فناوزی فضایی،گفت: کشور ایران در جهات مختلفی از علوم به ویژه فناوری فضایی و توان موشکی در صدر کشور های ابر قدرت خاورمیانه و جهان در زمینه دفاعی و نظامی کرده است.   وی در پایان ایمان و اتحاد مردم ایران را اصلی ترین عامل ترس و باز دارندگی دشمنان و ابر قدرت ها عنوان کرد.  

انقلاب اسلامی ایران از مساجد شروع و در دل مردم ریشه دوانده است

حجت الاسلام و المسلمین یونس قائدی، امام جمعه شهرستان بستک در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به فضایل و کمالات حضرت فاطمه (س)، ایشان را حلقه اتصال نبوت با امامت دانست و اظهار کرد: جامعه سیاسی بعد از پیامبر با نادیده گرفتن حق، و تنها بعد از 75 روز (به روایتی) از رحلت پیامبر زمینه ساز شهادت آن الگوی زنان عالم شد.

وی بیان کرد:سردرگمی و اضطراب دنیای امروز به دلیل نشناختن حق و باطل واقعی، توسط مردم است که پیامبر در 1400 سال قبل با به یادگار گذاشتن قرآن و عترت، راه نجات را به مردم دنیا نشان دادند.

امام جمعه شهرستان بستک با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر،ایمان به خدا، اسلامی بودن راه، معنویت مردم، قدرت رهبری حضرت امام (ره)، همبستگی و یکپارچگی مردم  را از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاورد خون هزاران شهید است، تاکید کرد: این انقلاب با پشت سر گذاشتن مشکلات بسیاری به ما رسیده و وظیفه ما نیز همراهی و مراقبت از آن در برابر تهدیدات دشمنان است.

قائدی  با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با الگوگیری از پیامبر، از مساجد شروع شد و امروز نیز انقلاب در دل و جان مردم ریشه دارد، گفت: مردم تاکنون وظیفه و غیرت خود را برای حفظ انقلاب نشان داده اند و امروز نیز مستحق تر از این شرایط هستند لذا مسئولان باید جلوی گرانی، بیکاری و سایر مشکلات مردم را بگیرند.

وی تصریح کرد: پیشرفت های امروز کشور در عرصه های گوناگون به سبب حضور مردم در تمامی صحنه هاست و مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر علاقه خود به نظام و انقلاب را به تمام دنیا نشان دهند.

امام جمعه شهرستان بستک با اشاره  به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد که از مجلس آمریکا درخواست افزایش بودجه دفاعی خاطرنشان کرد: خواسته ما نیز از مجلس شورای اسلامی افزایش بودجه تشکیلات دفاعی کشور است اما متاسفانه عده ای ناآگاهانه و یا مغرضانه خواستار کاهش این بودجه هستند اما خواسته مردم تقویت بودجه دفاعی کشور است.

دشمن با القای روحیه نا امیدی به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام است

حجت الاسلام و المسلمین حسن حیدری امام جمعه شهرستان سیریک در خطبه های نماز جمعه شهرستان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و چملمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت:  ایام الله دهه مبارک فجر تجدید عهد و پیمان دوباره با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر است.

وی با بیان اینکه  امریکا شیطان بزرگ است و پیوسته برای فتنه انگیزی برنامه ریزی می کند ،اظهار کرد: برنامه دشمن برای کشور ما، القای روحیه نا امیدی و بدبینی به نظام است آنها با تبلیغات مسموم و شایعه پراکنی و مانع تراشی برای حل مشکلات معیشتی مردم، به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند.

 حیدری ابراز کرد: هدف امریکا از انتقال داعش به افغانستان، توجیه حضورش در منطقه بعلت نا امنی ،مشغول سازی جهان اسلام و ایجاد حاشیه امن برای رژیم نامشروع صهیونیستی است.

امام جمعه شهرستان سیریک با اشاره به 14 بهمن ماه روز فناوری فضائی تصریح کرد: ‌ عضویت ایران در فهرست ۹ کشور صاحب چرخه کامل فناوری ماهواره افتخار بزرگی  است که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مجاهدت دانشمندان ایران بدون وابستگی و تکیه بر دانش و تکنولوژی بیرونی بدست آمده است.

امام جمعه شهرستان سیریک با بیان اینکه حضرت زهرا (س) ثابت کرد که یک زن می تواند به قله‌های کمال دست یابد و الگوی مردان و زنان باشد،گفت: یکی از درسهای زندگی حضرت زهرا (س) اهمیت به کانون خانواده است و کار در منزل بهترین چیز برای زن است چرا که شخصیت انسان ها در خانواده شکل می گیرد و زن خانه، نقش عمده ای در موفقیت  فرزندان دارد.

وی  افزود: یکی دیگر از درس های زندگی حضرت فاطمه زهراء(س) ، تشویق کودکان به حضور در مساجد است و سزاوار است ما فرزندان خویش را به حضور در مساجد تشویق کنیم تا شخصیت فرزندان در مساجد شکل بگیرد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات جهاد سازندگی ماندگار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در پیام سردار حسین زارع کمالی به مناسبت هفته بسیج سازندگی آمده است: به یقین، بسیج سازندگی یکی از دستاورد‌ها و افتخارات عظیم انقلاب اسلامی ایران است که با دستور مستقیم امام حکیم این انقلاب، خمینی کبیر، پا به عرصه خدمتگزاری نهاد.

نهادی برخاسته از دل انقلاب، فرهنگ اصیل ایرانی و نیروی انسانی متعهد و متخصص.

این جریان پویا و ارزشمند، در طول سالیان متمادی توانسته با تکیه بر جریان عظیم بسیج مردمی، خدماتی ماندگار را ثبت نماید و حتی در بسیاری از موارد، در مقایسه با فعالیت‌های سازمان‌ها و نهاد‌های متولی نیز دستاورد‌های ویژه‌ای را ارائه نموده است؛ این امر نشان از اخلاص و مدیریت مردمانی دارد که در هر برهه از زمان، جسم و جان خویش را در مسیر فتح قله‌های افتخار ایران اسلامی عزیز تقدیم میدارند.

بر خود لازم می‌دانم که هفته بسیج سازندگی را به تمام نیرو‌های مخلص، مستعد و پرتلاش بسیج مردمی، بخصوص جهادگران دریادل استان دارالعلم و دارالعباده یزد تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال برای شما بزرگواران، خدمتگزاری در سپاه امام عصر (عج) را مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • ترویج سیره عملی امام رضا (ع) با برنامه های دهه کرامت
  • حدادی: خیزش دانشجویان در حمایت از مردم فلسطین پیام سنگینی برای نظام سلطه دارد
  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • برپایی کنگره حضرت رضا (ع) با شعار عدالت / دنیای امروز به درک عدل و ترسیم الگوی رضوی نیاز دارد
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • آماده انتقال دانش هسته ای به سایر کشورها هستیم
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود