Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: به آينده اين تيم اميدوار شدم و از حضور در ايران و از اينکه در 2 بازي خارج از خانه گل نخورديم خوشحالم.

ارطغرل ساغلام روز جمعه در نشست خبري پس از بازي تيم هاي فوتبال پديده مشهد و تراکتور سازي تبريز در مشهد افزود: آنچه مرا بيشتر از هر چيز خوشحال مي کند، انگيزه زياد بازيکنانم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار کرد: بازي با تيم پديده مشهد با تماشاگران خوب و هيجان بسيار در ورزشگاه مدرن امام رضا (ع) برگزار شد و با وجود مصدوماني که داريم توانستيم خوب کار کنيم و موقعيت هاي بسيار شکل دهيم.
وي گفت: مي خواهيم از پايين جدول ليگ برتر ايران جدا شده و به بالاي جدول برسيم و از سوي ديگر در جام قهرمانان آسيا مايه سربلندي ايران شويم.
* خدا از کساني که تيم پديده را به اين روز انداختند نگذرد
سرمربي تيم فوتبال پديده مشهد نيز گفت: خدا از کساني که اين تيم را به اين روز انداختند نگذرد چرا که تيم پديده نتيجه مي گرفت اما عوامل متعدد مانع ادامه موفقيت اين تيم شدند.
محمدرضا مهاجري افزود: شب قبل از بازي بايد با بازيکنان تيم خود بازي کنم و قسم بخورم که مشکلات مالي آنان حل مي شود زيرا بازيکنان من فقط 10 درصد مبلغ قرارداد خود را دريافت کرده اند.
وي اظهار کرد: تيم را با همه اين مشکلات جمع مي کنيم و در مقابل نفت آبادان پيروز مي شويم اما حتي يک پاداش به بازيکنان نمي دهند در حالي که تيم هاي متعدد در ليگ برتر بازيکنان پديده را مي خواستند.
وي گفت: به عنوان مثال براي جذب `شهاب گردان` مديران تيم سپاهان چند نشست با من داشتند ولي بازيکنان پديده معرفت به خرج دادند و فقط به خاطر مجموعه در تيم پديده ماندند.
مهاجري با اعتراض به داوري بازي افزود: در نيمه اول به خاطر شدت خطاي دروازه بان تراکتورسازي بر روي بازيکن ما اين دروازه بان بايد اخراج مي شد اما داور به راحتي از خطاي وي گذشت ولي همين داور به راحتي 2 کارت زرد به حسين مرادمند بازيکن تيم پديده داد و او را اخراج کرد.
وي اظهار کرد: در همين بازي گل نخست تراکتورسازي از روي ضربه ايستگاهي در حالي زده شد که داور 10 متر جلوتر ضربه را کاشت و همين امر باعث گل اول اين تيم شد.
تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز روز جمعه در هفته بيست و دوم ليگ برتر فوتبال کشور در مشهد با نتيجه سه بر صفر ميزبان خود تيم پديده را مغلوب کرد.
خبرنگار: کاميار اسماعيل پور** انتشار دهنده: محمد حسين علي مقدم
1922 / 6053
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)

 تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی تر از قبل دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟