Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: دروازه بان پرسپولیس می گوید در صحنه ای که باعث اعتراض سپاهانی ها شد، برخوردی با ساسان انصاری نداشته است.
به گزارش خرداد به نقل از ایلنا، علیرضا بیرانود دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره کسب برد برابر سپاهان گفت: برد را به هواداران تقدیم می کنم. برد بسیار خوبی داشتم و امیدوارم دل هواداران در این هوای سرد شاد شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در بازی بودم و هوا بسیار سرد بودو برای من جالب بود که این تعداد هوادارا در ورزشگاه حضور دارد و امیدوارم روند خوب خودمان را ادامه دهیم و دوباره هواداران را قهرمان کنیم تا دل آنها شاد شود. تنها دارایی پرسپولیس همین هواداران است و قبلا هم گفتم ما وسیله هستیم تا قهرمان شویم و هواداران شاد شود.
وی در ادامه درباره لحظه مشکوک به پنالتی، تصریح کرد: من به ساسان نخوردیم و به همین دلیل خیالم راحت بود و بازی را زود شروع کردم و می توانستیم گل بزنیم. من به ساسان نخوردم و ساسان می خواست از من پنالتی بگیرد و داور بسیار خوب دید. خود آقای برانکو و ایگور به من گفتند که کارشناسان گفتند پنالتی نبود. اعتماد به نفس من بالاست و همه بازیکنان به من لطف دارند و به من پاس می دهند. به دوستانم گفتم که امیدوارم کی روش نبیند و اگر ببیند فردا در ریکاوری من را جریمه می کند و گوشم را می کشد زیرا ما نباید اصلا ریسک کنیم و از این موضوع خوشش نمی آید و مطمئن باشید دیگر تکرار نمی شود.
وی در پایان با لحنی که مشخص بود در حال شوخی کردن با خلیل زاده، همبازی خود است، خاطر نشان کرد: باید از شجاع تشکر کنم. او یکی از بهترین مدافعان ما است و کنار سید جلال زحمت می کشد. زمان گل اصلا فکر نمی کردم شجاع آنجا باشد ولی وقتی شادی گل را دیدم، متوجه شدم او مانند یک پرنده است. شجاع برای تیم زحمت می کشد و باید تمرکز خود را بالا ببرد و جا دارد پیشرفت کند. شجاع 15 سال است که در لیگ برتر حضور دارد و قهرمانی ندارد. ما اول فصل به او یک سوپر کاپ دادیم و حالا آخر فصل قهرمان می شویم تا او خداحافظی کند. برچسب ها: لیگ برتر ، فوتبال ، پرسپولیس

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) شعر معنادار علیرضا بیرانوند برای زنان

علیرضا بیرانوند در ادامه واکنش‌های چهره‌های ورزشی از بانوان پرسپولیسی پیامی را در فضای مجازی منتشر کرده است. بیرانوند که هر طور بود به بازی حساس پرسپولیس و سپاهان رسید و در درون دروازه سرخ‌ها قرار گرفت پس از اهانت یک هوادار سپاهان به دختران طرفدار پرسپولیس حاضر در ورزشگاه آزادی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «سنگ بی‌قیمت اگر کاسه‌ی زرین بشکست... قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود».


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس + عکس
  • (عکس) شعر معنادار علیرضا بیرانوند برای زنان
  • با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد