Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ارتش سودان نيروهاي زيادي را به مرزي شرقي با اريتره و مناطق مرزي در ولايت کسلا اعزام کرد.
العالم- آفريقا
در حالي که نيروها و جنگ‌افزارهاي سوداني به سوي مرز شرقي با اريتره اعزام شده‌اند، سرلشگر «محمد حامد» فرمانده تيپ چهارم ارتش سودان گفت که نيروهاي اين کشور آماده اجراي هر گونه دستور نظامي صادره از سوي فرماندهان در هر زمان و مکاني هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حدود دو هفته پيش اداره مبارزه با قاچاق در ولايت کسلا در شرق سودان اعلام کرد که نيروها و تجهيزات نظامي به اين منطقه اعزام شدند تا به عمليات مبارزه با قاچاق کمک نمايند.
بنابر گزارش شبکه الجزيره، سرلشگر «يحيي الهادي» رئيس پليس کسلا در اين باره گفت: «نيروهاي سوداني که به اين ولايت اعزام شده‌اند آماده مقابله با هر گونه تهديد امنيتي در مرز هستند».
دولت سودان مدتي است که در راستاي اجراي فرمان «عمر البشير» رئيس‌جمهور اين کشور در ولايت مذکور وضعيت فوق‌العاده اعلام کرده است و گفته مي‌شود اين وضعيت به دليل اجراي عمليات جمع‌آوري سلاح در مناطق پر تنش سودان اعلام شده است.
دولت سودان اوايل ماه گذشته گذرگاه‌هاي مرزي خود با اريتره را به دليل آنچه تهديدات احتمالي از جانب مصر و اريتره خواند، تعطيل کرد.
مصر و سودان بر سر برخي مسائل از جمله سد النهضه اتيوپي، منطقه حلايب و شلاتين اختلاف دارند.
فارس

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می باشند.

وی گفت: از هم استانی های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جدا خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی اماده پاسخگویی به هموطنان است.

کد خبر 6093241

دیگر خبرها

  • بدون خروج نیروهای پشتیبانی سریع ازمنطقه‌های اشغالی صلحی درکارنیست
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • اسرائیل در حال آماده شدن برای اعزام هیئتی به قاهره است
  • ویرانی، آوارگی و فاجعه؛ سودان یک سال پس از جنگ
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • یمن آماده ورود به اراضی اشغالی و نبرد طوفان الاقصی می‌شود+ فیلم