Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر اجرایی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر گلستان با بیان اینکه برای فروش بلیط سی و ششمین فیلم فجر تمهیدات لازم اندیشیده شد، گفت: ۵۰ درصد از بلیط ها به صورت اینترنتی و ۵۰ درصد به صورت حضوری به فروش می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، محمدرضا ملک زاده، مدیر اجرایی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر گلستان، شامگاه امروز (13 بهمن) در نشست خبری به مناسبت سی وششمین فیلم فجر در استان در جمع خبرنگاران گفت: سی و ششمین فیلم فجر برای چهارمین بار در استان گلستان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: از بین فیلم هایی که قرار است در گلستان اکران شود فیلم هایی همچون «به وقت شام»، «تنگه ابو قریب»، «های لات»، «مصادره»، «لاتری»، «اتاق تاریک» و«عرق سرد» از بهترین فیلم هایی هستند که در این دوره از جشنواره اکران خواهند شد.

 

ملک زاده با بیان اینکه برای فروش بلیط سی و ششمین فیلم فجر تمهیدات لازم اندیشیده شد، اظهار داشت: 50 درصد از بلیط ها به صورت اینترنتی و 50 درصد به صورت حضوری انجام خواهد شد که مخاطبین با حضور خود در همان روز می توانند از باجه سینما کاپری دریافت کنند.

 

وی با اشاره به سخنان حجت الاسلام فضیلت که سینما بندرترکمن در دولت تدبیر و امید راه اندازی شد، تصریح کرد: با برنامه ریزیی های که داشتیم در شهرستان علی آباد توانستیم برای نخستین بار سینما موقت راه اندازی کنیم که اکنون این سینما به صورت ثابت در حال فعالیت است.

 

مدیر اجرایی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر گلستان گفت: دومین سینما موقت در بندرگز و سومین در فاضل آباد راه اندازی شد و این باعث شد تا شهرهای دیگر هم از این کار الگوبرداری کنند.

 

پایان پیام/159

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد

فروش سینمای ایران از اول تا هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به بیش از ۴۴ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان رسید و سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت رکورد تازه‌ای به ثبت رساند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روز‌های پنجشنبه، ششم اردیبهشت با فروش بیش از ۱۱ میلیارد تومان و جمعه هفتم اردیبهشت با فروش بیش از ۱۳ میلیارد تومان، پرفروش‌ترین روز‌های سینمایی هفته گذشته بودند که این ارقام خبر از ثبت رکوردی تازه برای فروش روزانه سینمای ایران می‌دهند.

همچنین سه‌شنبه چهارم اردیبهشت با ۱۹۰ هزار و ۶۰۸ نفر، بیشترین تعداد بیننده هفته گذشته را داشت.

فیلم‌های سینمایی «مست عشق» با فروش بیش از ۱۵ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان، «تمساح خونی» با فروش بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان، «سال گربه» با فروش بیش از ۹ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان، «بی‌بدن» با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۹۲۷ میلیون تومان، «آسمان غرب» با فروش بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۲ میلیون تومان و «ایلیا جستجوی قهرمان» با فروش بیش از یک میلیارد و ۴۲ میلیون تومان به ترتیب، فروش‌های میلیاردی و رتبه‌های اول تا ششم جدول فروش هفته گذشته را به خود اختصاص دادند.

 

فیلم‌های سینمایی «آپاراتچی» با فروش بیش از ۴۹۵ میلیون تومان، «نوروز» با فروش بیش از ۳۳۱ میلیون تومان، «پرویزخان» با فروش بیش از ۸۶ میلیون تومان و «روشن» با فروش بیش از ۵ میلیون تومان در رتبه‌های هفتم تا دهم جدول فروش هفته اول اردیبهشت قرار گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • «مست عشق» فیلم قابل قبولی نیست/ فروش بالا نمی‌تواند دلیل بر کامل بودن یک اثر باشد
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم