Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- مدير عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوي گفت: طي سه سال اخير چهار پروژه فاضلاب در اين استان با هزينه پنج هزار ميليارد ريال به بخش خصوصي واگذار شده است.

حسين اسماعيليان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: تشريفات قانوني واگذاري 10 هزار ميليارد ريال پروژه ديگر در اين بخش نيز در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار کرد: پروژه هاي فاضلاب هزينه بسيار دارند و تاکيد دولت و وزارت نيرو بر استفاده از ظرفيت بخش خصوصي در اجراي اين پروژه هاست.
وي با بيان اينکه امکان سرمايه گذاري توسط بخش خصوصي در اين بخش وجود دارد، گفت: قدمت برخي پروژه هاي فاضلاب در اين استان حدود 30 سال و متوسط پيشرفت فيزيکي آنها حدود 60 درصد است.
اسماعيليان افزود: هم اکنون شبکه جمع آوري فاضلاب در شهرهاي سبزوار، نيشابور، تربت حيدريه، کاشمر، گناباد، تايباد، تربت جام، قوچان، طرقبه شانديز و گلبهار در حال اجراست و حدود 190 هزار مشترک نيز به شبکه جمع آوري فاضلاب متصل شده اند.
وي اظهار کرد: تا 25 سال قبل هيچ شهري در اين استان از شبکه جمع آوري فاضلاب برخوردار نبود ولي هم اکنون در 11 شهر شبکه فاضلاب و تصفيه خانه مدرن در حال اجرا و در هفت شهر در حال بهره برداري است.
وي گفت: هم اکنون 30 درصد شهرهاي استان از شبکه جمع آوري فاضلاب برخوردارند.
ماموريت شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوي آبرساني به 73 شهر اين استان به جز کلانشهر مشهد است.
يک ميليون و 800 هزار نفر در قالب حدود 700 هزار مشترک آب، زير پوشش شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوي هستند و آب مورد نياز براي اين جمعيت از 463 حلقه چاه، چشمه و قنات تامين مي شود.
حدود 30 درصد جمعيت زيرپوشش اين شرکت از شبکه جمع آوري فاضلاب برخوردارند.
خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: محمد حسين علي مقدم
7505 / 6053
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: طی سال ۱۴۰۲، در برنامه و فعالیت‌های حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر کردستان، بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی مردمی جمع آوری و هزینه شده است.

دکتر پیام جلالی، بیان داشت: در یکسال گذشته، ۲۴۹ فعالیت داوطلبی و ۱۹ پروژه داوطلبی محرومیت زدایی، ۲۹ کاروان سلامت، ۴۲ طرح مشارکت اجتماعی ایرانیان و ۱۲ طرح نیابت با حضور اعضای داوطلب در سطح استان برگزار شده است.

وی عنوان کرد: در این مدت، بیش از ۲ هزار و دویست بسته غذایی در بین افراد کارتن خواب، بیش از ۳ هزار و پانصد بسته غذایی در بین افراد کم برخوردار توزیع و ۲۰۵سفره افطاری برگزار شد، هم چنین توسط اعضای داوطلب، ۸۱ واحد خون برای بیماران نیازمند اهدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان بیان داشت: در فعالیت‌های اجرا شده توسط حوزه داوطلبان استان و شعب تابعه، بیش از ۱۷ هزار و پانصد نفر از خدمات ارائه شده بهره‌مند شدند و ۶۵۰۰ نفر عضو داوطلب جهت همکاری در برنامه‌های داوطلبی مشارکت داشتند.

۱۲۲ خانه هلال در سطح استان فعال است که طی این یکسال، ۲ هزار نفر از آموزش‌های امدادی هلال احمر و یک هزار نفر از آموزش‌های متفرقه بهره‌مند شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه