Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احسان حبیب‌آبادی اظهار کرد: مرحله دوم لیگ اسکیت فری‌استایل شاخه اسپید اسلالوم در سال جاری با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی افزود: این دوره از این رقابت‌ها با شرکت 66 ورزشکار در دو بخش آقایان و بانوان و در دو رده سنی (بالا و زیر 16 سال) به مناسبت دهه فجر به میزبانی همدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست هیأت اسکیت استان اصفهان یادآور شد: برگزاری دوره از مسابقات با ارتقاء سطح بالای بازیکنان همراه بود و ورزشکاران شهرستان نجف‌آباد موفق شدند عناوین متعددی را کسب کنند.

وی در ادامه به نتایج به دست آمده اشاره کرد و بیان داشت: در رده سنی زیر 16 سال پسران، علی شجاعی و امیر محمد سواری از نجف‌آباد رتبه‌های اول و دوم و علی آئینی ازهمدان رتبه سوم را کسب کردند.

حبیب‌آبادی متذکر شد: در رده سنی بالای 16 سال پسران، شایان عادلی‌نیا  و محمد داوری از نجف‌آباد بر سکوی اولی و دومی ایستادند و سجاد محمدی ساسان ازهمدان به مقام سوم رسید.

به گفته این مقام مسؤول، در رده سنی زیر 16 سال دختران، ترانه احمدی، رومینا سالک و مژده شعبانی هر سه از نجف‌آباد عناوین برتر را به خود اختصاص دادند و در رده سنی بالای 16 سال دختران نیز لعیا عربی، زهرا باقرزاده و زهرا حسینی از نجف‌آباد رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.

سرپرست هیأت اسکیت استان اصفهان متذکر شد: مسابقات اسکیت فری‌استایل(اسپید اسلالوم) قهرمانی استان نیز به میزبانی مبارکه در بخش حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای برگزار شد و با مشخص شدن نفرات برتر هر رده سنی به کار خود پایان داد.

وی ادامه داد: در این مسابقات بیش از 165 شرکت کننده از شهرستان‌های نجف‌آباد، خمینی‌شهر، اصفهان، فلاورجان، کوشک، شاهین‌شهر، لنجان، مبارکه، فولادشهر و زرین‌شهر در بخش پسران و دختران به رقابت پرداختند.

حبیب‌آبادی همچنین تأکید کرد: در هشتمین دوره از لیگ برتر اینلاین هاکى بانوان کشور، استان اصفهان با اعزام دو تیم، مقام دوم و سوم این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

وی بیان داشت: تیم اتحاد اصفهان با رقابت تنگاتنگ با تیم انقلاب تهران و تنها با اختلاف بر سر دو گل خورده بیشتر مقام دوم و تیم ریف مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت داوران چهارمحالی در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت

وحید ضیایی رئیس هیئت اسکیت چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله دوم مسابقات اسکیت سرعت انتخابی تیم ملی جوانان ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در پیست اسکیت مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

معرفی مربی بین المللی اسکیت سرعت در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: با دعوت فدراسیون اسکیت، مریم قطره سامانی، تارا فتاحی و کوروش احمدی این مسابقات را داوری می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ کلاس درس در اسلامشهر در دست ساخت است
  • قضاوت داوران چهارمحالی در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت
  • آغاز فعالیت سامانه ناپایدار همرفتی و وزش شدید باد از فردا
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • هواشناسی اصفهان برای سامانه همرفتی هشدار سطح زرد صادر کرد
  • عناوین روزنامه‌های روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • اسلام آباد موگویی رکوردار بارش‌های رگباری