Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره استقلال گفت: در سفر قبلی که با استقلال حضور داشتم، مسائل حاشیه‌ای کنار تیم بود، اما در تمرین روز گذشته شاهد بودم مشکلی وجود ندارد. ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات

حسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه ظاهرا بازیکنان استقلال در تمرین روز گذشته (جمعه) درخواستی از او داشتند، اظهار داشت: صحبت‌ها در رابطه با پاداش بود و گفتیم به پاس زحمات شما در اولین جلسه هیئت مدیره بحث پادادش را مصوب و آن را پرداخت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان در مورد مبلغ پادادش خودشان صحبتی نکردند و تعیین مبلغ بستگی به نظر هیئت مدیره دارد.

وی افزود: شادابی بسیار زیادی در تمرین دیدم، همدلی، همراهی و مدیریت خوب شفر باعث شده که بازیکنان در طول تمرین شاداب باشند. زمان علیرضا منصوریان در تمرینات شرکت نکرده بودم و تنها همراه تیم به امارات سفر کردم. در سفر قبلی مسائل حاشیه‌ای همراه تیم بود، اما این بار فضا بسیار عالی بود. نه حاشیه کنار تیم بود، نه مشکلات دیگر!

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص صحبت‌هایی که با شفر انجام داد، گفت: به شفر گفتم برنامه‌های او مورد حمایت هیئت مدیره است. شفر به طور مفصل در رابطه با آکادمی صحبت کرد. او اعتقاد داشت، تیمی که 30 میلیون هوادار دارد، می‌تواند آکادمی قوی داشته باشد. سرمربی استقلال آمادگی بالایی داشت تا آکادمی را به همراه همکارانش فعال کند. قرار شد او برنامه‌هایش را در هیئت مدیره مطرح کند.

زمانی ادامه داد: در جریان تمرین سَری به تمرین دروازه‌بان‌ها زدم و دیدم چه رفاقت و همدلی بین آنها وجود دارد و کوچک‌ترین حاشیه‌ای نبود. این مسئله نشان می‌دهد همه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند.

وی در واکنش به اینکه ظاهرا بازیکنان سر به سر او گذاشته‌اند، گفت: فقط آنها سر به سر من نگذاشتند، من هم سر به سر آنها گذاشتم. وقتی بازیکنان من را دیدند گفتند دست پر آمده‌ام یا نه. پاسخ دادم در جلسه بعدی هیئت مدیره پاداش را مصوب کنیم تا از طریق مدیرعامل به آنها پرداخت شود.

انتهای پیام/

R1015150/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران حسن زمانی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۷۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور

براساس تصمیم هیئت مدیره باشگاه تراکتور، حمید مطهری به کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه ملحق و به‌عنوان دستیار اول سرمربی معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌رسانه باشگاه تراکتور، باتوجه به طی شدن پروسه مذاکره با گزینه مدنظر (برای سرمربیگری تیم تراکتور) و پیگیری‌‌های صورت گرفته برای توافق قطعی، با تصمیم هیئت مدیره باشگاه تا نهایی شدن اقدامات انجام گرفته، حمید مطهری به جمع کادر فنی تیم ملحق و مسئولیت فنی تیم به ایشان واگذار شد.

پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی

 

حمید مطهری بعدازظهر امروز (چهارشنبه - 5 اردیبهشت ماه) با حضور در دفتر مدیرعامل، قرارداد همکاری با باشگاه تراکتور را امضا کرد.

بر این اساس، تمرینات تراکتور از امروز زیر نظر حمید مطهری و سایر اعضای کادر فنی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است مدیریت باشگاه نیز با جدیت پیگیر توافق و معرفی سرمربی موردنظر در اسرع وقت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)